Crakerzy strzeżcie się !
Tak można w skrócie zinterpretować wystąpienie przedstawicieli firmy Macrovision na tegorocznej Game Developers Conference. Otóż Macrovision Corporation zamierza na tegorocznych targach E3 wygłosić serię odczytów i prelekcji nazwanych "Hacker University". Podczas tych swego rodzaju warsztatów zaprezentowane zostaną twórcom gier, narzędzia oraz techniki, których używają hakerzy/crakerzy podczas "łamania" zabezpieczeń gier.
Maciej Myrcha
Tak można w skrócie zinterpretować wystąpienie przedstawicieli firmy Macrovision na tegorocznej Game Developers Conference. Otóż Macrovision Corporation zamierza na tegorocznych targach E3 wygłosić serię odczytów i prelekcji nazwanych "Hacker University". Podczas tych swego rodzaju warsztatów zaprezentowane zostaną twórcom gier, narzędzia oraz techniki, których używają hakerzy/crakerzy podczas "łamania" zabezpieczeń gier.
A czemu te warsztaty mają oprócz tego służyć ? Dzięki zrozumieniu technik "łamania" gier developerzy w prostszy sposób będą mogli korzystać z technologii zabezpieczania swoich produktów, SafeDisc Security API, firmowanej oczywiście przez Macrovision, co w znaczący sposób powinno zminimalizować możliwość zcrakowania gry. Jak poinformowała firma, kilku wiodących wydawców gier miało już okazję zapoznać się z nowymi technologiami zabezpieczania gier przy użyciu SafeDisc Security i technologie te są implementowane w ich najnowszych produkcjach.
Wszystko to wygląda pięknie, tylko czy panowie z Macrovision nie wzięli pod uwagę możliwości pojawienia się na tych warsztatach członków grup crackerskich ?
Komentarze czytelników
_Robo_ Senator
Grom -> Ty chyba jakis bardzo mlody jestes, nigdy nie widziales gry gdzie trzeba podac slowo z instrukcji a gra przyjmowlala kazde? :) Oczywiscie ze nie problem zrobic cracka.
Soulcatcher Legend

to że producenci próbują zrobić dobre zabazpieczenia to nie jest żadna walka, to oststnie podrygi i tak dawno już wiadomo że modelem docelowym jest płacenie za granie, gra będzie gratis, albo tania, a płacić się będzie za granie przez internet, każdy będzie miał swoje konto z loginem i hasłem, za konto będzie płacił.
I nie ma problemu jeszczenikt tego od lat nie złamał, tak działają wszystkie MMO. Piracąc gry tylko przczyniacie się do przybliżenia czasu gdy każda gra będzie miała swój login i hasło, weryfikowane przez internet.
Zobaczycie że nei dalej jak za 3 do 5 lat tak to będzie wyglądało. Nic wam nie mówią takie gry jak SWG czy DAoC, ale zapewnei wiecie że najnowasza gra Blizzardu - World od Warcraft będzie właśnie tak działała i ani wasze alkohole120% anie Deviance nic na to nie poradzą
zanonimizowany11183 Generał
sie zgadza, wlasnie tak bedzie. a czy nie poradza... czas pokaze
zanonimizowany6140 Senator
GROM Giwera ===> zabezpieczenie jest do obejscia, jednakze kiedys w podobny sposob byla zabezpieczona Liga Polska Manager nie pamietam z ktorego roku, posiadala ksiazeczke z kodami w postaci 4 cyfrowego numeru. Kod byl na kilkunastu stronach tej ksiazeczki wypisany w kolumnach i wierszach do tego czarna czcionka na brazowym tle, co bylo absolutnie nie do skserowania. Zeby zagrac w LPM trzeba bylo podac kod z odpowiedniej strony z odpowiedniego wiersza i rubryki lecz i na to znalazl sie sposob, ktos przepisal wszystkie kody do pliku tekstowego i tyle.
slowik Legend

Soul===>akurat w rzypadku mmorpg istnieje inny przypadek piracenia pirackie serwery, ktore fakt nie maja takiej obslugi jak te komercyjne ale pograc mozna
rejesrtacja przez internet zostala dawno opanowana :) (produkty firmy M$) i narazie czegos nowego mozna oczekiwac
ogolnie co stworzyl czlowiek drugi moze to zniszczyc tylko czas potrzebny na jedno albo drugie moze byc rozny ....