Coraz więcej reklam w grach?

Firma Ubisoft poinformowała o podpisaniu umowy z Down Under Ingame Advertising (DUIA), której przedmiotem jest opracowanie umieszczania w grach reklam i promocji. Oczywiście spowodowało to dość burzliwą dyskusję na tematy z tym związane - gracze zastanawiają się czy posunięcie takie doprowadzi do obniżenia cen gier oraz czy proces tworzenia gry nie wydłuży się.

Maciej Myrcha

11

Firma Ubisoft poinformowała o podpisaniu umowy z Down Under Ingame Advertising (DUIA), której przedmiotem jest opracowanie umieszczania w grach reklam i promocji. Oczywiście spowodowało to dość burzliwą dyskusję na tematy z tym związane - gracze zastanawiają się czy posunięcie takie doprowadzi do obniżenia cen gier oraz czy proces tworzenia gry nie wydłuży się.

Down Under Ingame Advertising jest bardzo zadowolona z podpisania takiego porozumienia. Jak powiedział prezes firmy, Andrew Hooke, w reklama w grze to już nie tylko umieszczenie logo albo nazwy na jakimś obiekcie. Reklamy w grach wymagają poświęcenia im większej uwagi zarówno ze strony wydawców jak i reklamodawców, tak aby cele obu tych grup zostały osiągnięte - czyli aby gracz skorzystał zarówno z gry i z reklam. Według pana Hooke gry Ubisoftu są doskonałym materiałem dla reklam.

Ciekawe w jakim modnym wdzianku wystąpi przykładowo Prince of Persia?

Nowy FPS - The Unseelie

Następny
Nowy FPS - The Unseelie

Pro Rugby Manager 2005 zadebiutuje w lutym

Poprzedni
Pro Rugby Manager 2005 zadebiutuje w lutym

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl