Autorzy Gore'a poszukują pieniędzy na nowy projekt
Przed trzema tygodniami panowie ze studia 4D Rulers opublikowali na firmowej stronie internetowej informację, która wskazywała na to, iż poszukują oni inwestora zdolnego do sfinansowania ich nowego projektu, będącego najprawdopodobniej swego rodzaju kontynuacją strzelanki Gore: Ultimate Soldier.
Marek Grochowski
Przed trzema tygodniami panowie ze studia 4D Rulers opublikowali na firmowej stronie internetowej informację, która wskazywała na to, iż poszukują oni inwestora zdolnego do sfinansowania ich nowego projektu, będącego najprawdopodobniej swego rodzaju kontynuacją strzelanki Gore: Ultimate Soldier. Programiści zarzekali się nawet, że ewentualny dostarczyciel środków pieniężnych po premierze tytułu otrzyma 150% tego, co na niego wydał.
W związku z niewielkim odzewem na wiadomość o poszukiwaniach wspólnika pracownicy 4D Rulers postanowili zacząć wreszcie działać. Aby samodzielnie zdobyć gotówkę na wymarzony tytuł, zorganizowali aukcję, której przedmiotem jest ich leciwy silnik graficzny, Amp II. Dodajmy, że engine ten święcił triumfy w okolicach 2004 roku. Aby uzyskać licencję na używanie tego narzędzia, należy wysłać e-mail do jednego z przedstawicieli dewelopera i wpisać w nim kwotę, jaką jest się w stanie zaoferować za drugą odsłonę Ampa. Zwycięzca aukcji wyłoniony zostanie 15 stycznia 2007.
Więcej:Poradnik: Aura: Fate of the Ages

GRYOnline
Gracze
- Dreamcatcher / The Adventure Comp.
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany152734 Senator
jesli to rzeczywiscie ma byc Gore 2 to niech lepiej dadza sobie spokoj. IMO jedna z najgorszych strzelanek FPP
Stranger. Senator

"The plan is to make a new FREE multi player only game (what we love and are very good at), and partner with the worlds leading in game advertising company. They have a proven track record, and will pay us a substantial amount for each ad that is seen in the game. They have an SDK we would integrate into our game, and then we would carefully place ads in a realistic and unobtrusive manner, as they appear in the real world, on signs, in products placed in stores, cars in the game, etc. The game only needs to be a demo or a little larger, perhaps 4 to 6 levels, some weapons and characters for it to be playable. We can produce a high quality game of this nature in about 6 months. So by June, we'll be earning revenue, and from what we have learned, it is likely to generate several hundred thousand dollars each month, as long as the ads are being seen. With the game being free, we can count on millions of people downloading and playing it, and getting hooked just like with Gore test. Once the game is released, we will use the ad revenue generated to pay back investors and then add new levels and content, to keep the game exciting, and to fine tune it to perfection, based on public feedback."
Za ładnie mi to trochę brzmi... istne Eldorado ;)
john_himself Senator

Gore byl mega zalosny, nie chce wiecej gier od nich.