Ankieta: Najbardziej szokująca reklama

„Reklama dźwignią handlu” – głosi stare powiedzenie, dlatego aby móc skutecznie sprzedać dany produkt trzeba go również skutecznie zareklamować. Im reklama bardziej zwróci na siebie uwagę, tym większe prawdopodobieństwo, że dana osoba kupi dany towar.

Fajek

Komentarze

„Reklama dźwignią handlu” – głosi stare powiedzenie, dlatego aby móc skutecznie sprzedać dany produkt trzeba go również skutecznie zareklamować. Im reklama bardziej zwróci na siebie uwagę, tym większe prawdopodobieństwo, że dana osoba kupi dany towar.

Twórcy reklam starają się ze wszystkich sił zwrócić naszą uwagę – nie inaczej jest w przemyśle rozrywkowym (gry komputerowe), szczególnie, iż tu jest wyjątkowo duże pole do popisu. Dlatego też robimy ankietę, w której wybierzecie najbardziej waszym zdaniem przykuwającą wzrok reklamę.

Tymczasem temat reklam gier komputerowych w Polsce został również poruszony w najnowszym numerze (5/2003) Świata Gier Komputerowych – zapraszamy do zapoznania się z wspomnianym artykułem.

Zapowiedź: Civil War - War Between the States

Następny
Zapowiedź: Civil War - War Between the States

Ujawniono prace nad Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Poprzedni
Ujawniono prace nad Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl