Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 6 maja 2003, 12:57

autor: Fajek

Ankieta: Najbardziej szokująca reklama

„Reklama dźwignią handlu” – głosi stare powiedzenie, dlatego aby móc skutecznie sprzedać dany produkt trzeba go również skutecznie zareklamować. Im reklama bardziej zwróci na siebie uwagę, tym większe prawdopodobieństwo, że dana osoba kupi dany towar.

„Reklama dźwignią handlu” – głosi stare powiedzenie, dlatego aby móc skutecznie sprzedać dany produkt trzeba go również skutecznie zareklamować. Im reklama bardziej zwróci na siebie uwagę, tym większe prawdopodobieństwo, że dana osoba kupi dany towar.

Twórcy reklam starają się ze wszystkich sił zwrócić naszą uwagę – nie inaczej jest w przemyśle rozrywkowym (gry komputerowe), szczególnie, iż tu jest wyjątkowo duże pole do popisu. Dlatego też robimy ankietę, w której wybierzecie najbardziej waszym zdaniem przykuwającą wzrok reklamę.

Tymczasem temat reklam gier komputerowych w Polsce został również poruszony w najnowszym numerze (5/2003) Świata Gier Komputerowych – zapraszamy do zapoznania się z wspomnianym artykułem.