Elex 2: Zaufanie Berserków (Tavar) - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Zaufanie Berserków. Nasze porady pokażą Wam, jak w pełni ukończyć zadanie i jak dołączyć do frakcji Berserków.
Aktualizacja:
Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji Zaufanie Berserków (The Berserker's Trust). Jest to rozbudowane zadanie pozwalające na dołączenie do frakcji Berserków i otwierające drogę do górnej dzielnicy Fortu. W trakcie wykonywania misji traficie na wiele postaci i weźmiecie udział w trzech innych zadaniach: Ogrodnicy Thorhildy (Thorhild's Cultivators), Uczeń Tilasa (Tilas's Apprentice) oraz Gaz w kopalni (Gas in the Mine).
JAK ROZPOCZĄĆ ZADANIE?
Zadanie jest rozpoczynane u Fenrisa przebywającego w okolicach wejścia do górnej dzielnicy Fortu.
- Zdobycie zaufania Złomka, Thorhildy lub Tilasa
- Pomoc Wulfowi
- Wskazówki na przedmiotach
- Rozmowa z Chloe i Lasse
- Nocny patrol
- Spotkanie ze Skinnym
- Kradzież pierścienia
- Spotkanie z Yasme
- Podjęcie wyboru i zakończenie zadania
Zdobycie zaufania Złomka, Thorhildy lub Tilasa

Od Fenrisa dowiemy się, że na początek musimy zdobyć zaufanie przynajmniej jednego z trzech ważnych osób w Forcie - Złomka (Scrappy), Thorhilda lub Tilasa. Możecie wykonać tylko jedną z poniższych misji, by kontynuować przebieg zadania, ale polecamy ukończyć wszystkie 3 zadania - skutkuje to zdobyciem dużej liczby punktów doświadczenia. Opis przejścia wspomnianych misji znajdziecie na innych stronach naszego poradnika:
- Zadanie Złomka: Gaz w kopalni
- Zadanie Thorhildy: Ogrodnicy Thorhildy
- Zadanie Tilasa: Uczeń Tilasa
Pomoc Wulfowi

Po wykonaniu przynajmniej jednego z powyższych zadań, wróćcie do Fenrisa i porozmawiajcie z nim. Dowiecie się, że kolejnym krokiem jest pomoc Wulfowi. Jego lokalizacja zostanie oznaczona na mapie.
Wskazówki na przedmiotach

Waszym celem będzie odnalezienie twórców propagandowych ulotek. Od Wulfa otrzymacie gwóźdź i ulotkę. Jeśli znajdziecie wskazówki na przedmiotach, otrzymacie dodatkowe punkty doświadczenia. Poprawne odpowiedzi to: gwóźdź został ręcznie wykonany, a na tyle ulotki widoczne jest menu.
Rozmowa z Chloe i Lasse

Zdobyte wskazówki skierują was do właścicielki baru Chloe oraz kowala Lasse. Porozmawiajcie z nimi, a potem wróćcie do Wulfa.
Nocny patrol

Wulf zaproponuje Wam patrol, który możecie rozpocząć w nocy. Patrol polega na podążaniu za Wulfem - najpierw traficie na postać kręcącą się pod oknem jednego z domów, a potem na kłócącą się parę. Dopiero po dotarciu do kuźni weźmiecie czynny udział w sytuacji. Musicie podjąć decyzję, w jaki sposób wyciągnięcie informację od podejrzanego. Możecie go zastraszyć (wymagane 30 punktów Kondycji), przekupić go 150 kryształkami Elexitu lub pokonać w walce. Niezależnie od wyboru, zdobyte informacje nie będą miały związku z celem misji.
Spotkanie ze Skinnym

Po zakończeniu patrolu, Wulf zaproponuje rozdzielenie się. Na Waszej mapie zostanie oznaczony teren w okolicach wejścia do Fortu - udajcie się tam. Na miejscu zostaniecie zaczepieni przez postać imieniem Skinny. Opowie Wam on o swojej przynależności i zaproponuje szpiegowanie Berserków. Testem zaufania jest kradzież pierścienia od kupca z górnej dzielnicy Fortu.
Kradzież pierścienia jest konieczna do kontynuacji misji. Nawet jeśli po rozmowie ze Skinnym udacie się do Wulfa, otrzymacie polecenie, by współpracować ze Skinnym.
Kradzież pierścienia

Udajcie się przed wejście do górnej dzielnicy Fortu i pójdźcie w lewo za mury miasta. Zróbcie to w nocy - wtedy kupiec będzie spał.

Idźcie wzdłuż mury, aż traficie na zamknięte drzwi. Otwórzcie je przy pomocy mechanizmu umieszczonego na murze.

W ten sposób dostaniecie się do domu kupca. Wejdźcie w tryb skradania i idźcie prosto, by trafić do sypialni. Na szafce przy łóżku znajduje się poszukiwany pierścień. Weźcie go i wróćcie do Skinny'ego - zaprowadzi Was do kryjówki Szponów.
Spotkanie z Yasme

W kryjówce rozpocznijcie dialog z postacią o imieniu Yasme. Będzie chciała odzyskać skradziony przedmiot. Musicie teraz podjąć decyzję:
- Oddanie pierścienia: misja będzie dalej kontynuowana.
- Zachowanie pierścienie: zostaniecie zaatakowani przez Yasme i jej pomocnika -są to silni przeciwnicy. Po ich pokonaniu wróćcie do Wulfa, a potem do Fenrisa, by ukończyć misję.
Podjęcie wyboru i zakończenie zadania

Jeśli nie zabiliście Yasme, musicie podjąć decyzję czy chcecie wyjawiać prawdziwe informacje Wulfowi.
- Wskazanie prawdziwej kryjówki Szponów: otrzymacie 1000 kryształków Elexitu, a wątek Szponów zostaje zamknięty.
- Okłamanie Wulfa: otrzymacie 100 kryształków Elexitu, ale nie zamknięcie drogi do zadań Szponów w dalszej części gry.
Niezależnie od wyboru, możecie teraz wrócić do Fenrisa, by uzyskać dostęp do górnej dzielnicy Fortu.
Po wykonaniu misji Zaufanie Berserków w Elex 2 możecie udać się do Szczura i poprosić o przyłączenie do frakcji Berserków.
0
- Elex 2 - poradnik do gry
- Elex 2: Opis przejścia
- Elex 2: Zadania poboczne
- Elex 2: Tavar (Misje w Forcie)
- Elex 2: Wstęp do Fortu (Tavar) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Niebezpieczny napad (Tavar) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Plaga szczurów (Tavar) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Zaufanie Berserków (Tavar) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Ogrodnicy Thorhildy (Tavar) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Uczeń Tilasa (Tavar) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Gaz w kopalni (Tavar) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Górnicy dla Złomusia (Tavar) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Niepożądany Morkon (Tavar) - solucja opis przejścia
- Elex 2: Odprowadź Ivana do Groty (Tavar) - solucja opis przejścia
- Elex 2: Wyeliminuj trolla (Tavar) - solucja opis przejścia
- Elex 2: Handel z Hankiem (Tavar) - solucja opis przejścia
- Elex 2: Paranoja Szczura (Tavar) - solucja opis przejścia
- Elex 2: Arcydzieło kowalstwa - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Złodziej dla Halvara - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Tavar (Misje w Forcie)
- Elex 2: Zadania poboczne
- Elex 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Necross123 Konsul
Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))
I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).
Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).
lakiluk Junior
Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.
Necross123 Konsul
Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):
Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).
norbertz2 Junior
Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)
Darek12346 Centurion
Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.