Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

The Ravager | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

The Ravager to boss-wilk, z którym trzeba się zmierzyć na olbrzymiej arenie. Jego ataki są bardzo szybkie, ponadto potrafi przewozić na swoim grzbiecie trzech mobów, którzy pomagają mu w walce, strzelając do gracza.

Próbuj zachowywać średni/daleki dystans od Ravagera - The Ravager | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Szarża - Ravager szarżuje w stronę gracza niszcząc wszystko na swojej drodze, gryząc na zakończenie.
  2. Ucieczka po posiłki - Po dużej stracie HP, boss ucieknię na chwilę z pola bitwy, aby za chwilę pojawić się z mobami na swoim grzbiecie.
  3. Uderzenie piorunem - Wilk powoduje uderzenie pioruna w stronę gracza, skacząc i lądując na ziemi na wszystkich łapach.
  4. 3 hit combo - Gdy Ravager będzie blisko gracza, ten zacznie atakować swoimi szponami 3 razy.

Taktyka:

Próbuj zachowywać średni/daleki dystans od Ravagera. Na bliskim zasięgu potrafi być śmiercionośny, dlatego lepiej walczyć z nim na odległość. Za każdym razem, gdy boss się zbliży do ciebie, będzie wykonywał atak szponem lub będzie próbował ugryźć. Unikaj tych ciosów rollem w dowolną stronę, pamiętaj jednak, że ataki są dosyć szybkie, więc musisz dostatecznie szybko zareagować na nie. Przy każdej nadarzającej się okazji strzelaj w niego jak najwięcej. Czasem Ravager będzie próbował uciec z pola bitwy, aby za chwilę powrócić z posiłkami na jego grzbiecie. Najlepiej wtedy atakować go bronią, która zadaje obrażenia obszarowe, przeciwnicy są skupieni w jednym miejscu, co czyni z nich łatwy cel do zabicia. Jeśli nie masz takiej broni, skup się najpierw na zabiciu posiłków, a dopiero potem na samym bossie. Jeśli nie zabijesz ich szybko, zeskoczą z grzbietu Ravagera i zaczną cię atakować na lądzie, swobodnie poruszając się po arenie.

Gdy Ravager wysoko skoczy w powietrze, będzie próbował zaatakować ciebie piorunem, które przy trafieniu może zadać duże obrażenia. Możesz go uniknąć rollując w dowolną stronę, atak następuje w momencie upadku wilka na ziemię. Gdy będziesz bardzo blisko niego, zacznie atakować cię swoimi szponami, którymi będzie machać do 3 razy. Cofnij się, gdy wykonuje ten atak.

Ciekawostką jest fakt, że z Ravagerem nie musimy nawet walczyć. W momencie wejścia na arenę, boss leży sobie w swojej grocie. Na arenie jest masa dzwonów, w które jeśli strzelimy w odpowiedniej kolejności (musisz znaleźć instrukcję we wcześniejszych lokacjach), wtedy The Ravager będzie chętny do rozmowy z nami, dzięki czemu unikniemy walki z nim, a w zamian dostaniemy inny przedmiot od niego.

Możliwe nagrody:

  1. Tentacle Pod
  2. Stalker's Claw (za poprawne zagranie kołysanki, nie zdobędziesz wtedy Tentacle Pod)
  3. Arcane Strike Trait
  4. Lumenite Crystal (x5)
  5. 1162 scraps