Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Jak wygląda rozgrywka multiplayer w Remnant? Remnant From the Ashes poradnik, solucja

W tym rozdziale przeczytasz o tym, jak wygląda multiplayer w Remnant: From the Ashes oraz czy istnieje friendly fire.

Tryb multiplayer w Remnant można odpalić tylko podczas wyboru swojej postaci w menu głównym gry, jest tam możliwość zagrania w swoim świecie online, aby inni gracze mogli dołączyć i pomóc. Jest również możliwość dołączenia do gry znajomego oraz do rozgrywki losowego gracza. W Remnant gracz nie ma jednak niestety wpływu na to, w której lokacji przyjdzie mu pomóc innym, jest to kompletnie losowe, gracz pojawia się tam, gdzie inny gracz się znajduje, może być on zarówno w początkowej lokacji, jak i przy końcowych mapach.

Sam online podwyższa nieco poziom trudności w zależności od tego, ile graczy jest w jednej sesji, a może być ich maksymalnie trzech. Przez zwiększenie poziomu trudności trzeba rozumieć, że przeciwnicy są wytrzymalsi (liczy się również bossów) oraz jest ich więcej. Leczenie sojuszników, którzy utracili całe swoje zdrowie zużywa jedno Dragon Heart.

Warto również pamiętać o tym, że w grze istnieje możliwość zranienia swojego sojusznika, także miej na uwadze to, że celując w innego gracza, możesz go przez przypadek zranić. Efekty typu utrata równowagi czy odrzucenie również wypływają na sojuszniczego gracza, jeśli tylko dana broń powoduje takie efekty przy trafieniu.