Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

The Thrall | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

The Thrall to boss, który będzie za wszelką cenę trzymał dystans od gracza. Jest on całkowicie niegroźny na bliskim dystansie, dlatego do ucieczki będzie wykorzystywał teleportację.

1 - The Thrall | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Żrący pocisk - Thrall najczęściej korzysta z tego ataku. Jest to zwykły pocisk, który leci w stronę gracza. Jest on dość wolny, nie trzeba nawet robić uniku, aby go ominąć. Przy trafieniu nakłada status Corrosive.
  2. Chmura korozji - Thrall pokrywa pewien obszar, w którym znajduje się gracz. Przebywanie w nim powoduje napełnienie paska Corrosive oraz zadaje obrażenia w czasie.
  3. Teleportacja - Służy jedynie do przemieszczenia się w bezpieczniejsze miejsce.
  4. Bombardowanie - Thrall tworzy na ziemi, gdzie znajduje się gracz pociski, które również nakładają status powodujący zmniejszenie pancerza.
Przygotowując się do tej walki pamiętaj o dużej ilości Greenleaf, praktycznie każdy atak Thralla nakłada status Corrosive - The Thrall | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Taktyka:

Przygotowując się do tej walki pamiętaj o dużej ilości Greenleaf, praktycznie każdy atak Thralla nakłada status Corrosive. Możesz również zaopatrzyć się w Adrenaline, aby móc szybciej się przemieszczać. Celuj głównie w tył głowy bossa, jest to jego weak spot. Zachowuj przy tym krótki dystans.

Sama walka nie jest problematyczna, wystarczy jedynie dużo się ruszać, aby unikać jego ataków. Duży kłopot mogą sprawić Banshee, moby które co jakiś czas pojawiają się na arenie. Skup się najpierw na nich, a potem dopiero na Thrallu. Celuj głównie w jego głowę (mobom również), po każdej teleportacji obserwuj, gdzie się pojawił. Gdy używa bombardowania, na ziemi zaczną pojawiać się zielone kręgi, w tym momencie jak najszybciej unikaj ich. Atakuj Thralla dopiero wtedy, gdy jego bombardowanie ustąpi.

Możliwe nagrody:

  1. Swarm Tusk
  2. Lumenite Crystal (x3)
  3. Catalyst
  4. 652 scarps