Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Onslaught | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

Onslaught jest bossem władającym piorunami oraz teleportacją. Potrafi przeteleportować się w krótkim odstępie czasowym do dowolnego miejsca na arenie. Prócz piorunów, może również atakować w zwarciu swoją bronią.

Walka z Onslaught na bliskim dystansie jest najlepszą opcją - Onslaught | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Teleportacja - Onslaught teleportuje się do dowolnego miejsca na arenie.
  2. Eksplozja elektryczna - Onslaught teleportuje się w stronę gracza, gdy będzie dostatecznie blisko, wywoła wybuch elektryczny odrzucający gracza oraz zadający obrażenia.
  3. 3 hit combo - Gdy Onslaught będzie blisko ciebie, zaatakuje cię serią trzech ciosów, które mają duży zasięg ataku.
  4. Błyskawiczny cios - Onslaught może również przeteleportować się do ciebie i wykonać atak swoją bronią.

Taktyka:

Walka z Onslaught na bliskim dystansie jest najlepszą opcją. Dzięki temu prowokujemy go do zaprzestania używania teleportacji, przez co będzie próbował zaatakować gracza 3 hit combo. Aby go uniknąć, wystarczy cofnąć się do tyłu, gdy wykonuje pierwszy atak. Gdy widzisz jednak, że przeteleportował się wprost na ciebie, masz chwilę, aby zrobić unik do tyłu, żeby uniknąć jego eksplozji. Nie zadaje ona zbyt dużych obrażeń, jednak wyprowadza postać z równowagi.

Problematyczne są moby, które pomagają w walce z Onslaught. Są to dwa rodzaje. Jeden to skrzydlate bestie, które strzelają kulami elektrycznymi, natomiast drugi rodzaj, to wojownicy, którzy bardzo często się teleportują, przez co zabicie ich nie należy do łatwych. Ponadto po zabiciu ich, masz chwilę aby się od nich odsunąć, gdyż po krótkiej chwili od ich śmierci eksplodują.

Możliwe nagrody:

  1. Blink Spear Shard
  2. Lumenite Crystal (x3)
  3. 1162 scraps