Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Stormcaller | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

Stormcaller to jeden z mniej wymagających bossów. Jak nazwa wskazuje, włada on mocą piorunów. Zachowuje on dystans od gracza, ponadto w walce pomaga mu masa mobów, które nieco utrudniają walkę.

Warto założyć na swoją postać pancerz, który ma największy współczynnik obrony przeciwko elektryczności - Stormcaller | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Elektryczna kula - Stormcaller tworzy elektryczny orb i strzela nim w stronę gracza.
  2. Strzał piorunami - Stormcaller atakuje gracza serią piorunów.

Taktyka:

Warto założyć na swoją postać pancerz, który ma największy współczynnik obrony przeciwko elektryczności. Wszystkie ataki Stormcallera bazują właśnie na tym żywiole. Jeśli masz problemy z unikaniem jego ataków, Adrenaline powinno pomóc.

Musisz być w ciągłym ruchu podczas tej walki, gdyż Stormcaller potrafi atakować serią piorunów, które pojawiają się tam, gdzie gracz. Ponadto duża ilość mobów zmusza do tego, aby nie stać w miejscu. Najpierw zajmij się posiłkami, potem samym bossem.

W przypadku bossa, celuj w głowę, najlepiej bronią, która zada duże obrażenia jednym strzałem, jest to jego czuły punkt. Jego orby unikaj zwykłym chodem/sprintem, nie ma zbytniej potrzeby, by robić uniki. Używać piorunów zacznie dopiero wtedy, gdy zacznie stać w miejscu, podnosząc głowę w górę, jednocześnie krzycząc przy tym. Wtedy z nieba zaczną spadać pioruny, na które należy uważać, gdyż jest to jego jedyny atak, który może zagrozić. W tym wypadku warto robić unik, gdy zauważysz, że piorun pojawił się nad tobą, obserwuj niebo, żeby nie zostać zaskoczonym atakiem.

Możliwe nagrody:

  1. Storm Crystal
  2. Lumenite Crystal (x3)
  3. 787 scraps