Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

W tym rozdziale dowiesz się o broniach w Remnant: From the Ashes, które są warte używania ze względu na swoje obrażenia czy mod weapon.

W Remnant: From the Ashes broni jest naprawdę wiele - Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

W Remnant: From the Ashes broni jest naprawdę wiele. Jest tu podział na 3 typy broni, broń główna, broń dodatkowa oraz broń biała. Broń główna to zazwyczaj karabiny maszynowe i snajperskie, shotguny wszelkiego rodzaju, a nawet kusze. Broń dodatkowa to najczęściej pistolety, natomiast broń biała, to bronie do walki na krótki dystans, takie jak miecze, włócznie, młoty. Warto zaznaczyć, że każda broń jest użyteczna, nawet te początkowe. Wszystko zależy od tego w którą broń gracz będzie inwestował (ulepszał). Niemniej jednak niektóre bronie wyróżniają się np. specjalnie wbudowanymi weapon mod lub innymi właściwościami. Oto kilka broni wartych używania:

Bronie główne

  1. Couch Gun - Jest to jedna z początkowych broni w Remnant, dostaniesz ją, gdy wybierzesz archetyp klasy Ex-Cultist. Możesz również ją kupić w Ward 13 u Rigsa. Co do samej broni, jest dobra na średni i idealna na bliski dystans. Posiada tylko 2 strzały w magazynku, jednak już sam jeden celny strzał w głowę potrafi zabić większość przeciwników. Robi bardzo duże obrażenia na samym początku gry, ale również pod koniec, jeśli tylko będziesz ulepszał ją.
1 - Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry
  1. Ruin - Jest to broń, którą możesz stworzyć u McCabe w Ward 13 dzięki materiałowi, który zdobędziesz po pokonaniu Unying King. Broń ta jest bardzo celna, strzela potrójną serią pocisków i robi całkiem przyzwoite obrażenia. Ponadto posiada celownik optyczny. Co jednak jest najważniejsze w tej broni, to jej weapon mod, który jest na stałe przytwierdzony do Ruin. Po zapełnieniu całego weapon mod, pozwala on na wskrzeszenie gracza z połową życia, dając do tego buffa, który niweluje otrzymywane obrażenia o 10% oraz daje niewrażliwość na efekty statusu na 8 sekund. Możliwość drugiej szansy, zwłaszcza gdy gracz gra solo, jest bardzo pomocna.
2 - Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry
  1. Devastator - Jest to kusza, która wystrzeliwuje za jednym strzałem 5 ostrzy w linii poziomej. Jest to idealna broń na średnim dystansie, ponieważ im bliżej przeciwnik, tym o wiele większa szansa, że zadamy obrażenia za każdy trafiony pocisk. Broń ta robi kolosalne obrażenia. Ponadto weapon mod Devastatora wystrzeliwuje jeden, potężny pocisk, który zadaje 275 obrażeń oraz dodatkowe 300% obrażeń plus nakłada status Bleeding zadający 330 obrażeń w czasie przez 15 sekund. Devastator stworzysz u McCabe z materiału Unclean Heart, który zdobędziesz po pokonaniu The Unclean One.
3 - Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Broń dodatkowa

  1. Hive Cannon - Broń będziesz mógł stworzyć u McCabe posiadając Hivestone, który zdobędziesz po pokonaniu Ixillisa XV. Broń ta idealnie nadaje się do walki z większą grupą przeciwników ze względu na to, że pociski mogą trafić kilku wrogów jednocześnie. Ponadto weapon mod pozwala na wystrzelenie pocisku, który zadaje nie duże obrażenia sam w sobie, ale pozostawia na ziemi chmurę powodującą obrażenia w czasie u przeciwników, którzy tylko w nią wejdą, możemy posiadać do trzech takich stacków.
4 - Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry
  1. Spitfire - Jest to kolejna broń, która stworzymy u McCabe z materiału od bossa (Blazing Heart), mianowicie po pokonaniu Singe. Broń ta ma aż 24 naboje w magazynku, strzela dosyć szybko i idealnie nadaje się do czyszczenia większych fal przeciwników. Zadaje głównie obrażenia od ognia. Ponadto weapon mod pozwala na użycie miotacza ognia o małym zasięgu, który zadaje 150 obrażeń od ognia przez 10 sekund.
5 - Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Bronie białe

  1. Scythe - Broń zakupisz w Corsusie u Iskal Queen za 750 scrap. Broń ta nie ma co prawda żadnego weapon mod, jednakże jest jedną z lepszych broni białych w grze, a wszystko dzięki naładowanemu ciosowi. Cios ten pozwala zaatakować przeciwnika 3 razy podczas jednego ataku. Zadaje to bardzo duże obrażenia przeciwnikom.
6 - Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry
  1. World Breaker - Broń dostępna do stworzenia po pokonaniu Clavigera zdobywając Stone of the Guardian. Broń ta może nie zadaje kolosalnych obrażeń, do tego jest wolna, jednak jest idealna, gdy mierzymy się z dużą grupą przeciwników, prawdopodobnie w tym aspekcie najlepsza wśród wszystkich. Naładowany atak zadaje wszystkim przeciwnikom wokół obrażenia, dodatkowo odpychając ich na dużą odległość od gracza, dzięki czemu można spokojnie wystrzelać ich z dalszej odległości, lub dać sobie czas na uleczenie postaci.
7 - Najlepsze bronie w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry