Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Raze | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

Raze to jeden z dungeonowych bossów, którego znajdziesz w lokacji Rhom. Jest to boss o kształcie trójkąta, który potrafi latać, przyzywać czaszki do pomocy oraz, gdy zajdzie taka potrzeba, zaatakować samemu salwą ognia.

Przed walką z Raze zaopatrz się w Ammo Boxy oraz Hydro Coolanty, zestrzeliwanie jego posiłków może zużyć dużo amunicji, a jego atak może spowodować palenie się postaci - Raze | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Wezwanie posiłków - Raze zaczyna wydawać z siebie donośny głos, po czym przyzywa do pomocy moby-czaszki.
  2. Ognista salwa - Raze wystrzeliwuje w stronę gracza salwę ognistych pocisków, które nakładają status Fire przy trafieniu.

Taktyka:

Przed walką z Raze zaopatrz się w Ammo Boxy oraz Hydro Coolanty, zestrzeliwanie jego posiłków może zużyć dużo amunicji, a jego atak może spowodować palenie się postaci. Jego czułym punktem jest sam środek ciała, żółte pole. Obrażenia od weak spot jednak zadasz mu dopiero wtedy, gdy się "otworzy", dzięki czemu poszerzy swoje żółte pole w ciele. Robi to wtedy, gdy zaczyna krzyczeć, przywołując jednostki, lub atakując.

Gdy będziesz w niego celował podczas niewykonywania ataku przez bossa, prawdopodobnie zrobi duży unik w bok, miej to na uwadze. Przeszkadzać w walce będą posiłki Raze'a, czyli czaszki atakujące ciemną materią. Raze może również przyzwać czaszki, które z dużą prędkością będą podążać za graczem. Gdy będą dostatecznie blisko, wybuchną, zadając przy tym obrażenia i nakładając status Radiation na gracza. Zabicie czaszek jest łatwe, jednak ich ilość jest problemem, staraj się jak najszybciej pokonywać posiłki bossa, a dopiero potem zajmij się bossem.

Jego atak, ognista salwa nakłada status Fire przy trafieniu. Wystrzeliwuje on kilka ognistych pocisków w stronę gracza. Aby uniknąć tego ataku, najlepiej będzie zrobić unik w bok, jednak należy pamiętać, że im dalej znajdujesz się od bossa, tym większa szansa, że zdążysz z unikiem. Pomocne jest również otoczenie, za którym możesz się schować unikając jednocześnie ataku bossa.

Możliwe nagrody:

  1. Sentinel Shard
  2. Lumenite Crystal (x3)
  3. 607 scarps