Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Shroud | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

Shroud to ulepszona wersja Slayera, podstawowej jednostki The Root. Jest to boss, który walczy na dystans używając teleportacji, gdy tylko wykona swój atak. Ponadto pomagają mu podstawowe jednostki The Root w walce. Jego słabym punktem jest głowa.

Shroud to boss, który trzyma gracza na dystans, ponadto by odwrócić uwagę gracza, pojawiają się na arenie duże ilości posiłków - Shroud | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Naciągnięte strzały - Shroud naciąga swój łuk, po krótkiej chwili od naciągnięcia strzela potrójną serią strzał.
  2. Teleportacja - Shroud teleportuje się po każdym wykonanym ataku.
  3. Bombardowanie - Shroud unosi swój łuk, wydając z siebie charakterystyczny dźwięk oraz świecąc się na czerwono przez chwilę. Po chwili wystrzeliwuje 3 pociski w stronę gracza, powodujące wybuch.

Taktyka:

Shroud to boss, który trzyma gracza na dystans, ponadto by odwrócić uwagę gracza, pojawiają się na arenie duże ilości posiłków. Najpierw zajmij się posiłkami, w wolnej chwili atakując głowę Shrouda oraz unikając jego ataków. Dobrze być w ciągłym ruchu, podążając za Shroudem i obserwując, gdzie się przeniesie.

Naciąganie strzał trochę czasu zajmuje, dlatego można swobodnie ostrzeliwać jego głowę. Gdy zauważysz nadlatujące strzały, momentalnie zrób unik w bok. Po każdym ataku Shroud będzie się teleportował do dowolnego miejsca, obserwuj jego cień, żeby móc od razu go zaatakować. Czasem Shroud unosi swój łuk w górę, wydając przy tym charakterystyczny dźwięk. Jest to znak, aby zacząć biec, gdyż jego pociski mogą zadać duże obrażenia, jeśli trafią gracza. Opadają one z góry, także minie trochę czasu od wystrzelenia, gdy spadną na gracza.

Możliwe nagrody:

  1. Shadewood
  2. Lumenite Crystal (x3)
  3. 450 scraps