Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ancient Construct | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

Ancient Construct jest opcjonalnym bossem, z którym można zawalczyć tylko wtedy, gdy zdobędziesz Control Rod (przedmiot dostępny po pokonaniu Maula). Początkowo konstrukt ten będzie leżał nie ruchomo przy sklepie NPC nazywającego się Wud. Podchodząc do niego, możesz włożyć do jego klatki piersiowej Control Rod. Gdy już to zrobisz, automatycznie zaczniesz walkę z bossem.

Zawsze niszcz jego wieżyczki w pierwszej kolejności - Ancient Construct | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Przyzwanie wieżyczek - Co jakiś czas Ancient Construct tworzy 2 wieżyczki, które automatycznie namierzone są na gracza.
  2. Kula radiacji - Ancient Construct tworzy kulę radiacji, którą wystrzela w gracza. Można poznać ten atak po tym, że Construct zamachuje swoją bronią, przez co tworzy żółtą kulę, którą po chwili leci w twoją stronę.
  3. Szarża - Ancient Construct biegnie na gracza, atakując gdy zbliży się dostatecznie blisko.
  4. Pojedynczy atak - Gdy Construct będzie bardzo blisko gracza, zaatakuje on jednym, pionowym ciosem.

Taktyka:

Zawsze niszcz jego wieżyczki w pierwszej kolejności. Pojedynczo nie zadają może bardzo dużych obrażeń, jednak gdy zamiast skupić się na nich, zaczniemy walczyć z Ancient Construct, wtedy możemy się mocno zdziwić, jak szybko straciliśmy pasek HP. Gdy tylko będziemy w ich polu widzenia, momentalnie zaczną do nas strzelać. Pomocne okazują się osłony przed nimi, wtedy mogą być na polu bitwy, ale jeśli nas nie zauważą, to nie będą w nas strzelać.

Co do samego Ancient Construct, próbuj zachować średni dystans, prowokując go do wolnego zmierzania w twoją stronę, lub aktywowania szarży. Szarży unikaj dopiero wtedy, gdy będzie bardzo blisko i zacznie wykonywać zamach, możesz tego ataku uniknąć w dowolną stronę. Gdy będzie bardzo blisko, nie użyje szarży, a pojedynczego ataku, jego próbuj unikać rolując do tyłu. Jego wystrzał przy trafieniu nakłada status Radiation. Zwykle używa go, gdy zbytnio oddalisz się od niego. Jeśli będziesz miał kłopot z uniknięciem jego ataku, przydatny okaże się Water Elixir.

Możliwe nagrody:

  1. Ancient Core
  2. Lumenite Crystal (x3)
  3. 465 scarps