Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Souls-like shooter Poradnik do Remnant From the Ashes to najlepsze porady do tego souls-like'a. Dowiecie się jak nie umierać za często, jak budować swoją postać oraz jak pokonać wszystkich bossów w grze. Opisujemy multiplayera, traits i najlepsze bronie.

Poniższy poradnik do gry Remnant From the Ashes to zbiór cennych porad, które pomogą ci pokonać każdego przeciwnika, który stanie ci na drodze. W niniejszym poradniku dowiesz się o najważniejszych poradach na start w Remnant From the Ashes, początkowym wyborze klasy oraz levelowaniu naszej postaci. Dowiesz się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, czym są traits, co stanie się po śmierci naszej głównej postaci oraz jak wygląda multiplayer. Jedną z głównych części poradnika są porady jak poradzić sobie z danym bossem (zarówno głównym, jak i dungeonowym) , jak wygląda sterowanie w grze, oraz jak radzić sobie z danym typem przeciwnika.

Remnant From the Ashes to gra akcji z perspektywy trzeciej osoby (TPP) z elementami RPG. Remnant można spokojnie zaliczyć do gier typu souls-like nie tylko ze względu na bardzo duży poziom trudności, ale również za emocjonujące pojedynki z bossami. W Remnant From the Ashes trafiamy do postapokaliptycznego świata opanowanym przez potwory, które nazywają się "The Root". W Remnant From the Ashes każda walka to duże wyzwanie, zwłaszcza, jeśli zamierzamy grać w pojedynkę. W trakcie gry przemierzamy generowane proceduralnie światy, dzięki czemu każda lokacja to nowe, całkiem inne wyzwanie dla gracza. Dzięki przedmiotom, które dają nam różne profity, gdy tylko je wyekwipujemy możemy przechodzić grę na wiele różnych sposobów, tworząc przeróżne buildy dla naszych postaci.

Czy istnieje New Game +?

New game + samo w sobie nie istnieje, a przynajmniej nie w takiej formie, jak w innych grach tego typu. Działa to na zasadzie Rerollu świata gry. Możemy to zrobić zarówno na samym początku rozgrywki jak i na końcu, zwiększając jednocześnie poziom gry. Aby to zrobić, należy odblokować Czerwony Kamień (Red Stone) w Ward 13.

Samo "odświeżenie świata gry" zwiększa poziom trudności, dodając więcej elitarnych przeciwników. Podstawowi przeciwnicy będą również trudniejsi do pokonania. W zamian dostaniemy większą ilość doświadczenia za pokonanie ich. Ponadto częściej dropi Lumenite Crystal, który jest potrzebny do ulepszania przedmiotów.

Jeśli zdecydujemy się na taki krok, należy pamiętać, że zostaną w ekwipunku nasze wyposażenie (Armor, Bronie, oraz Mody), Scrap (złoto w grze), oraz consumable items. Jedynie co się zmienia to mapa.

Tryby gry w Remnant From the Ashes

Remnant From the Ashes oferuje nam rozgrywkę w trzech wariantach: offline, prywatną (friends only), oraz online. Wybór trybu gry wybieramy na samym początku w menu głównym. Wybierając tryb offline możemy być pewni, że nikt do nas nie dołączy do gry. Tryb friends only pozwala tylko na dołączenie znajomych do naszego świata, natomiast online będzie dobierał do naszej rozgrywki graczy z całego świata. Aby zmienić tryb rozgrywki, należy wyjść do menu głównego gry i tam wybrać odpowiednią dla nas opcję.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. System: Windows 7/8/10 (wersje 64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i3 7350K 4.2GHz
  3. Pamięć: 8GB RAM
  4. GPU: Radeon RX470 4GB
  5. DirectX: Wersja 11

Sterowanie w Remnant From the Ashes

Poruszanie się - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Poruszanie się

Ruch kamerą - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ruch kamerą

Atak wręcz - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Atak wręcz

Celowanie - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Celowanie

1 - Remnant From the Ashes - poradnik do gryOddanie strzału - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Oddanie strzału

Celownik optyczny - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Celownik optyczny

Zmiana broni - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Zmiana broni

Alt shot/użycie weapon mod - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Alt shot/użycie weapon mod

Przeładowanie - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Przeładowanie

Interakcja - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Interakcja

Użycie Dragon Heart (Heal) - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Użycie Dragon Heart (Heal)

Pierwszy Item Slot - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Pierwszy Item Slot

Drugi Item Slot - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Drugi Item Slot

Trzeci Item Slot - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Trzeci Item Slot

Czwarty Item Slot - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Czwarty Item Slot

Menu - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Menu

Opcje - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Opcje

Ekwipunek - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ekwipunek

Postać - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Postać

Traits - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Traits

Mapa - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Mapa

Unik/Przeskok

Kucanie - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Kucanie

Sprint - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Sprint

Trofea w Remnant From the Ashes

Remnant From the Ashes posiada 41 trofeów (jedno to osiągnięcie platynowe, które odblokujemy za zdobycie wszystkich innych osiągnięć, wyłącznie na PS4. Do niektórych trofeów zawarty jest osobny komentarz. Listę osiągnięć i szczegółowy ich opis znajduje się na osobnej stronie.

Informacje o Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Autor : Dawid Lubczyński

Ostatnia aktualizacja : 26 sierpnia 2019

Poradnik zawiera : strony: 47, ilustracje: 131 .

Popularne strony w Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant: From the Ashes - screen - 2020-07-17 - 419829Remnant: From the Ashes - screen - 2020-07-17 - 419828Remnant: From the Ashes - screen - 2020-07-17 - 419827Remnant: From the Ashes - screen - 2020-07-17 - 419826Remnant: From the Ashes - screen - 2020-07-17 - 419825Remnant: From the Ashes - screen - 2020-07-17 - 419824Remnant: From the Ashes - screen - 2020-04-14 - 414503Remnant: From the Ashes - screen - 2020-04-14 - 414502Remnant: From the Ashes - screen - 2020-04-14 - 414501