Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Maul | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

Maul to jeden z bardziej groźniejszych psich przeciwników, który pełni rolę opcjonalnego mini bossa. Nie jest jednak to ciężki przeciwnik, o ile szybko pokonasz jego posiłki. Do tego pomóc mu może pewien NPC, Houndmaster, jeśli tylko zdenerwujemy go podczas dialogów, wypytując o jego historię, bądź zaczniemy strzelać do psów.

Walcząc z Maulem na samym początku powinniśmy się skupić na zabiciu jak największej ilości otaczających go psów - Maul | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Wycie/Przyzwanie posiłków - Maul zatrzymuje się przez chwilę i zaczyna wyć. Wycie przyzywa na arenę psy, które pomagają mu w walce.
  2. Szarża - Maul pędzi z dużą szybkością, gdy znajdzie się blisko, atakuje, skacząc na gracza.
  3. Strzał Houndmastera - Houndmaster pomaga w walce Maulowi, strzelając do gracza pociskami.

Taktyka:

Walcząc z Maulem na samym początku powinniśmy się skupić na zabiciu jak największej ilości otaczających go psów. Focus na nich powinien być priorytetowy, gdyż im jest ich więcej, tym mamy o wiele mniejsze szanse na pokonanie bossa.

Po wybiciu mniejszych psów, skup się na atakowaniu Maula, nie ma znaczenia w którą część ciała strzelisz. Ważne jest, aby unikać jego szarż w odpowiednim momencie, gdy już na nas skacze. Można go również atakować, gdy wyję, trochę to trwa zanim przybędą posiłki, a on sam stoi wtedy miejscu. Tak naprawdę główną taktyką jest to, aby nie pozwolić się otoczyć przez pomniejsze psy, szybko je zabijając, a potem atakować Maula wszystkim co się ma.

Houndmaster, NPC, który panuje nad Maulem, może pomóc mu w walce. Atakuje on pojedynczym strzałem. Warto skupić się na jego głowie i rogach, gdyż wtedy można zestrzelić mu przedmiot, który służy do kontrolowania Maula. Gdy to zrobimy, Maul zacznie atakować również Houndmastera, a gracz zdobędzie po pokonaniu bossa dostęp do tego przedmiotu.

Możliwe nagrody:

  1. Control Rod
  2. Hound Choker
  3. 562 scraps
  4. Lumenite Crystal (x3)