Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Remnant From the Ashes - poradnik do gry

The Harrow | Boss w Remnant From the Ashes Remnant From the Ashes poradnik, solucja

The Harrow możemy spotkać zamiennie z Clavigerem. Jego ataki to głównie machnięcia pazurami, które mają dosyć duży zasięg. Jego słabym punktem są nogi oraz głowa, zdecydowanie to w te części ciała powinieneś celować.

Wchodząc na arenę, The Harrow od samego początku będzie na wprost ciebie, prawodpodobnie użyje wtedy szarży - The Harrow | Boss w Remnant From the Ashes - Remnant From the Ashes - poradnik do gry

Ataki:

  1. Szarża - The Harrow rozpędza się i biegnie w stronę gracza, kończąc atakiem, gdy będzie dostatecznie blisko.
  2. 3 hit combo - Gdy będziesz w pobliżu, The Harrow zacznie wykonywać 3 ataki pod rząd.
  3. Ucieczka po pomoc - The Harrow, gdy otrzyma zbyt dużo obrażeń, ucieka, wzywając do pomocy posiłki. Pojawia się on dopiero po dłuższej chwili.

Taktyka:

Wchodząc na arenę, The Harrow od samego początku będzie na wprost ciebie, prawodpodobnie użyje wtedy szarży. Strzelaj w niego do momentu, gdy nie będzie blisko ciebie. Gdy już się zbliży, wykonaj przewrót w przód, aby uniknąć ciosu. Atakuj głównie jego nogi oraz głowę. Jeśli dostatecznie dużo razy strzelisz w jego nogi, upadnie na ziemię, dzięki czemu będziesz miał trochę czasu, żeby zadać mu obrażenia. Ponadto z tyłu jego pleców znajduje się harpun, który możesz wyciągnąć, gdy będzie leżał na ziemi. Gdy już to zrobisz, po jego pokonaniu zdobędziesz tę nagrodę zamiast innej, o której dowiesz się w możliwych nagrodach.

Głównym problemem są ciasne pomieszczenia na dole areny, schodź tam tylko w razie konieczności, nie dość, że nie ma tam dużo wolnej przestrzeni, to do tego możesz utknąć w drodze bez wyjścia i będziesz musiał się cofać, prawdopodobnie do miejsca, gdzie zmierzają do ciebie boss i posiłki. Jego 3 hit combo unikaj robiąc przewrót w przód, oddalając się przy tym jak najdalej. Gdy zadasz mu dużo obrażeń, zacznie uciekać, przyzywając posiłki, których trochę się pojawia. W tym czasie zajmij się jak najszybciej zabiciem mobów, żeby nie walczyć z posiłkami i bossem jednocześnie. Jeśli nie chcesz, żeby The Harrow uciekał i wzywał posiłki, możesz w momencie jego ucieczki stanąć mu na drodze, przez co sprowokujesz go do zaatakowania ciebie.

Możliwe nagrody:

  1. Thermal Geode (gdy zabijesz The Harrow bez wyjmowania harpuna z jego pleców)
  2. Lost Harpoon (gdy wyjmiesz harpun z jego pleców po tym, jak będzie leżał na ziemi)
  3. Howling Key
  4. Lumenite Crystal (x5)
  5. 1012 scraps