Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Doki | Rozdział 1 | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

A - Doki / Centrum Miasta - Doki | Rozdział 1 | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Doki / Centrum Miasta

B - Doki / Dom

C - Doki / Dom

D - Doki / Dom

E - Doki / Dom

F - Doki / Dom

G - Doki / Dwudziestka w Kołczanie

H - Doki / Laboratorium Sztuk Mistycznych

I - Doki / Tawerna pod Złotym Jabłkiem

J - Doki / Posiadłość Androda

K - Doki / Zapuszczona Tawerna

L - Doki / Kryjówka Krwawych Piratów - Poziom II

M - Doki / Akwedukt

N - Doki / Kanały

O - Doki / Kompania Handlowa "Srebrne Żagle"

P - Zapuszczona Tawerna / Kryjówka Krwawych Piratów - Poziom I

Q - Kryjówka Krwawych Piratów - Poziom I / Kryjówka Krwawych Piratów - Poziom II

R - Kompania Handlowa "Srebrne Żagle" / Akwedukty

S - Akwedukty / Grobowiec

Po wschodniej części miasta grasują grupy bandytów. Jest ich dość dużo, mają kusze, a co najgorsze - często po prostu wyskakują z cienia i atakują znienacka - dlatego uważaj. Będą mieli Monety Przemytników, zbieraj je, gdyż później ci się przydadzą. Najpierw porozmawiaj z kapitanem Sorenem obok bramy, dostaniesz zadanie - Doki: Kłopoty w dzielnicy . W (1) stoi Neibor, który będzie cię śledził - pogadaj z nim trochę, to da ci trochę użytecznych informacji i przestanie cię śledzić. Idź na północ, przeszukując domy w (B), (C) i (D), i zabijając bandytów. W Domu w (E) jest trochę pająków i żuków, natomiast w (F) - oprócz kilku krwawych piratów na dole i na górze - Klucz do tawerny i Rozkazy od Callika w (8). Weź obie rzeczy i wyjdź z budynku. Niech grupa najemnych zabójców zaatakuje cię w (2), po śmierci zostawią Anonimowy List, który weź - otrzymasz zadanie Pogłoski o zamiarach zdrady . Możesz pogadać z Festilliardem w (3), ma on trochę użytecznych informacji (za które będziesz musiał niestety zapłacić)

Zacznij przeszukiwać budynki. W (G) masz sklep Dwudziestka w Kołczanie, gdzie u sprzedawcy w (9) możesz się zaopatrzyć (także w specjalne monety). W (H) jest Laboratorium Sztuk Mistycznych, gdzie w (10) zabij Mefita Wody i zabierz Butelkę wody. Przeszukaj Tawernę pod Złotym Jabłkiem, gdzie Gilda w (11) służy informacjami oraz Posiadłość Androda w (J) gdzie w (12) jest sam Androd, a obok niego w skrzyni Złoty klucz Androda oraz Obsceniczną Statuetkę - dostaniesz zadanie Księżycowa Maska: Statuetka dla Ofali . Wyjdź i pogadaj z Hoffem w (7), pokaż mu Broszę Tamory i odgoń, zabij, albo weź kasę. Potem porozmawiaj z Mastersonem w (4), otrzymasz zadanie - Doki: Amulet Mastersona . W (5) masz krwawego pirata, którego najlepiej zabić i wziąć jego ubranie, w (6) natomiast jest Brosza (potrzebuje jej Daelan - gdy ją mu wręczysz, dostaniesz Amulet Plemienia Czerownego Tygrysa +1, 100 doświadczenia oraz wykonasz zadanie Opowieść Daelana ).

Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie