Singularity: Strażnica (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Przy pomocy wspomnianego wcześniej mechanizmu, przyzywamy windę [1], a następnie wjeżdżamy nią na wyższy poziom. Broniony przez żołnierzy korytarz [2], zaprowadzi nas do laboratorium, w którym podnosimy trzy technologie E99 , dwie fiolki E99 i pakiet medyczny . Chwilę później zostaniemy zaatakowani przez oddział wojska.
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy przeciwnicy zginą, biegniemy dalej nowo otwartym przejściem. W kolejnym pomieszczeniu również czeka nas sporo walki, ale też sporo przedmiotów. Po zabiciu wszystkich wrogów, rozpoczynamy przeszukiwanie. Zaraz po prawej strony znajdziemy dwie fiolki E99 , amunicję , pakiet medyczny , E99 oraz notatkę [1], a w pokoju z lewej dwa stympaki , cztery pojemniki E99 i kolejny zapisany kawałek papieru [2].
![]() | ![]() |
Ostatnie skarby są tuż przy drugiej windzie. Pozostawiono tam dwa pakiety medyczne , stympaka oraz dwie baterie E99 [1]. Zebrawszy wszystko, zjeżdżamy na niższy poziom. Po znalezieniu dwóch stympaków i E99 [2], biegniemy dalej prosto, zabijając napotkanych żołnierzy.
![]() | ![]() |
Dalszą drogę wskażą nam niebieskie ślady Czasosygnału [1], prowadzące do kolejnego laboratorium. W środku leżą dwie notatki , 2xfiolka E99 , stympak , 2xE99 oraz 2xpakiet medyczny [2].
![]() | ![]() |
Na zewnątrz znajdziemy również szafki, a w nich amunicję , pojemnik z pierwiastkiem i stympaka [1]. Zebrawszy wszystko, biegniemy do kolejnej windy [2].
![]() | ![]() |
Podążając cały czas za śladami, dotrzemy wreszcie do pokoju z kodem aktywacyjnym [1]. Podnosimy go wraz z resztą przydatnych przedmiotów: 4xE99 , stympak , 2xfiolka E99 , 2xamunicja (dwa przedmioty w sejfie) [2].
![]() | ![]() |
Możemy tam również przeczytać kolejną notatkę [1] lub skorzystać z modyfikatora [2]. Zdobywszy potrzebny kod, ruszamy dalej przez bramę naprzeciwko.
![]() | ![]() |
Po przeszukaniu, stojącej na końcu korytarza skrzyni [1], podchodzimy do urządzenia na środku i ładujemy bombę E99 [2].
![]() | ![]() |
Gdy proces się zakończy [1], podnosimy ładunek, a następnie nie zatrzymując się biegniemy wzdłuż stworzonych przez Czasosygnał śladów [2].
![]() | ![]() |
Dotrzemy w ten sposób do czasoszczeliny [1], dzięki której wrócimy do naszych czasów. W teraźniejszości ponownie używamy Czasosygnału [2].
![]() | ![]() |
Powstałe ślady zaprowadzą nas do schronienia doktora Barisowa, gdzie znajdziemy skrzynię, szafkę z bronią , amunicję , E99 oraz pakiet medyczny [2]. Po odpowiednim wyekwipowaniu bohatera, jedziemy z profesorem na górę.
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Przy pomocy wspomnianego wcześniej mechanizmu, przyzywamy windę [1], a następnie wjeżdżamy nią na wyższy poziom - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291171.jpg)





![Dalszą drogę wskażą nam niebieskie ślady Czasosygnału [1], prowadzące do kolejnego laboratorium - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291265.jpg)

![Na zewnątrz znajdziemy również szafki, a w nich amunicję , pojemnik z pierwiastkiem i stympaka [1] - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291296.jpg)

![Podążając cały czas za śladami, dotrzemy wreszcie do pokoju z kodem aktywacyjnym [1] - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291328.jpg)

![Możemy tam również przeczytać kolejną notatkę [1] lub skorzystać z modyfikatora [2] - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291359.jpg)

![Po przeszukaniu, stojącej na końcu korytarza skrzyni [1], podchodzimy do urządzenia na środku i ładujemy bombę E99 [2] - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291390.jpg)

![Gdy proces się zakończy [1], podnosimy ładunek, a następnie nie zatrzymując się biegniemy wzdłuż stworzonych przez Czasosygnał śladów [2] - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291421.jpg)

![Dotrzemy w ten sposób do czasoszczeliny [1], dzięki której wrócimy do naszych czasów - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291453.jpg)

![Powstałe ślady zaprowadzą nas do schronienia doktora Barisowa, gdzie znajdziemy skrzynię, szafkę z bronią , amunicję , E99 oraz pakiet medyczny [2] - - Strażnica (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963291484.jpg)
