Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po wejściu na górę skręcamy w prawo i obchodzimy filar z lewej strony [1]. Leżą tam pakiet medyczny oraz amunicja do VOLKA [2]. Podnosimy wszystko, a następnie schodzimy schodami po drugiej stronie.
![]() | ![]() |
Tuż przed wejściem znajdziemy kolejne E99 [1]. Jeszcze jeden pojemnik jest wewnątrz budynku, obok magazynków do VALKYRII [2].
![]() | ![]() |
Po jego zebraniu schylamy się i przechodzimy do pomieszczenia obok [1]. Poznamy tam ostatnią część, tragicznej przygody trzech uciekinierów [2].
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie pokoju czytamy kolejną notatkę , podnosimy baterie E99 oraz pakiet medyczny [1], a następnie używamy wajchy, która otworzy pobliskie wrota [2].
![]() | ![]() |
Zanim przez nie przejdziemy, schylamy się i wchodzimy w wąski otwór z prawej [1]. W czerwonej szafce czeka na nas E99 [2].
![]() | ![]() |
Za otworzonymi przed chwilą drzwiami skręcamy w prawo, żeby podnieść jeszcze jeden pojemnik z pierwiastkiem. Teraz możemy wrócić z powrotem i ruszyć w przeciwnym kierunku [1]. Gdy podejdziemy do znajdującej się z prawej strony dziury, otrzymamy informacje na temat kriozbiornika [2]. Jest to pojemnik z dziwną substancją, która zamraża wszystko czego dotknie.
![]() | ![]() |
Najlepiej czekać aż przeciwnik będzie dostatecznie blisko kriozbiornika i wtedy strzelić do metalowej beczki. Zamrożone potwory są bardzo łatwymi celami, które roztrzaskują się po dwóch trafieniach z CENTURIONA. W ten sposób pozbywamy się wrogów na środku sali [1]. Gdy wszyscy zginą, dokładnie przeszukujemy pomieszczenie [2].
![]() | ![]() |
Powinniśmy znaleźć 5xE99 , magnetofon , notatkę [1], pakiet medyczny oraz amunicję do Kasimova wewnątrz skrzyni [2]. Podnosimy wszystko i ruszamy do kolejnego pokoju.
![]() | ![]() |
Zaraz po wejściu zobaczymy scenkę z przeszłości, w której jeden z badaczy wchodzi do dziwnej windy [1]. Zanim pójdziemy jego śladem, skręcamy w prawo i odsłuchujemy kolejnego magnetofonu [2].
![]() | ![]() |
Warto również użyć pobliskiego aparatu fotograficznego. Nie każdy może się pochwalić pamiątkowym zdjęciem z Katorgi 12 [1]. Gdy już uporamy się z tym wszystkim, wchodzimy do otwartej windy [2] i zjeżdżamy na dół.
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po wejściu na górę skręcamy w prawo i obchodzimy filar z lewej strony [1] - - Dzielnica Robotnicza (10) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961903109.jpg)

![Tuż przed wejściem znajdziemy kolejne E99 [1] - - Dzielnica Robotnicza (10) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961903140.jpg)

![Po jego zebraniu schylamy się i przechodzimy do pomieszczenia obok [1] - - Dzielnica Robotnicza (10) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961903171.jpg)

![Po drugiej stronie pokoju czytamy kolejną notatkę , podnosimy baterie E99 oraz pakiet medyczny [1], a następnie używamy wajchy, która otworzy pobliskie wrota [2] - - Dzielnica Robotnicza (10) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961903203.jpg)

![Zanim przez nie przejdziemy, schylamy się i wchodzimy w wąski otwór z prawej [1] - - Dzielnica Robotnicza (10) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961903234.jpg)





![Powinniśmy znaleźć 5xE99 , magnetofon , notatkę [1], pakiet medyczny oraz amunicję do Kasimova wewnątrz skrzyni [2] - - Dzielnica Robotnicza (10) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961903328.jpg)

![Zaraz po wejściu zobaczymy scenkę z przeszłości, w której jeden z badaczy wchodzi do dziwnej windy [1] - - Dzielnica Robotnicza (10) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961903359.jpg)


