Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
Aktualizacja:
Dzielnica Robotnicza
![]() | ![]() |
Naszą przygodę z Singularity zaczynamy na pokładzie amerykańskiego helikoptera [1]. Po krótkiej cut-scence maszyna rozbija się, a my wylądujemy bezbronni na wyspie Katorga 12 [2].
![]() | ![]() |
Na miejscu ruszamy przed siebie omijając płonące wrak śmigłowca. Zaraz naprzeciwko drewnianej konstrukcji, która zawali się na naszych oczach [1], znajdziemy pierwszą notatkę [2], a kilka kroków dalej stympaka .
![]() | ![]() |
Chwilę później usłyszymy dowódcę. Rozkaże nam udać się do punktu zbornego. Na gruzach tuż przed nami, znajdziemy pierwszy pakiet medyczny [1]. Używamy go wciskając H. Po zebraniu przedmiotu udajemy się ścieżką na górę [2].
![]() | ![]() |
Czeka tam na nas kolejny pakiet medyczny i wejście do opuszczonej rosyjskiej bazy [1]. Przeszukiwanie budynku rozpoczynamy od mikrofonu ORAZ magnetofonu z prawej strony [2].
![]() | ![]() |
Mikrofonu [1] możemy używamy trzykrotnie, żeby poznać wszystkie informacje o E99 . Po jego wysłuchaniu idziemy do ściany naprzeciwko, gdzie leży kolejna notatka [2].
![]() | ![]() |
Jeżeli chcemy poznać więcej informacji o Katordze 12, podchodzimy do mapy terenu [1] znajdującej się za popiersiem Stalina. Używając zamontowanych na niej tabliczek, poznamy dokładnie rosyjską wyspę. Kawałek dalej możemy również obejrzeć krótki filmik propagandowy przeznaczony dla nowoprzybyłych mieszkańców [2].
![]() | ![]() |
Po jego obejrzeniu ruszamy dalej, jedynym dostępnym korytarzem [1]. Chwilę później ponownie odezwie się Devlin, rozkazując nam udać się do wieży radiowej. Podążając cały czas prosto, dojdziemy do blokującej przejście drewnianej deski. Żeby ją zniszczyć używamy środkowego przycisku myszy. Po wykonaniu tej prostej czynności, wciskamy C i pochyleni przechodzimy przez wąski otwór obok. [2] Z drugiej strony prostujemy się, używając przycisku SPACJI.
![]() | ![]() |
Gdy przejdziemy kolejne dwa kroki, będziemy świadkami pierwszej scenki z przeszłości. Zobaczymy rosyjskiego badacza uderzającego w szybę i próbującego się wydostać z pomieszczenia [1]. Niestety nie jesteśmy mu w stanie pomóc. Po filmiku biegniemy cały czas prosto pobliskim korytarzem i otwieramy drzwi na jego końcu [2].
![]() | ![]() |
Jak tylko wejdziemy do pomieszczenia, będziemy świadkami potężnego wybuchu [1], który przeniesie na do roku 1955, w dniu pożaru rosyjskiej bazy badawczej [2]. Szybko odwracamy się w lewo i biegniemy prosto korytarzem przed nami.
![]() | ![]() |
Nie przejmujemy się wybuchami, gdyż nie robią nam one żadnej krzywdy. Po chwili dobiegniemy do większego pomieszczenia, gdzie zobaczymy jednego z badaczy wołającego o pomoc [1]. Podbiegamy do niego i wciskamy R [2].
![]() | ![]() |
Jak tylko podniesiemy profesora, odblokuje się przejście w ścianie obok, z którego pośpiesznie korzystamy [1]. W kolejnym pomieszczeniu skręcamy w prawo, a następnie otwieramy pobliskie drzwi. Korytarz za nimi doprowadzi nas do bezpiecznego pomieszczenia [2], gdzie reszta badaczy zajmie się naszym "ładunkiem".
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Naszą przygodę z Singularity zaczynamy na pokładzie amerykańskiego helikoptera [1] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959430812.jpg)





![Czeka tam na nas kolejny pakiet medyczny i wejście do opuszczonej rosyjskiej bazy [1] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959430921.jpg)

![Mikrofonu [1] możemy używamy trzykrotnie, żeby poznać wszystkie informacje o E99 - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959430953.jpg)

![Jeżeli chcemy poznać więcej informacji o Katordze 12, podchodzimy do mapy terenu [1] znajdującej się za popiersiem Stalina - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959430984.jpg)

![Po jego obejrzeniu ruszamy dalej, jedynym dostępnym korytarzem [1] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959431015.jpg)



![Jak tylko wejdziemy do pomieszczenia, będziemy świadkami potężnego wybuchu [1], który przeniesie na do roku 1955, w dniu pożaru rosyjskiej bazy badawczej [2] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959431078.jpg)



![Jak tylko podniesiemy profesora, odblokuje się przejście w ścianie obok, z którego pośpiesznie korzystamy [1] - - Dzielnica Robotnicza (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959431140.jpg)
