Singularity: Perła (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Żeby zdobyć technologię broni , wskakujemy na leżącą w rogu stertę desek [1]. Z tego podwyższenia możemy bez problemu dosięgnąć schowanej na kontenerze walizki [2].
![]() | ![]() |
Gdy zbierzemy już wszystko, otwieramy metalowe drzwi [1] i ruszamy dalej. Tuż za włazem zobaczymy kolejny napis z przeszłości [2], a pod nim schody prowadzące do zatopionej części okrętu.
![]() | ![]() |
Woda jest pod napięciem [1], więc zanim zejdziemy na dół, naprawiamy zepsuty fragment instalacji [2].
![]() | ![]() |
Korytarz zaprowadzi nas do szafki z bronią [1], obok której będą kolejne drzwi [2].
![]() | ![]() |
Po ich otwarciu opróżniamy pomarańczową skrzynię [1] i zanurzamy się pod wodę. Płynąc, cały czas używamy umiejętności Czasosygnał [2].
![]() | ![]() |
Stworzone w ten sposób ślady, zaprowadzą nas prosto do poszukiwanej bomby [1]. Podnosimy ładunek wciskając R, a następnie ruszamy przez zardzewiały kontener na powierzchnie [2].
![]() | ![]() |
Po wyjściu z wody, opróżniamy stojącą niedaleko skrzynie [1]. Teraz musimy jak najszybciej biec wzdłuż zaznaczonych przez Czasosygnał śladów, żeby uciec przed podnoszącym się poziomem (naelektryzowanej) wody. Z głównego szlaku schodzimy tylko raz, zbierając leżący na lewo od schodów schemat UMC - Uzdrowiciel [2].
![]() | ![]() |
Gdy profesor Borisow wyciągnie nas na powierzchnie [1], nasz bohater zemdleje i etap dobiegnie końca.
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Żeby zdobyć technologię broni , wskakujemy na leżącą w rogu stertę desek [1] - - Perła (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962969171.jpg)

![Gdy zbierzemy już wszystko, otwieramy metalowe drzwi [1] i ruszamy dalej - - Perła (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962969203.jpg)

![Woda jest pod napięciem [1], więc zanim zejdziemy na dół, naprawiamy zepsuty fragment instalacji [2] - - Perła (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962969234.jpg)

![Korytarz zaprowadzi nas do szafki z bronią [1], obok której będą kolejne drzwi [2] - - Perła (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962969265.jpg)

![Po ich otwarciu opróżniamy pomarańczową skrzynię [1] i zanurzamy się pod wodę - - Perła (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962969296.jpg)

![Stworzone w ten sposób ślady, zaprowadzą nas prosto do poszukiwanej bomby [1] - - Perła (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962969328.jpg)

![Po wyjściu z wody, opróżniamy stojącą niedaleko skrzynie [1] - - Perła (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962969359.jpg)

![Gdy profesor Borisow wyciągnie nas na powierzchnie [1], nasz bohater zemdleje i etap dobiegnie końca - - Perła (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962969390.jpg)
