Singularity: Magazyny (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Kilka kroków dalej wyjdziemy przez mały otwór [1] na bardziej otwartą przestrzeń, podnosząc po drodze pakiet medyczny [2].
![]() | ![]() |
Gdy krótka scenka dobiegnie końca [1], zaatakuje nas widziany uprzednio potwór [2]. Przeciwnik jest dość twardy, ale kilka strzałów i Impulsów powinno załatwić sprawę. Pomocne będą również, porozstawiane dookoła kriozbiorniki .
![]() | ![]() |
Skończywszy pojedynek, dokładnie obszukujemy pomieszczenie, odmładzając skrzynie z amunicją [1] oraz pakietami medycznymi [2].
![]() | ![]() |
Uzupełniamy zapasy i ruszamy dalej przez otwarte drzwi [1]. Zaraz z prawej strony znajdziemy dwie zamknięte szafki [2], w których leży trochę pojemników E99 .
![]() | ![]() |
Podnosimy je, a następnie otwieramy stojący nieopodal kontener [1]. W środku jest fiolka E99 oraz notatka do przeczytania [2].
![]() | ![]() |
Zanim wejdziemy na znajdujące się przed nami schody, używamy na nich UMC [1]. Pod gruzami znajdziemy kolejne E99 [2].
![]() | ![]() |
Idąc dalej dojdziemy do pomieszczenia z magnetofonem i dziurą w podłodze [1]. Odsłuchujemy nagrania, zeskakuje w dół, a następnie podnosimy leżące na ławce E99 [2].
![]() | ![]() |
Zaraz za pobliskimi drzwiami odwracamy się w lewo. Na półkach pozostawiono kolejne E99 [1]. Podnosimy wszystko i ruszamy do zamkniętego na kłódkę pomieszczenia [2], zabijając po drodze zmutowanego przeciwnika.
![]() | ![]() |
Za drzwiami czeka na nas skrzynia [1] z przedmiotami, kilka E99 oraz stympak w zamkniętej szafce [2]. Zabieramy wszystko, a następnie wchodzimy schodami na górę.
![]() | ![]() |
Naprzeciwko mechanizmu otwierającego bramę, powinniśmy zobaczyć wybitą szybę [1]. Strzelamy przez nią do blokującej drzwi kłódki [2], odblokowując w ten sposób dostęp do nowego pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Wchodzimy do niego przez mijane wcześniej pomieszczenie z dziurą. W środku znajdziemy 3xE99 , pakiet medyczny , magnetofon [1] oraz szafkę z bronią [2].
![]() | ![]() |
Po zebraniu wszystkich przedmiotów wracamy do mechanizmu i otwieramy bramę [1]. Warto przygotować sobie na tą okazje Impas , bo zaatakuje nas spory oddział przeciwników. Gdy wszyscy zginą [2], ruszamy dalej nowo otwartym korytarzem.
![]() | ![]() |
Tuż przed zakrętem w prawo, obchodzimy stojącą obok stertę drewnianych palet. Leży tam schowane E99 [1]. Podnosimy je i wchodzimy do czekającej na nas windy [2]. Jadąc w dół, słuchamy opartego o ścianę magnetofonu .
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Kilka kroków dalej wyjdziemy przez mały otwór [1] na bardziej otwartą przestrzeń, podnosząc po drodze pakiet medyczny [2] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962471890.jpg)

![Gdy krótka scenka dobiegnie końca [1], zaatakuje nas widziany uprzednio potwór [2] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962471921.jpg)

![Skończywszy pojedynek, dokładnie obszukujemy pomieszczenie, odmładzając skrzynie z amunicją [1] oraz pakietami medycznymi [2] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962471953.jpg)

![Uzupełniamy zapasy i ruszamy dalej przez otwarte drzwi [1] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962471984.jpg)

![Podnosimy je, a następnie otwieramy stojący nieopodal kontener [1] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962472015.jpg)

![Zanim wejdziemy na znajdujące się przed nami schody, używamy na nich UMC [1] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962472046.jpg)

![Idąc dalej dojdziemy do pomieszczenia z magnetofonem i dziurą w podłodze [1] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962472078.jpg)



![Za drzwiami czeka na nas skrzynia [1] z przedmiotami, kilka E99 oraz stympak w zamkniętej szafce [2] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962472140.jpg)

![Naprzeciwko mechanizmu otwierającego bramę, powinniśmy zobaczyć wybitą szybę [1] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962472171.jpg)



![Po zebraniu wszystkich przedmiotów wracamy do mechanizmu i otwieramy bramę [1] - - Magazyny (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962472234.jpg)


