Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
W nagrodę otrzymamy znajdujący się w środku karabin SEEKER [1][2] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

W nagrodę otrzymamy znajdujący się w środku karabin SEEKER [1][2].

2 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Strzelamy z niego, trzymając cały czas wciśnięty PPM [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Strzelamy z niego, trzymając cały czas wciśnięty PPM [1]. W ten sposób możemy przy pomocy myszy sterować wystrzelonym z broni pociskiem [2].

3 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Przy pomocy nowego karabinu, zabijamy nadbiegających z sąsiedniego pomieszczenia żołnierzy [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Przy pomocy nowego karabinu, zabijamy nadbiegających z sąsiedniego pomieszczenia żołnierzy [1]. Gdy wszyscy zginą, wchodzimy do środka i obszukujemy dokładnie salę. Zaraz z prawej strony znajdziemy pakiet medyczny , a w przeciwnym rogu skrzynię z fiolką E99 . Po zebraniu wszystkie ruszamy dalej za profesorem.

4 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy następny kufer z przedmiotami [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy następny kufer z przedmiotami [1]. Podnosimy wszystko i biegniemy dalej po niebieskich śladach, zabijając napotkanych przeciwników. Bardzo przydatny w walce jest SEEKER , który znajdziemy po drodze. Kilka kroków dalej dojdziemy do kolejnego korytarza z pomieszczeniami po bokach [2].

5 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Obszukujemy je wszystkie, zdobywając kilka przydatnych przedmiotów - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Obszukujemy je wszystkie, zdobywając kilka przydatnych przedmiotów. Znajdziemy tam również film archiwalny [1] oraz notatkę [2]. Dostarczą nam one cennych informacji na temat umiejętności zwanej Impas .

6 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
W pomieszczeniu, do którego pobiegł Borisow, szukamy uważnie dziury w dolnej części ściany [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

W pomieszczeniu, do którego pobiegł Borisow, szukamy uważnie dziury w dolnej części ściany [1]. Po drugiej stronie znajdziemy kolejną technologię broni [2].

7 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Możemy teraz podejść do profesora [1], który pobiegnie schodami do góry - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Możemy teraz podejść do profesora [1], który pobiegnie schodami do góry. Za nim pójdziemy w jego ślady, schodzimy na dół po skrzynię z amunicją i E99 [2].

8 - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po wejściu na górę podnosimy pobliski pakiet medyczny , a następnie używamy UMC na czasoszczelinie [1] i wracamy do teraźniejszości - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Po wejściu na górę podnosimy pobliski pakiet medyczny , a następnie używamy UMC na czasoszczelinie [1] i wracamy do teraźniejszości.

Singularity

25 czerwca 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2010-07-30
08:50

kolo10017 Konsul

Pierwszy! Fajna gra i fajny poradnik.

Komentarz: kolo10017
2010-07-30
13:36

mario0305 Legionista

kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.

Komentarz: mario0305
2010-07-31
23:38

helias16 Generał

helias16

W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika

Komentarz: helias16
2010-08-01
11:00

kwiść Generał

kwiść

@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)

Komentarz: kwiść
2010-08-01
16:06

zanonimizowany648933 Konsul

Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)

Komentarz: zanonimizowany648933

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl