Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
W nagrodę otrzymamy znajdujący się w środku karabin SEEKER [1][2].
![]() | ![]() |
Strzelamy z niego, trzymając cały czas wciśnięty PPM [1]. W ten sposób możemy przy pomocy myszy sterować wystrzelonym z broni pociskiem [2].
![]() | ![]() |
Przy pomocy nowego karabinu, zabijamy nadbiegających z sąsiedniego pomieszczenia żołnierzy [1]. Gdy wszyscy zginą, wchodzimy do środka i obszukujemy dokładnie salę. Zaraz z prawej strony znajdziemy pakiet medyczny , a w przeciwnym rogu skrzynię z fiolką E99 . Po zebraniu wszystkie ruszamy dalej za profesorem.
![]() | ![]() |
W kolejnym pomieszczeniu skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy następny kufer z przedmiotami [1]. Podnosimy wszystko i biegniemy dalej po niebieskich śladach, zabijając napotkanych przeciwników. Bardzo przydatny w walce jest SEEKER , który znajdziemy po drodze. Kilka kroków dalej dojdziemy do kolejnego korytarza z pomieszczeniami po bokach [2].
![]() | ![]() |
Obszukujemy je wszystkie, zdobywając kilka przydatnych przedmiotów. Znajdziemy tam również film archiwalny [1] oraz notatkę [2]. Dostarczą nam one cennych informacji na temat umiejętności zwanej Impas .
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu, do którego pobiegł Borisow, szukamy uważnie dziury w dolnej części ściany [1]. Po drugiej stronie znajdziemy kolejną technologię broni [2].
![]() | ![]() |
Możemy teraz podejść do profesora [1], który pobiegnie schodami do góry. Za nim pójdziemy w jego ślady, schodzimy na dół po skrzynię z amunicją i E99 [2].
![]() | ![]() |
Po wejściu na górę podnosimy pobliski pakiet medyczny , a następnie używamy UMC na czasoszczelinie [1] i wracamy do teraźniejszości.
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![W nagrodę otrzymamy znajdujący się w środku karabin SEEKER [1][2] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962023562.jpg)

![Strzelamy z niego, trzymając cały czas wciśnięty PPM [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962023593.jpg)

![Przy pomocy nowego karabinu, zabijamy nadbiegających z sąsiedniego pomieszczenia żołnierzy [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962023625.jpg)

![W kolejnym pomieszczeniu skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy następny kufer z przedmiotami [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962023656.jpg)



![W pomieszczeniu, do którego pobiegł Borisow, szukamy uważnie dziury w dolnej części ściany [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962023718.jpg)

![Możemy teraz podejść do profesora [1], który pobiegnie schodami do góry - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962023750.jpg)

![Po wejściu na górę podnosimy pobliski pakiet medyczny , a następnie używamy UMC na czasoszczelinie [1] i wracamy do teraźniejszości - - Ośrodek badawczy 1950 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962023781.jpg)
