Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Gdy wszyscy wrogowie zginą, otwieramy pobliską skrzynię z kolejnym pojemnikiem E99 [1]. Obok kufra leży zniszczone pudło [2], który podnosimy i przesuwamy do przymkniętej bramy po prawej.
![]() | ![]() |
Powtarzamy znaną już operacje [1], a następnie wchodzimy do środka. Znajdziemy tam technologię broni oraz skrzynię Z amunicją [2]. Zbieramy wszystko i wracamy na główny szlak. Jeżeli brakuje nam życia, jeden pakiet medyczny znajdziemy na oprawo od otwartej poprzednio skrzyni.
![]() | ![]() |
Kilka kroków dalej zostaniemy ponownie zaatakowani przez armię potworów. Przede wszystkim musimy uważać na rzucane przez przeciwników beczki. Najlepiej łapać je w odpowiednim momencie Grawitacją [1] i odrzucać do poprzedniego właściciela [2]. Po walce wychodzimy przez bramę w ogrodzeniu.
![]() | ![]() |
Zaraz z prawej strony, w rogu lokacji znajdziemy E99 [1], a tuż obok na stole leży kolejna porzucona notatka [2].
![]() | ![]() |
Zebrawszy wszystko, naprawiamy pobliskie schody [1] i wchodzimy na wyższy poziom. Zostaniemy tam zaatakowani przez potwora, którego szybko wykańczamy leżącą obok beczką [2].
![]() | ![]() |
Kilka kroków dalej pojawi się kolejny stwór, a my dowiemy się, że postarzanie działa również na mutanty [1]. Nie zmienia ich jednak w proch, a spowalnia, znacznie ułatwiając celowanie. Zanim ruszymy dalej wchodzimy do schowka, z którego wyskoczył nasz przeciwnik i podnosimy znajdujące się tam E99 oraz stympaka [2].
![]() | ![]() |
Po dojściu do końca rusztowania, otwieramy skrzynię [1], a następnie schodzimy po drabinie na dół [2].
![]() | ![]() |
Zanim skorzystamy z windy, dokładnie obszukujemy pomieszczenie. Powinniśmy znaleźć: 2xfiolka E99 , E99 , pakiet medyczny [1], amunicję do KASIMOVA , notatkę [2] oraz skrzynię z przedmiotami. Dodatkowo możemy jeszcze wyjść na zewnątrz, gdzie leży jeszcze jeden pakiet medyczny i kolejne E99 .
![]() | ![]() |
Tak wyposażenie wchodzimy do windy [1], która zawiezie nas na górę. Tutaj również mamy kilka przedmiotów do odnalezienia. Zaraz naprzeciwko leży pakiet medyczny [2], a po drugiej tronie windy amunicja do VOLKA , E99 (na skrzyniach) oraz szafka z nabojami do KASIMOVA .
![]() | ![]() |
Zbieramy wszystko [1] i otwieramy niebieskie drzwi prowadzące do gabinetu. Możemy w nim odsłuchać jeszcze jednego nagrania [2] oraz podnieść E99 .
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Gdy wszyscy wrogowie zginą, otwieramy pobliską skrzynię z kolejnym pojemnikiem E99 [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962117718.jpg)

![Powtarzamy znaną już operacje [1], a następnie wchodzimy do środka - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962117750.jpg)



![Zaraz z prawej strony, w rogu lokacji znajdziemy E99 [1], a tuż obok na stole leży kolejna porzucona notatka [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962117812.jpg)

![Zebrawszy wszystko, naprawiamy pobliskie schody [1] i wchodzimy na wyższy poziom - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962117843.jpg)

![Kilka kroków dalej pojawi się kolejny stwór, a my dowiemy się, że postarzanie działa również na mutanty [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962117875.jpg)

![Po dojściu do końca rusztowania, otwieramy skrzynię [1], a następnie schodzimy po drabinie na dół [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962117906.jpg)



![Tak wyposażenie wchodzimy do windy [1], która zawiezie nas na górę - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962117968.jpg)

![Zbieramy wszystko [1] i otwieramy niebieskie drzwi prowadzące do gabinetu - - Ośrodek badawczy 2010 (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962118000.jpg)
