Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Będziemy również mogli obejrzeć krótką scenkę z przeszłości [1]. Zebrawszy wszystko, wychodzimy na powierzchnię i idziemy w kierunku skrzyni po drugiej stronie placu (tuż obok znajdziemy drugiego stympaka ) [2].
![]() | ![]() |
Prowizoryczna ścieżka z desek i blaszanych dachów [1] zaprowadzi nas do pordzewiałej drabiny. Wskakujemy na nią, a następnie wspinamy się na wyższy poziom. Idąc prosto znajdziemy czerwony kufer [2], w którym leży pakiet medyczny , E99 oraz amunicja do Valkyrii .
![]() | ![]() |
Możemy teraz zawrócić i ruszyć w lewo do wieży strażniczej [1], gdzie używamy mechanizmu otwierającego bramę [2].
![]() | ![]() |
Gdy to zrobimy, biegniemy dalej za Davlinem [1]. Tuż obok miejsca, w którym się zatrzyma, leżą dwa kolejne czerwone kufry [2]. We wnętrz znajdziemy pakiet medyczny , różnego rodzaju amunicję oraz E99 .
![]() | ![]() |
Po zebraniu wszystkiego, podnosimy pobliski karabin snajperski Kasimov SNV-E99 [1] i pozbywamy się blokujących drogę stworów [2]. Warto pamiętać, że używając snajperki oraz przytrzymując PPM możemy spowalniać czas przy pomocy LEWEGO SHIFTA.
![]() | ![]() |
Gdy zabijemy już wszystkie potwory, biegniemy dalej za naszym kompanem [1]. Po wejściu do budynku skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy kolejny magnetofon . W pomieszczeniu, do którego zaprowadzi nas Davlin, podnosimy świecącą na niebiesko skrzynię [2].
![]() | ![]() |
Jest to technologia broni , której możemy użyć w pobliskiej szafce z bronią [1]. Przy jej pomocy, ulepszamy posiadany arsenał, zmieniamy posiadane spluwy oraz uzupełniamy amunicję (płacąc za nią E99 ) [2]. Broń przeglądamy strzałkami, podnosimy wciskając ENTER, ulepszamy przyciskiem E, a ładujemy amunicje używając Q. Teraz najbardziej przydatny będzie karabin maszynowy lub snajperka, bo po kilku chwilach nasz budynek zacznie atakować armia rosyjskich żołnierzy.
![]() | ![]() |
Podchodzimy do pobliskich okien, schylamy się i staramy się powstrzymać przeciwników przed dobiegnięciem do budynku [1]. Często zmieniamy okno, bo wrogowie atakują z różnych stron. Bardzo ważne jest również unikanie ostrzału helikoptera, który zadaje bardzo duże obrażenia [2].
![]() | ![]() |
Gdy skończy się nam amunicja, możemy ją zawsze uzupełnić porozrzucanymi w okolicy magazynkami [1]. Po zabiciu sporej grupy wrogów, Davilin krzyknie, że musimy się wycofać [2].
![]() | ![]() |
Biegniemy za nim, ale w pewnym momencie zostaniemy ogłuszeni [1] i trafimy przed oblicze rosyjskiego generała [2]. Jego przydługawy monolog zostanie nagle przerwany przez ostrzał z helikoptera, a nasz bohater będzie musiał szybko uciekać.
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Będziemy również mogli obejrzeć krótką scenkę z przeszłości [1] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763703.jpg)

![Prowizoryczna ścieżka z desek i blaszanych dachów [1] zaprowadzi nas do pordzewiałej drabiny - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763734.jpg)

![Możemy teraz zawrócić i ruszyć w lewo do wieży strażniczej [1], gdzie używamy mechanizmu otwierającego bramę [2] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763765.jpg)

![Gdy to zrobimy, biegniemy dalej za Davlinem [1] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763796.jpg)

![Po zebraniu wszystkiego, podnosimy pobliski karabin snajperski Kasimov SNV-E99 [1] i pozbywamy się blokujących drogę stworów [2] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763828.jpg)

![Gdy zabijemy już wszystkie potwory, biegniemy dalej za naszym kompanem [1] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763875.jpg)

![Jest to technologia broni , której możemy użyć w pobliskiej szafce z bronią [1] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763906.jpg)

![Podchodzimy do pobliskich okien, schylamy się i staramy się powstrzymać przeciwników przed dobiegnięciem do budynku [1] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763937.jpg)

![Gdy skończy się nam amunicja, możemy ją zawsze uzupełnić porozrzucanymi w okolicy magazynkami [1] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961763968.jpg)

![Biegniemy za nim, ale w pewnym momencie zostaniemy ogłuszeni [1] i trafimy przed oblicze rosyjskiego generała [2] - - Dzielnica Robotnicza (7) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961764000.jpg)
