Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
Aktualizacja:
Ośrodek badawczy 1950
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu, do którego się przeniesiemy, podnosimy leżące na stołach amunicję oraz pakiet medyczny [1], a następnie ruszamy dalej po błękitnych śladach na górę [2].
![]() | ![]() |
Na lewo od otwartych drzwi znajdziemy skrzynię z E99 [1]. Opróżniamy ją i ruszamy do pomieszczenia obok. Będziemy tam świadkami ataku żołnierzy na badaczy, a gdy walka się skończy wojsko zaatakuje naszego bohatera. Warto tutaj przetestować działanie UMC na ludziach. Gdy walka dobiegnie końca, idziemy na drugą stronę sali. Tutaj również zaatakuje nas dwóch żołnierzy, których szybko zabijamy i wchodzimy do korytarza [2].
![]() | ![]() |
Teraz musimy szczególnie uważać, bo wojska będzie naprawdę sporo, a miejsca do ucieczki mało. Bardzo przydatne jest w tym miejscu używanie impulsu energii E99 . Po zabiciu wszystkich przeciwników wchodzimy do pomieszczenia z prawej strony. Możemy tam przeczytać notatkę [1], podnieść E99 oraz użyć dźwigni, którą jest odpowiedzialna za maszynę czasu [2].
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu obok są kolejne baterie rzadkiego pierwiastka [1] i jeszcze jedna dźwignia do użycia [2].
![]() | ![]() |
Po zebraniu wszystkiego, możemy iść do pokoju po drugiej stronie korytarza, gdzie leży następne E99 [1]. Kierując się niebieskimi śladami wskazywanymi przez Czasosygnał , dojdziemy do miejsca kłótni dwóch profesorów [2].
![]() | ![]() |
Otwieramy szybko drzwi i zabijamy Demichewa [1]. Podczas gdy Borisow będzie dziękował nam za uratowanie życia, podnosimy E99 leżące z lewej strony [2] oraz pakiet medyczny w pomieszczeniu obok.
![]() | ![]() |
Gdy doktorek skończy, ruszamy za nim zabijając napotkanych żołnierzy. Po drodze dowiemy się przydatnych informacji na temat fiolek E99 , które służą do szybkiej regeneracji energii UMC [1]. Znajdziemy je na pułkach z lewej strony korytarza, obok innych przydatnych przedmiotów [2].
![]() | ![]() |
Borisow poprosi nas o pozbycie się dwóch żołnierzy stojących za drzwiami. Najszybciej zabijemy ich używając mocy UMC [1]. Maksymalny poziom energii starczy dokładnie na dwa "strzały". Gdy przeciwnicy zginą, idziemy dalej za profesorem i zgodnie z jego życzeniem niszczymy pobliski sejf [2].
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![W pomieszczeniu, do którego się przeniesiemy, podnosimy leżące na stołach amunicję oraz pakiet medyczny [1], a następnie ruszamy dalej po błękitnych śladach na górę [2] - - Ośrodek badawczy 1950 (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961998109.jpg)

![Na lewo od otwartych drzwi znajdziemy skrzynię z E99 [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961998140.jpg)



![W pomieszczeniu obok są kolejne baterie rzadkiego pierwiastka [1] i jeszcze jedna dźwignia do użycia [2] - - Ośrodek badawczy 1950 (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961998203.jpg)

![Po zebraniu wszystkiego, możemy iść do pokoju po drugiej stronie korytarza, gdzie leży następne E99 [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961998234.jpg)

![Otwieramy szybko drzwi i zabijamy Demichewa [1] - - Ośrodek badawczy 1950 (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961998265.jpg)




