Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Gdy skończymy, idziemy do pokoju obok. Znajdziemy tam szafkę z bronią [1] oraz dwie fiolki E99 . Kilka metrów dalej czeka nas walka z oddziałem rosyjskich żołnierzy [2]. Podczas starcia warto korzystać z czerwonych beczek, które możemy wyciągać z pobliskiej chmury czasu.
![]() | ![]() |
Po zakończeniu potyczki idziemy na drugi koniec pomieszczenia i podnosimy porzucone tam przedmioty: 2xfiolka E99 , 2xstympak , pakiet medyczny [1], różnego rodzaju amunicja oraz 3xE99 [2]. Zebrawszy wszystko, otwieramy drzwi prowadzące do kolejnej lokacji.
![]() | ![]() |
Gdy wejdziemy do środka, czas zwolni, a my będziemy mogli bez problemu zabić nadbiegających przeciwników [1]. Podnosimy pozostawioną przez nich amunicję i ruszamy dalej. Biegnąc powinniśmy zauważyć metalowe schody z lewej strony korytarza [2].
![]() | ![]() |
Zaprowadzą nas one do pomieszczenia, w którym znajdziemy magnetofon [1], modyfikator [2], stympaka , pakiet medyczny , E99 , amunicję oraz fiolkę E99 .
![]() | ![]() |
Po przeszukaniu pokoju, idziemy dalej za błękitnymi śladami Czasosygnału , zbierając po drodze kolejny zbiornik E99 [1]. Kilku sekund później znajdziemy się w pomieszczeniu pełnym mutantów [2].
![]() | ![]() |
Zabijamy je szybko [1], a następnie wbiegamy schodami na górę [2]. Za drzwiami walka trwa w najlepsze. Gdy wszyscy wrogowie zginą, zabieramy się za przeszukiwanie lokacji.
![]() | ![]() |
Powinniśmy znaleźć 2xE99 , 2xstympaka oraz amunicję do VALKYRI [1] [2].
![]() | ![]() |
Podnosimy wszystko i podążamy dalej za śladami [1]. W kolejnym pomieszczeniu, również nie brakuje przedmiotów [2].
![]() | ![]() |
Z prawej strony stoi szafka z bronią , a na stole po lewej znajdziemy magnetofon [1], naboje do różnych rodzajów broni oraz dwa zbiorniki E99 . Zebrawszy przedmioty, idziemy kawałek dalej [2], gdzie zdobędziemy Wzmacniacz UMC , który zwiększa obrażenia zadawane przez Impuls . Nie musimy się już również martwić o ilość energii UMC. Od tego momentu posiadamy jej niewyczerpane źródło.
![]() | ![]() |
Zanim wrócimy do doktora Barisowa, niszczymy kratkę otworu wentylacyjnego [1], znajdującą się za maszyną ulepszającą. Odblokowany w ten sposób tunel, zaprowadzi nas do podziemnej skrytki, w której znajdziemy technologię broni oraz sześć zbiorników E99 [2].
![]() | ![]() |
Podnosimy wszystko i wracamy wzdłuż wskazywanych przez Czasosygnał śladów [1]. Podczas zabijania napotkanych przeciwników, warto pomagać sobie Superimpulsem . Gdy dotrzemy do miejsca, w którym stał wcześniej profesor, nowe wrota zostają otwarte [2].
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Po zakończeniu potyczki idziemy na drugi koniec pomieszczenia i podnosimy porzucone tam przedmioty: 2xfiolka E99 , 2xstympak , pakiet medyczny [1], różnego rodzaju amunicja oraz 3xE99 [2] - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354328.jpg)

![Gdy wejdziemy do środka, czas zwolni, a my będziemy mogli bez problemu zabić nadbiegających przeciwników [1] - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354359.jpg)

![Zaprowadzą nas one do pomieszczenia, w którym znajdziemy magnetofon [1], modyfikator [2], stympaka , pakiet medyczny , E99 , amunicję oraz fiolkę E99 - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354390.jpg)

![Po przeszukaniu pokoju, idziemy dalej za błękitnymi śladami Czasosygnału , zbierając po drodze kolejny zbiornik E99 [1] - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354421.jpg)

![Zabijamy je szybko [1], a następnie wbiegamy schodami na górę [2] - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354453.jpg)

![Powinniśmy znaleźć 2xE99 , 2xstympaka oraz amunicję do VALKYRI [1] [2] - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354484.jpg)

![Podnosimy wszystko i podążamy dalej za śladami [1] - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354515.jpg)

![Z prawej strony stoi szafka z bronią , a na stole po lewej znajdziemy magnetofon [1], naboje do różnych rodzajów broni oraz dwa zbiorniki E99 - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354546.jpg)

![Zanim wrócimy do doktora Barisowa, niszczymy kratkę otworu wentylacyjnego [1], znajdującą się za maszyną ulepszającą - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354578.jpg)

![Podnosimy wszystko i wracamy wzdłuż wskazywanych przez Czasosygnał śladów [1] - - Laboratoria osobliwości (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963354609.jpg)
