Singularity: Magazyny II (1)
Aktualizacja:
Magazyny II
![]() | ![]() |
Po wysłuchaniu tego co ma do powiedzenia [1], zabijamy stojącego na korytarzu Rosjanina [2] i podnosimy leżącą obok niego broń.
![]() | ![]() |
Autodziałko [2] to nowy, potężny karabin, który bardzo ułatwi naszą dalszą podróż.
![]() | ![]() |
Z działkiem w ręce ruszamy za naszą towarzyszką, odbijając na chwilę w prawo po fiolkę E99 [1]. Gdy znajdziemy się na końcu korytarza, Katia zatrzyma się, a następnie poprosi nas o podsadzenie do kanału wentylacyjnego [2].
![]() | ![]() |
Żeby to zrobić, podchodzimy do niej i wciskamy R [1]. Dziewczyna przedostanie się na drugą stronę, skąd otworzy zamknięte od środka drzwi. W pomieszczeniu, do którego wejdziemy używamy UMC na zniszczonych kiedyś schodach [2] i wchodzimy na górę.
![]() | ![]() |
Zanim otworzymy znajdujące się tam drzwi, dokładnie obchodzimy stojące obok meble. Znajdziemy tam magnetofon [1] oraz 2xE99 [2].
![]() | ![]() |
Po otwarciu drzwi, korzystamy z szafki z bronią [1] i opuszczamy pomieszczenie przez zniszczoną kratkę. Na zewnątrz idziemy w prawo, podnosimy pakiet medyczny , a następnie używamy UMC przeciwko roślinie blokującej bramę na dole [2].
![]() | ![]() |
Jak tylko Katia przejdzie na drugą stronę, zaczną nas atakować oddziały wojska. Przeciwko nim najlepiej sprawdzi się snajperka, do której dodatkowa amunicja leży niedaleko [1]. Po zabiciu wszystkich przeciwników, idziemy na przeciwny koniec metalowego chodnika i wskakujemy do dziury w podłodze [2].
![]() | ![]() |
Na dolę możemy uzupełnić amunicję w Autodziałku [1] oraz zebrać cztery E99 [2].
![]() | ![]() |
Gdy opuścimy pomieszczenie, zobaczymy, że Katia została schwytana przez rosyjskich żołnierzy. Zabijemy parę stojących obok przeciwników i jak najszybciej biegniemy za porwaną towarzyszką. Na drodze stanie nam wielu wrogów, których musimy się bardzo szybko pozbyć, bo jeżeli Katia znajdzie się zbyt daleko, całą pogoń będziemy musieli zaczynać od początku. Jest tylko jedna droga, więc nie powinniśmy się zgubić [1]. W pewnym momencie zza ściany wyskoczy na nas rosyjski żołnierz i prawie zrzuci naszego bohatera w przepaść [2]. Żeby się uratować, wciskamy ŚPM.
![]() | ![]() |
Kilka kroków dalej dostaniemy się do pomieszczenia, w którym warto zrobić sobie krótką przerwę w pościgu. Znajdziemy tam skrzynię, a w niej pakiet medyczny , E99 oraz amunicję [1]. W trakcie pogoni szczególnie uważamy na uzbrojonych w Autodziałka przeciwników. Są co prawda darmowym źródłem amunicji, ale potrafią zabrać na prawdę sporo zdrowia. Kolejną przerwę robimy sobie przed wejściem na schody, nad którymi wisi transparent z sierpem i młotem. Na lewo od nich znajdziemy dwa E99 [2].
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po wysłuchaniu tego co ma do powiedzenia [1], zabijamy stojącego na korytarzu Rosjanina [2] i podnosimy leżącą obok niego broń - - Magazyny II (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962670250.jpg)

![Autodziałko [2] to nowy, potężny karabin, który bardzo ułatwi naszą dalszą podróż - - Magazyny II (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962670281.jpg)

![Z działkiem w ręce ruszamy za naszą towarzyszką, odbijając na chwilę w prawo po fiolkę E99 [1] - - Magazyny II (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962670312.jpg)

![Żeby to zrobić, podchodzimy do niej i wciskamy R [1] - - Magazyny II (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962670343.jpg)



![Po otwarciu drzwi, korzystamy z szafki z bronią [1] i opuszczamy pomieszczenie przez zniszczoną kratkę - - Magazyny II (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962670406.jpg)



![Na dolę możemy uzupełnić amunicję w Autodziałku [1] oraz zebrać cztery E99 [2] - - Magazyny II (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962670468.jpg)




