Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Udajemy się teraz korytarzem prosto, mijamy prowadzące na górę schody i skręcamy w prawo. Znajdziemy tam kolejny pokój do przeszukania. Pierwsze co robimy, to czytamy notatkę , wiszącą na tablicy korkowej z lewej strony. Następnie podnosimy E99 leżące na stole naprzeciwko oraz w pobliskiej szafce [1]. Warto również otworzyć czerwony kufer, w którym znajdziemy jeszcze więcej cennego pierwiastka oraz amunicję do naszego rewolweru [2]. Zebrawszy wszystko, niszczymy kłódkę blokującą drzwi naprzeciwko.
![]() | ![]() |
Zaprowadzą nas one do korytarza, w którym byliśmy poprzednio. Biegniemy nim cały czas prosto, ponownie mijając prowadzące na wyższy poziom schody [1]. Dojdziemy w ten sposób do opuszczonej jadalni. Zanim zaczniemy przeszukania, podchodzimy do lady [2], a następnie szybko odwracamy się o 180 stopni. Z korytarza, którym tu przyszliśmy, zaatakuje nas poznany już wcześniej potwór.
![]() | ![]() |
Zabijamy go kilkoma strzałami i idziemy do lewego rogu pomieszczenia. Znajdziemy tam kufer z E99 [1]. Podnosimy przedmiot, a następnie podchodzimy do lady, na której leży następna notatka [2]. Po jej przeczytaniu możemy wreszcie udać się na wyższym poziom budynku.
![]() | ![]() |
Schody zaprowadzą nas do pomieszczenia z tablicami na ścianach i chaotycznie porozstawianymi biurkami. Otwieramy je wszystkie, bo oprócz dziecięcych rysunków, w jednym z nich znajdziemy kolejną notatkę [1]. W prawym rogu pomieszczenia leży również magnetofon , którego możemy wysłuchać [2].
![]() | ![]() |
Gdy to zrobimy, schylając się przechodzimy do kolejnego pomieszczenia [1], gdzie będziemy świadkami scenki z przeszłości [2].
![]() | ![]() |
Tak jak poprzednio, tutaj również otwieramy wszystkie szuflady w biurkach, żeby znaleźć dziecięcą notatkę [1]. Z prawej strony leży również skrzynia z E99 [2], a tuż obok jeszcze jeden kawałek tekstu .
![]() | ![]() |
Po jego przeczytaniu idziemy do kolejnego pomieszczenia, w którym używając projektora obejrzymy filmik propagandowy o Doktorze E99 [1]. Gdy się skończy, ruszamy pobliskimi schodami na wyższe piętro [2].
![]() | ![]() |
Idziemy do końca korytarza, wysłuchujemy leżący na ziemi magnetofon [1], a następnie wracamy kilka kroków do mijanego wcześniej pomieszczenia [2].
![]() | ![]() |
Po zebraniu znajdujących się w skrzyni przedmiotów [1], wskakujemy do dziury w podłodze [2].
![]() | ![]() |
Na dole podnosimy kolejne zbiorniki z cennym pierwiastkiem . Pierwsze znajdują się na pobliskich gruzach [1], a drugie wewnątrz kufra w przeciwnym rogu pomieszczenia [2].
![]() | ![]() |
Gdy je odnajdziemy, ruszamy przejściem obok do szkolnej biblioteki [1]. Zaraz z prawej strony zauważymy ogarniętego furią potwora, którego zabijamy kilkoma strzałami z Centuriona [2].
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









![Gdy to zrobimy, schylając się przechodzimy do kolejnego pomieszczenia [1], gdzie będziemy świadkami scenki z przeszłości [2] - - Dzielnica Robotnicza (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959859687.jpg)

![Tak jak poprzednio, tutaj również otwieramy wszystkie szuflady w biurkach, żeby znaleźć dziecięcą notatkę [1] - - Dzielnica Robotnicza (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959859718.jpg)

![Po jego przeczytaniu idziemy do kolejnego pomieszczenia, w którym używając projektora obejrzymy filmik propagandowy o Doktorze E99 [1] - - Dzielnica Robotnicza (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959859750.jpg)

![Idziemy do końca korytarza, wysłuchujemy leżący na ziemi magnetofon [1], a następnie wracamy kilka kroków do mijanego wcześniej pomieszczenia [2] - - Dzielnica Robotnicza (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959859781.jpg)

![Po zebraniu znajdujących się w skrzyni przedmiotów [1], wskakujemy do dziury w podłodze [2] - - Dzielnica Robotnicza (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959859812.jpg)



![Gdy je odnajdziemy, ruszamy przejściem obok do szkolnej biblioteki [1] - - Dzielnica Robotnicza (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959859875.jpg)
