Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Drugi gabinet zobaczymy po prawej stronie, po opuszczeniu poprzedniego [1]. Znajdziemy tam magnetofon [2] i skrzynię z przedmiotami.
![]() | ![]() |
Gdy skończymy przeszukiwania, opuszczamy budynek przez dziurę w ścianie (zrobioną przez mutanta z naroślami) [1]. Wylądowawszy otwieramy kolejną skrzynię [2], a następnie wspinamy się po pudłach na drugą stronę barykady.
![]() | ![]() |
Czeka tam na nas kilku żołnierzy do zabicia. W walce warto wykorzystać leżące na ziemi pojemniki z gazem [1]. Pozbywszy się przeciwników, wspinamy się dalej na górę i wyskakujemy do otworu w murze [2].
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu otwieramy kufer [1], a następnie podchodzimy do kraty, za którą leży skrzynia [2].
![]() | ![]() |
Przy jej pomocy przeskakujemy na drugą stronę [1]. W pobliskim pomieszczeniu znajdziemy notatkę [2], napisy na ścianie, pojemniki i fiolki E99 , różnego rodzaju amunicję, 2xpakiet medyczny , skrzynię oraz szafkę z bronią .
![]() | ![]() |
Warto również odmłodzić leżący na ziemi pojemnik [1], w którym również jest trochę naboi . W pełni wyposażeni ponownie chwytamy skrzynię i przenosimy ją w miejsce, w którym nabazgrano na ścianie "Nie ufaj Barisowowi" [2].
![]() | ![]() |
Wchodząc na nią [1] będziemy mogli dosięgnąć fragmentu drabiny, a następnie wdrapać się na górę. Zanim zeskoczymy po drugiej stronie, podnosimy leżące niedaleko E99 . Najlepiej skorzystać w tym momencie z Grawitacji i przyciągnąć przedmiot [2].
![]() | ![]() |
Gdy skończymy, schodzimy na dół i pociągamy za dźwignie, otwierając w ten sposób bramę [1]. Za nią czeka nas walka z spotkanym wcześniej bossem.
![]() | ![]() |
Pierwsza faza walki polega na odbieganiu od teleportującego się mutanta [1] i łapaniu Grawitacją rzucanych przez niego beczek [2].
![]() | ![]() |
Złapany pojemniki odrzucamy w przeciwnika [1]. Gdy noszona przez niego zbroja ulegnie zniszczeniu, powtarzamy operacje, strzelając dodatkowo w niebieską narośl na jego piersi [2]. Po kilku strzałach rozpocznie się druga faza pojedynku.
![]() | ![]() |
Wróg zacznie wtedy skakać między pobliski filarami [1], jednocześnie przyzywają wsparcie w postaci mniejszych mutantów. Jak wszyscy pomagierzy zginą, ponownie wróci na ziemię. Tym razem nasze zadanie polega na omijaniu jego potężnych ataków metalową maczugą [2].
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Drugi gabinet zobaczymy po prawej stronie, po opuszczeniu poprzedniego [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206531.jpg)

![Gdy skończymy przeszukiwania, opuszczamy budynek przez dziurę w ścianie (zrobioną przez mutanta z naroślami) [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206562.jpg)



![Po wylądowaniu otwieramy kufer [1], a następnie podchodzimy do kraty, za którą leży skrzynia [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206625.jpg)

![Przy jej pomocy przeskakujemy na drugą stronę [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206656.jpg)

![Warto również odmłodzić leżący na ziemi pojemnik [1], w którym również jest trochę naboi - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206687.jpg)

![Wchodząc na nią [1] będziemy mogli dosięgnąć fragmentu drabiny, a następnie wdrapać się na górę - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206718.jpg)

![Gdy skończymy, schodzimy na dół i pociągamy za dźwignie, otwierając w ten sposób bramę [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206750.jpg)

![Pierwsza faza walki polega na odbieganiu od teleportującego się mutanta [1] i łapaniu Grawitacją rzucanych przez niego beczek [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206781.jpg)

![Złapany pojemniki odrzucamy w przeciwnika [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206812.jpg)

![Wróg zacznie wtedy skakać między pobliski filarami [1], jednocześnie przyzywają wsparcie w postaci mniejszych mutantów - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962206843.jpg)
