Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Drugi gabinet zobaczymy po prawej stronie, po opuszczeniu poprzedniego [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Drugi gabinet zobaczymy po prawej stronie, po opuszczeniu poprzedniego [1]. Znajdziemy tam magnetofon [2] i skrzynię z przedmiotami.

2 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Gdy skończymy przeszukiwania, opuszczamy budynek przez dziurę w ścianie (zrobioną przez mutanta z naroślami) [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Gdy skończymy przeszukiwania, opuszczamy budynek przez dziurę w ścianie (zrobioną przez mutanta z naroślami) [1]. Wylądowawszy otwieramy kolejną skrzynię [2], a następnie wspinamy się po pudłach na drugą stronę barykady.

3 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Czeka tam na nas kilku żołnierzy do zabicia - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Czeka tam na nas kilku żołnierzy do zabicia. W walce warto wykorzystać leżące na ziemi pojemniki z gazem [1]. Pozbywszy się przeciwników, wspinamy się dalej na górę i wyskakujemy do otworu w murze [2].

4 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po wylądowaniu otwieramy kufer [1], a następnie podchodzimy do kraty, za którą leży skrzynia [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Po wylądowaniu otwieramy kufer [1], a następnie podchodzimy do kraty, za którą leży skrzynia [2].

5 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Przy jej pomocy przeskakujemy na drugą stronę [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Przy jej pomocy przeskakujemy na drugą stronę [1]. W pobliskim pomieszczeniu znajdziemy notatkę [2], napisy na ścianie, pojemniki i fiolki E99 , różnego rodzaju amunicję, 2xpakiet medyczny , skrzynię oraz szafkę z bronią .

6 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Warto również odmłodzić leżący na ziemi pojemnik [1], w którym również jest trochę naboi - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Warto również odmłodzić leżący na ziemi pojemnik [1], w którym również jest trochę naboi . W pełni wyposażeni ponownie chwytamy skrzynię i przenosimy ją w miejsce, w którym nabazgrano na ścianie "Nie ufaj Barisowowi" [2].

7 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Wchodząc na nią [1] będziemy mogli dosięgnąć fragmentu drabiny, a następnie wdrapać się na górę - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Wchodząc na nią [1] będziemy mogli dosięgnąć fragmentu drabiny, a następnie wdrapać się na górę. Zanim zeskoczymy po drugiej stronie, podnosimy leżące niedaleko E99 . Najlepiej skorzystać w tym momencie z Grawitacji i przyciągnąć przedmiot [2].

8 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Gdy skończymy, schodzimy na dół i pociągamy za dźwignie, otwierając w ten sposób bramę [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Gdy skończymy, schodzimy na dół i pociągamy za dźwignie, otwierając w ten sposób bramę [1]. Za nią czeka nas walka z spotkanym wcześniej bossem.

9 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Pierwsza faza walki polega na odbieganiu od teleportującego się mutanta [1] i łapaniu Grawitacją rzucanych przez niego beczek [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Pierwsza faza walki polega na odbieganiu od teleportującego się mutanta [1] i łapaniu Grawitacją rzucanych przez niego beczek [2].

10 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Złapany pojemniki odrzucamy w przeciwnika [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Złapany pojemniki odrzucamy w przeciwnika [1]. Gdy noszona przez niego zbroja ulegnie zniszczeniu, powtarzamy operacje, strzelając dodatkowo w niebieską narośl na jego piersi [2]. Po kilku strzałach rozpocznie się druga faza pojedynku.

11 - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Wróg zacznie wtedy skakać między pobliski filarami [1], jednocześnie przyzywają wsparcie w postaci mniejszych mutantów - - Ośrodek badawczy 2010 (4) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Wróg zacznie wtedy skakać między pobliski filarami [1], jednocześnie przyzywają wsparcie w postaci mniejszych mutantów. Jak wszyscy pomagierzy zginą, ponownie wróci na ziemię. Tym razem nasze zadanie polega na omijaniu jego potężnych ataków metalową maczugą [2].

Singularity

25 czerwca 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2010-07-30
08:50

kolo10017 Konsul

Pierwszy! Fajna gra i fajny poradnik.

Komentarz: kolo10017
2010-07-30
13:36

mario0305 Legionista

kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.

Komentarz: mario0305
2010-07-31
23:38

helias16 Generał

helias16

W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika

Komentarz: helias16
2010-08-01
11:00

kwiść Generał

kwiść

@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)

Komentarz: kwiść
2010-08-01
16:06

zanonimizowany648933 Konsul

Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)

Komentarz: zanonimizowany648933

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl