Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Tutaj warto ostrzec ludzi o słabych nerwach. Zaraz po przeciśnięciu się przez wąski otwór [1], skoczy na nas pierwszy potwór, którego szybko zabijamy używając Centuriona [2]. Gdy przeciwnik zginie, zeskakujemy z budynku.
![]() | ![]() |
Na dole skręcamy w prawo i w ślepym zaułku znajdujemy następną notatkę [1]. Po jej przeczytaniu wracamy na główną ścieżkę, z której skręcamy do wąskiego korytarza z lewej strony [2].
![]() | ![]() |
Znajdziemy tam kilka pojemników E99 [1]. Podnosimy wszystko i ruszamy dalej głównym szlakiem [2].
![]() | ![]() |
Zaraz za zakrętem zobaczymy duży samochód, za którym dwa potwory oddają się wątpliwej przyjemności rozszarpywania ludzkich zwłok [1]. Szybko do nich strzelamy, zanim nas zauważą, a po walce podnosimy leżące na ziemi magazynki do Centuriona . Możemy również otworzyć kontener z lewej strony, w którym znajdziemy E99 [2].
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Na dole skręcamy w prawo i w ślepym zaułku znajdujemy następną notatkę [1] - - Dzielnica Robotnicza (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959785500.jpg)

![Znajdziemy tam kilka pojemników E99 [1] - - Dzielnica Robotnicza (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959785531.jpg)

![Zaraz za zakrętem zobaczymy duży samochód, za którym dwa potwory oddają się wątpliwej przyjemności rozszarpywania ludzkich zwłok [1] - - Dzielnica Robotnicza (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959785562.jpg)

![Kilka kroków dalej odezwie się nasz towarzysz, który przekaże nam żebyśmy udali się do budynku przypominającego szkołę [1] - - Dzielnica Robotnicza (3) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/959785593.jpg)
