Singularity: Perła (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po zabiciu następnej pary żołnierzy [1], znajdziemy się w okrętowej maszynowni [2].
![]() | ![]() |
Leżą w niej dwie baterie E99 [1], których nigdy za wiele. Kilka kroków dalej będziemy mijać metalowe kraty [2].
![]() | ![]() |
Obchodzimy je dookoła i podnosimy kolejną technologię broni [1]. Niedaleko jest również szafka z bronią , w której możemy skorzystać ze zdobytego przedmiotu [2].
![]() | ![]() |
Kawałek dalej zostaniemy zaatakowani przez następny oddział mutantów, ucztujących w okrętowej sypialni [1]. Po walce dokładnie obszukujemy pomieszczenie. W łazience znajdziemy notatkę [2] oraz dodatkową amunicję , a zamknięta szafka naprzeciwko skrywa E99 i pakiet medyczny .
![]() | ![]() |
W pozostałych pojemnikach [1] również znajdziemy trochę pierwiastka , wraz z kolejną notatką [2].
![]() | ![]() |
Gdy wyjdziemy na korytarz, zaatakuje nas jeszcze jedno monstrum. Po walce sprawdzamy pomieszczenie, z którego wyszło. W środku leży skrzynia, a w niej E99 [1]. Kawałek dalej będziemy świadkami scenki z przeszłości, w której jeden z marynarzy chowa się w pobliskiej kajucie [2].
![]() | ![]() |
Znajdziemy w niej magnetofon [1], tablicę , E99 , pakiety medyczne oraz pudła z amunicją . Jest tam również sejf, a w nim dwa pojemniki z cennym pierwiastkiem [2].
![]() | ![]() |
Podnosimy wszystko i ruszamy dalej korytarzem, zbierając po drodze dwie baterie z E99 [1]. Droga zaprowadzi nas do ładowni, gdzie gra zostanie zapisana, a my dostaniemy zadanie odszukania potężnej bomby. Na początku podnosimy E99 stojące za ścianą oraz to schowane wewnątrz pomarańczowej skrzyni [2]. Kolejny pojemnik z pierwiastkiem znajduje się poziom niżej, w szafce obok schodów. Po zebraniu wszystkie ruszamy dalej, trzymając w ręku przygotowany wcześniej Impas .
![]() | ![]() |
Przyda się nam już za moment, gdy zostaniemy zaatakowani przez stado kleszczy [1]. Zabijamy szybko przeciwników, a następnie opróżniamy dwie znajdujące się w okolicy skrzynie. Pierwsza jest w kontenerze po prawej stronie, druga pod schodami za stertą desek [2]. Skończywszy poszukiwania przechodzimy na drugą stronę pomieszczenia i wchodzimy na górę.
![]() | ![]() |
Po zabiciu kolejnej grupy kleszczy [1], podnosimy E99 , czytamy porzuconą notatkę [2], a następnie korzystamy z pobliskiego modyfikatora .
![]() | ![]() |
Jeżeli straciliśmy zbyt wiele życia, regenerujemy je leżącymi niedaleko pakietami medycznymi [1]. Optymalnie wyposażeni opuszczamy pomieszczenie. Po zejściu na dół zostaniemy zaatakowani przez rosyjskich żołnierzy. Zabijamy ich szybko i opróżniamy stojącą z lewej strony skrzynię [2].
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po zabiciu następnej pary żołnierzy [1], znajdziemy się w okrętowej maszynowni [2] - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874593.jpg)

![Leżą w niej dwie baterie E99 [1], których nigdy za wiele - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874625.jpg)

![Obchodzimy je dookoła i podnosimy kolejną technologię broni [1] - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874656.jpg)

![Kawałek dalej zostaniemy zaatakowani przez następny oddział mutantów, ucztujących w okrętowej sypialni [1] - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874687.jpg)

![W pozostałych pojemnikach [1] również znajdziemy trochę pierwiastka , wraz z kolejną notatką [2] - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874718.jpg)



![Znajdziemy w niej magnetofon [1], tablicę , E99 , pakiety medyczne oraz pudła z amunicją - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874781.jpg)

![Podnosimy wszystko i ruszamy dalej korytarzem, zbierając po drodze dwie baterie z E99 [1] - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874812.jpg)

![Przyda się nam już za moment, gdy zostaniemy zaatakowani przez stado kleszczy [1] - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874843.jpg)

![Po zabiciu kolejnej grupy kleszczy [1], podnosimy E99 , czytamy porzuconą notatkę [2], a następnie korzystamy z pobliskiego modyfikatora - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874875.jpg)

![Jeżeli straciliśmy zbyt wiele życia, regenerujemy je leżącymi niedaleko pakietami medycznymi [1] - - Perła (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962874906.jpg)
