Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po krótkim dialogu powrócimy z powrotem do teraźniejszości, ale już nieco zmienionej [1]. Biegniemy teraz przed siebie, otwierając drzwi za posągiem Demichewa [2].
![]() | ![]() |
Zanim jednak przejdziemy dalej, warto odsłuchać kolejny leżący na ziemi magnetofon , który opowiada o naszym ostatnim wyczynie. W następnym pomieszczeniu, na cokole posągu znajdziemy pierwszą technologię E99 [2]. Jest to bardzo przydatny przedmiot, który w przyszłości będziemy mogli wykorzystać do zakupu specjalnych umiejętności dla naszego bohatera.
![]() | ![]() |
Po podniesieniu E99 , przeskakujemy przez barierkę z prawej strony [1]. Znajdziemy za nią kontener, zawierający kolejne pojemniki z cennym pierwiastkiem [2]. Wracamy teraz z powrotem na główną ścieżkę.
![]() | ![]() |
Kilka kroków za posągiem, dojdziemy do małego placu. Używamy leżącego z prawej strony magnetofonu [1], a po przeciwnej stronie lokacji otwieramy walizkę z E99 [2].
![]() | ![]() |
Następny pojemnik z tą cenną substancją znajdziemy w ślepym zaułku po prawej stronie [1]. UWAGA! Zawartość większości występujących w grze skrzynek/szafek jest losowa. Ta podawana w poradnik, to tylko jeden z dostępnych wariantów. Na przeciwnym końcu placu znajduje się również kontener, a w nim czeka na nas kolejny pakiet medyczny [2].
![]() | ![]() |
Po zebraniu wszystkiego ruszamy dalej schodami [1], które zaprowadzą nas do starego, zrujnowanego budynku. Jak tylko wejdziemy do środka, otwieramy bagaż z pakietem medycznym , a następnie schodzimy na dół. Znajdziemy tam kolejną walizkę. Tym razem w środku leży E99 . Możemy teraz wrócić na górę i wejść do pomieszczenia na przeciwko [2].
![]() | ![]() |
Przeczytamy tam następną notatkę , a kolejny kawałek tekstu znajdziemy w pokoju obok [1]. Przejrzawszy wszystko wychodzimy z powrotem na korytarz, gdzie otwieramy leżący na ziemi bagaż z E99 [2].
![]() | ![]() |
Zanim wejdziemy na następne piętro budynku, wysłuchujemy magnetofonu , który leży tuż przed schodami [1]. Po wejściu do góry otwieramy leżącą na ziemi walizkę z E99 , a następnie czytamy dwie notatki . Pierwsza leży na pobliskim krześle [2], a druga tuż przed zawalonymi schodami. Przeczytawszy wszystko, wchodzimy do pomieszczenia obok.
![]() | ![]() |
Znajdziemy tam rewolwer Centurion [1] oraz dodatkową amunicję [2].
![]() | ![]() |
Podnosimy szybko broń i przytrzymując PPM strzelamy do łańcucha na pobliskich drzwiach [1]. Po wystrzale przeładowujemy magazynek wciskając R, a następnie podnosimy leżącą na ziemi amunicję . Za drzwiami będziemy świadkami krótkiej scenki z przeszłości [2], po której obejrzeniu ruszamy dalej w prawo.
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po krótkim dialogu powrócimy z powrotem do teraźniejszości, ale już nieco zmienionej [1] - - Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/958842234.jpg)



![Po podniesieniu E99 , przeskakujemy przez barierkę z prawej strony [1] - - Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/958842296.jpg)



![Następny pojemnik z tą cenną substancją znajdziemy w ślepym zaułku po prawej stronie [1] - - Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/958842359.jpg)

![Po zebraniu wszystkiego ruszamy dalej schodami [1], które zaprowadzą nas do starego, zrujnowanego budynku - - Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/958842390.jpg)

![Przeczytamy tam następną notatkę , a kolejny kawałek tekstu znajdziemy w pokoju obok [1] - - Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/958842421.jpg)

![Zanim wejdziemy na następne piętro budynku, wysłuchujemy magnetofonu , który leży tuż przed schodami [1] - - Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/958842453.jpg)

![Znajdziemy tam rewolwer Centurion [1] oraz dodatkową amunicję [2] - - Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/958842484.jpg)

![Podnosimy szybko broń i przytrzymując PPM strzelamy do łańcucha na pobliskich drzwiach [1] - - Dzielnica Robotnicza (2) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/958842515.jpg)
