Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Gdy wróg wykona zamach, obchodzimy go dookoła i strzelamy w błękitny pęcherz na plecach [1]. Zniszczenie narośli spowoduje ponowne pojawienie się mniejszych przeciwników. Zabijamy ich szybko i rozpoczynamy trzecią fazę pojedynku [2], która jest połączeniem dwóch poprzednich.
![]() | ![]() |
Mutant na zmianę rzuca w nas beczkami [1] oraz atakuje żelazną pałką, a naszym celem jest niebieski pęcherz na jego głowie [2]. Zniszczenie go zakończy pojedynek.
![]() | ![]() |
Gdy walka z bossem dobiegnie końca [1], otrzymamy nowe zadanie, polegające na eskorcie Katarzyny do wieży profesora Barisowa. Podążając za naszą towarzyszką, otwieramy pobliską skrzynię oraz podnosimy wszystkie leżące w okolicy przedmioty [2].
![]() | ![]() |
Po kilku krokach Katia zacznie otwierać blokujące drogę drzwi, a naszym zadaniem będzie zabicie nadbiegających stworów. Gdy wszystkie zginą ruszamy dalej, ratując przy okazji dziewczynę z objęć mutanta [1]. Przebiwszy się przez armię wrogów dobiegniemy do ogrodzonego kratami fragmentu placu (zanim wejdziemy o środka otwieramy skrzynię z E99 !) [2], gdzie Katia skontaktuje się z profesorem.
![]() | ![]() |
Musimy teraz przetrzymać natarcia stworów do czasu, gdy Barisow naprawi zasilanie. Na otaczającym nas ogrodzeniu znajdują się 3 przełączniki, których odmłodzenie przywróci na kilka sekund dopływ prądu do krat [1]. Odpowiednio używając UMC , staramy się nie przepuścić na drugą stronę żadnego z napastników, a tych którym się uda, dobijamy szybką serią z karabinu. Po odparciu kilkunastu ataków winda zacznie działać i będziemy mogli bezpiecznie udać się na górę [2].
![]() | ![]() |
Spotkamy się tam z doktorem Barisowem [1], który pokaże nam co stało się po tym jak uratowaliśmy Demichewa z płonącego budynku [2].
![]() | ![]() |
Gdy seans dobiegnie końca, czytamy znajdującą się niedaleko projektora notatkę [1], a następnie wchodzimy pobliskimi schodami na górę [2].
![]() | ![]() |
Znajdziemy tam kolejne fragmenty teksty . Pierwszy jest na biurku obok oscylatora [1], a drugi na panelu obok [2].
![]() | ![]() |
Możemy również skorzystać z modyfikatora [1] i kupić zdobyte wcześniej atuty. Szczególnie przydatne będzie Żelazne płuco [2], umożliwiające dłuższe oddychanie pod wodą.
![]() | ![]() |
Gdy skończymy, udajemy się do pomieszczenia obok, gdzie czekają na nas kolejne notatki . Pierwsze znajdziemy na łóżku, drugą w pobliskiej walizce [1], a trzecią na stole przy ścianie [2].
![]() | ![]() |
W pokoju stoją również zamknięte szafki [1]. Są w nich 2xE99 , stympak oraz pakiet medyczny [2].
![]() | ![]() |
Po zebraniu wszystkiego schodzimy z powrotem na dół i idziemy do małego pomieszczenia na zapleczu. Leży tam ostatnia część dziennika Barisowa [1], a w sejfie obok [2] schowano E99 oraz amunicję do Centuriona .
![]() | ![]() |
Zabieramy wszystko [1] i ruszamy do windy [2], którą zjedziemy na niższy poziom budynku.
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Gdy wróg wykona zamach, obchodzimy go dookoła i strzelamy w błękitny pęcherz na plecach [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962238781.jpg)

![Mutant na zmianę rzuca w nas beczkami [1] oraz atakuje żelazną pałką, a naszym celem jest niebieski pęcherz na jego głowie [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962238812.jpg)

![Gdy walka z bossem dobiegnie końca [1], otrzymamy nowe zadanie, polegające na eskorcie Katarzyny do wieży profesora Barisowa - - Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962238843.jpg)





![Spotkamy się tam z doktorem Barisowem [1], który pokaże nam co stało się po tym jak uratowaliśmy Demichewa z płonącego budynku [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962238953.jpg)

![Gdy seans dobiegnie końca, czytamy znajdującą się niedaleko projektora notatkę [1], a następnie wchodzimy pobliskimi schodami na górę [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962238984.jpg)



![Możemy również skorzystać z modyfikatora [1] i kupić zdobyte wcześniej atuty - - Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962239046.jpg)



![W pokoju stoją również zamknięte szafki [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962239109.jpg)



![Zabieramy wszystko [1] i ruszamy do windy [2], którą zjedziemy na niższy poziom budynku - - Ośrodek badawczy 2010 (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962239171.jpg)
