Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Gdy będziemy na miejscu, otwieramy szafkę z kolejnym E99 [1], a następnie ulepszamy UMC w pobliskiej maszynie [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Gdy będziemy na miejscu, otwieramy szafkę z kolejnym E99 [1], a następnie ulepszamy UMC w pobliskiej maszynie [2].

2 - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Uzyskamy w ten sposób zdolność zwaną Impas [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Uzyskamy w ten sposób zdolność zwaną Impas [1]. Przytrzymując E tworzymy błękitną kulę, która rzucona na ziemię zmienia się na kilka sekund w sferyczną kopułę. W jej wnętrzu czas zostaje praktycznie zatrzymany, co może zostać wykorzystane zarówno ofensywnie jak i defensywnie. Złapani w Impas przeciwnicy stają się zupełnie bezbronni, a gdy schowa się w niej nasz bohater, będzie całkowicie niewrażliwy na ataki z zewnątrz. Umiejętność ta jest również niezbędna do przejścia niektórych etapów, o czym przekonamy się już kilka kroków dalej. Dalszą drogę zablokuje nam bowiem, szybko obracający się wiatrak [2], który musimy spowolnić korzystając z Impasu .

3 - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Tylko w ten sposób będziemy mogli bezpiecznie przejść na drugą stronę [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Tylko w ten sposób będziemy mogli bezpiecznie przejść na drugą stronę [1]. Gdy już się tam znajdziemy, idziemy cały czas prosto, szukając szybu wentylacyjnego na lewej ścianie korytarza [2].

4 - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Doprowadzi nas on do pomieszczenia, w którym znajdziemy kolejną technologię broni [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Doprowadzi nas on do pomieszczenia, w którym znajdziemy kolejną technologię broni [1]. Możemy ją wykorzystać w mijanej uprzednio szafce z bronią [2].

5 - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po zakończeniu ulepszeń wskakujemy do dziury naprzeciwko [1] i ruszamy wąskim tunelem przed siebie - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Singularity

25 czerwca 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2010-07-30
08:50

kolo10017 Konsul

Pierwszy! Fajna gra i fajny poradnik.

Komentarz: kolo10017
2010-07-30
13:36

mario0305 Legionista

kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.

Komentarz: mario0305
2010-07-31
23:38

helias16 Generał

helias16

W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika

Komentarz: helias16
2010-08-01
11:00

kwiść Generał

kwiść

@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)

Komentarz: kwiść
2010-08-01
16:06

zanonimizowany648933 Konsul

Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)

Komentarz: zanonimizowany648933

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl