Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Gdy będziemy na miejscu, otwieramy szafkę z kolejnym E99 [1], a następnie ulepszamy UMC w pobliskiej maszynie [2].
![]() | ![]() |
Uzyskamy w ten sposób zdolność zwaną Impas [1]. Przytrzymując E tworzymy błękitną kulę, która rzucona na ziemię zmienia się na kilka sekund w sferyczną kopułę. W jej wnętrzu czas zostaje praktycznie zatrzymany, co może zostać wykorzystane zarówno ofensywnie jak i defensywnie. Złapani w Impas przeciwnicy stają się zupełnie bezbronni, a gdy schowa się w niej nasz bohater, będzie całkowicie niewrażliwy na ataki z zewnątrz. Umiejętność ta jest również niezbędna do przejścia niektórych etapów, o czym przekonamy się już kilka kroków dalej. Dalszą drogę zablokuje nam bowiem, szybko obracający się wiatrak [2], który musimy spowolnić korzystając z Impasu .
![]() | ![]() |
Tylko w ten sposób będziemy mogli bezpiecznie przejść na drugą stronę [1]. Gdy już się tam znajdziemy, idziemy cały czas prosto, szukając szybu wentylacyjnego na lewej ścianie korytarza [2].
![]() | ![]() |
Doprowadzi nas on do pomieszczenia, w którym znajdziemy kolejną technologię broni [1]. Możemy ją wykorzystać w mijanej uprzednio szafce z bronią [2].
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Gdy będziemy na miejscu, otwieramy szafkę z kolejnym E99 [1], a następnie ulepszamy UMC w pobliskiej maszynie [2] - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962268250.jpg)

![Uzyskamy w ten sposób zdolność zwaną Impas [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962268281.jpg)

![Tylko w ten sposób będziemy mogli bezpiecznie przejść na drugą stronę [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962268312.jpg)

![Doprowadzi nas on do pomieszczenia, w którym znajdziemy kolejną technologię broni [1] - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962268343.jpg)

![Po zakończeniu ulepszeń wskakujemy do dziury naprzeciwko [1] i ruszamy wąskim tunelem przed siebie - - Ośrodek badawczy 2010 (6) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/962268375.jpg)
