Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po walce podchodzimy do ściany naprzeciwko stwora i pochylając się wchodzimy do wąskiego tunelu [1]. Idąc cały czas prosto dojdziemy do drugiej części biblioteki, a po drodze będziemy mogli odsłuchać kolejnego magnetofonu [2].
![]() | ![]() |
Jak tylko opuścimy tunel, zaatakuje nas następne monstrum. Miejsca do ucieczki jest mało, więc staramy się jak najszybciej zabić przeciwnika, strzelając mu w głowę [1]. Gdy walka się skończy ruszamy dalej przed siebie, otwierając napotkane drzwi, za którymi znajdziemy, leżący obok martwego żołnierza karabin AR9 Valkyrie [2]. Nowa broń bardzo się przyda, bo chwilę później za naszymi plecami pojawi się rozwścieczony przeciwnik.
![]() | ![]() |
Po walce ruszamy dalej między regałami książek, zabijając kolejnego napotkanego stwora. Gdy dojdziemy do następnego korytarza, skręcamy w lewo i otwieramy skrzynię ze stympakiem , amunicją oraz E99 [1]. Podnosimy wszystko i ruszamy do następnego pomieszczenia. Tam również czeka na nas kilka przedmiotów - naboje do karabinu oraz pakiet medyczny [2].
![]() | ![]() |
Zebrawszy wszystko, przechodzimy przez dziurę w ścianie do pokoju obok [1], gdzie czeka na nas towarzysz z helikoptera [2]. Gdy Devlin zajmuje się blokowaniem drzwi, naszym zadaniem jest zabijanie potworów wchodzących przez okna. Pierwsze monstrum wejdzie prawym oknem, a drugie lewym.
![]() | ![]() |
Po ich śmierci żołnierz otworzy drzwi, a my będziemy musieli zając się przeciwnikami z prawej strony wejścia [1]. Karabin powinien szybko załatwić nieproszonych gości [2].
![]() | ![]() |
Ruszamy teraz za naszym kompanem [1], który zaprowadzi nas do placu ze zniszczonym posągiem [2].
![]() | ![]() |
Skręcamy na nim w prawo, żeby otworzyć skrzynię z amunicją do Centuriona [2], a następnie podchodzimy do ruin rzeźby na środku, gdzie leży kilka pojemników wartościowego pierwiastka . Kolejne E99 znajdziemy w prawym górnym rogu placu, za zniszczonym budynkiem [2].
![]() | ![]() |
W środku porzucono stary magnetofon [1]. Warto również wejść na schody po przeciwnej stronie lokacji [2].
![]() | ![]() |
Pierwsze E99 leży na kamiennych stopniach, a drugie odkryjemy w skrzyni u góry [1]. Możemy teraz udać się do budynku za posągiem Demicheva, dokąd poszedł wcześniej Davlin [2].
| ![]() |
We wnętrz oglądamy następny rosyjski filmik propagandowy (tym razem dotyczący bezpieczeństwa) [1] i ruszamy za naszym kompanem [2].
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu obok znajdziemy ciało rosyjskiego żołnierza [1], który trzyma w ręku nową broń - VOLK S4 [2]. Jest to typowy shotgun, więc jak lubimy tego typu broń, czas zabawić się w hienę cmentarną. Trzeba jednak pamiętać, że w ten sposób stracimy karabin Valkyrie lub rewolwer Centurion .
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Po walce podchodzimy do ściany naprzeciwko stwora i pochylając się wchodzimy do wąskiego tunelu [1] - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682359.jpg)





![Zebrawszy wszystko, przechodzimy przez dziurę w ścianie do pokoju obok [1], gdzie czeka na nas towarzysz z helikoptera [2] - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682453.jpg)

![Po ich śmierci żołnierz otworzy drzwi, a my będziemy musieli zając się przeciwnikami z prawej strony wejścia [1] - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682484.jpg)

![Ruszamy teraz za naszym kompanem [1], który zaprowadzi nas do placu ze zniszczonym posągiem [2] - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682515.jpg)

![Skręcamy na nim w prawo, żeby otworzyć skrzynię z amunicją do Centuriona [2], a następnie podchodzimy do ruin rzeźby na środku, gdzie leży kilka pojemników wartościowego pierwiastka - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682546.jpg)

![W środku porzucono stary magnetofon [1] - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682578.jpg)

![Pierwsze E99 leży na kamiennych stopniach, a drugie odkryjemy w skrzyni u góry [1] - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682609.jpg)
![We wnętrz oglądamy następny rosyjski filmik propagandowy (tym razem dotyczący bezpieczeństwa) [1] i ruszamy za naszym kompanem [2] - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682640.jpg)

![W pomieszczeniu obok znajdziemy ciało rosyjskiego żołnierza [1], który trzyma w ręku nową broń - VOLK S4 [2] - - Dzielnica Robotnicza (5) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/961682671.jpg)
