Singularity: Laboratoria osobliwości (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Laboratoria osobliwości

1 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Gdy winda się zatrzyma, podnosimy leżące niedaleko pojemniki E99 [1] [2] i ruszamy za Borisowem - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Gdy winda się zatrzyma, podnosimy leżące niedaleko pojemniki E99 [1] [2] i ruszamy za Borisowem.

2 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Kilka kroków dalej będziemy świadkami fali czasu [1], która spowoduje pojawienie się rosyjskich żołnierzy z przeszłości - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Kilka kroków dalej będziemy świadkami fali czasu [1], która spowoduje pojawienie się rosyjskich żołnierzy z przeszłości. Szybko pozbywamy się przeciwników, a następnie zbieramy leżące z prawej strony E99 [2].

3 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Kolejne pojemniki rzadkiego pierwiastka znajdziemy w środku budowli, na lewo od wejścia [1] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Kolejne pojemniki rzadkiego pierwiastka znajdziemy w środku budowli, na lewo od wejścia [1]. Podnosimy wszystko i ruszamy dalej za profesorem. Nasz towarzysz zaprowadzi nas do pomieszczenia, pełnego różnego rodzaju przedmiotów. Na początku odsłuchujemy leżący z lewej strony magnetofon [2] i podnosimy porzucone niedaleko fiolki oraz pojemnik z E99 .

4 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Tuż obok stoi również modyfikator , a kawałek dalej skrzynia z amunicją [1] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Tuż obok stoi również modyfikator , a kawałek dalej skrzynia z amunicją [1]. Po drugiej stronie pokoju również znajdziemy coś ciekawego. Jest tam kolejne pudło amunicji , skrzynia z pakietami medycznymi , 2xE99 i szafka z bronią [2].

5 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po zakończeniu przeszukiwania, podchodzimy do profesora [1], a następnie naprawiamy wiszący na ścianie mechanizm [2] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Po zakończeniu przeszukiwania, podchodzimy do profesora [1], a następnie naprawiamy wiszący na ścianie mechanizm [2].

6 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje nas nowy rodzaj stwora [1], który jest bardzo szybki i potrafi się teleportować - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje nas nowy rodzaj stwora [1], który jest bardzo szybki i potrafi się teleportować. Żeby go zabić, najlepiej stworzyć Impas . W ten sposób spowolnimy jego ruchy, co ułatwi nam celowanie. Gdy walka się skończy, uważnie obchodzimy cały pokój. Przy ścianach znajdziemy dwa pojemniki E99 oraz tyle samo skrzyń z pakietami medycznymi [2].

7 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Dodatkowo w lewym skrzydle leży technologia broni , amunicja , magnetofon [1] i poukrywane w szafkach zbiorniki z pierwiastkiem [2] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Dodatkowo w lewym skrzydle leży technologia broni , amunicja , magnetofon [1] i poukrywane w szafkach zbiorniki z pierwiastkiem [2].

8 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Sprawdziwszy wszystko, biegniemy za profesorem na górę [1] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Sprawdziwszy wszystko, biegniemy za profesorem na górę [1]. W pewnym momencie dalszą drogę zablokują nam zmutowane rośliny [2].

9 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Pomniejszamy je przy pomocy UMC , a następnie obszukujemy pomieszczenie - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Pomniejszamy je przy pomocy UMC , a następnie obszukujemy pomieszczenie. Znajdziemy tam poukrywane dwa pojemniki E99 [1], stympaka oraz pakiet medyczny [2]. Podnosimy przedmioty i przechodzimy do kolejnej lokacji.

10 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po odsłuchaniu leżącego niedaleko magnetofonu [1], a następnie zebraniu dwóch stympaków , wchodzimy do korytarza z lewej strony - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Po odsłuchaniu leżącego niedaleko magnetofonu [1], a następnie zebraniu dwóch stympaków , wchodzimy do korytarza z lewej strony. Kawałek dalej drogę zablokuje nam zamknięta brama. Żeby ja otworzyć, odmładzamy wiszący na ścianie mechanizm [2].

11 - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry
Po drugiej stronie zbieramy leżące w rogach pomieszczenia zbiorniki E99 [1], odsłuchujemy magnetofon , a następnie podnosimy schowaną na środku technologię broni [2] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry

Po drugiej stronie zbieramy leżące w rogach pomieszczenia zbiorniki E99 [1], odsłuchujemy magnetofon , a następnie podnosimy schowaną na środku technologię broni [2].

Singularity

25 czerwca 2010

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2010-07-30
08:50

kolo10017 Konsul

Pierwszy! Fajna gra i fajny poradnik.

Komentarz: kolo10017
2010-07-30
13:36

mario0305 Legionista

kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.

Komentarz: mario0305
2010-07-31
23:38

helias16 Generał

helias16

W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika

Komentarz: helias16
2010-08-01
11:00

kwiść Generał

kwiść

@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)

Komentarz: kwiść
2010-08-01
16:06

zanonimizowany648933 Konsul

Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)

Komentarz: zanonimizowany648933

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl