Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
Aktualizacja:
Laboratoria osobliwości
![]() | ![]() |
Gdy winda się zatrzyma, podnosimy leżące niedaleko pojemniki E99 [1] [2] i ruszamy za Borisowem.
![]() | ![]() |
Kilka kroków dalej będziemy świadkami fali czasu [1], która spowoduje pojawienie się rosyjskich żołnierzy z przeszłości. Szybko pozbywamy się przeciwników, a następnie zbieramy leżące z prawej strony E99 [2].
![]() | ![]() |
Kolejne pojemniki rzadkiego pierwiastka znajdziemy w środku budowli, na lewo od wejścia [1]. Podnosimy wszystko i ruszamy dalej za profesorem. Nasz towarzysz zaprowadzi nas do pomieszczenia, pełnego różnego rodzaju przedmiotów. Na początku odsłuchujemy leżący z lewej strony magnetofon [2] i podnosimy porzucone niedaleko fiolki oraz pojemnik z E99 .
![]() | ![]() |
Tuż obok stoi również modyfikator , a kawałek dalej skrzynia z amunicją [1]. Po drugiej stronie pokoju również znajdziemy coś ciekawego. Jest tam kolejne pudło amunicji , skrzynia z pakietami medycznymi , 2xE99 i szafka z bronią [2].
![]() | ![]() |
Po zakończeniu przeszukiwania, podchodzimy do profesora [1], a następnie naprawiamy wiszący na ścianie mechanizm [2].
![]() | ![]() |
W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje nas nowy rodzaj stwora [1], który jest bardzo szybki i potrafi się teleportować. Żeby go zabić, najlepiej stworzyć Impas . W ten sposób spowolnimy jego ruchy, co ułatwi nam celowanie. Gdy walka się skończy, uważnie obchodzimy cały pokój. Przy ścianach znajdziemy dwa pojemniki E99 oraz tyle samo skrzyń z pakietami medycznymi [2].
![]() | ![]() |
Dodatkowo w lewym skrzydle leży technologia broni , amunicja , magnetofon [1] i poukrywane w szafkach zbiorniki z pierwiastkiem [2].
![]() | ![]() |
Sprawdziwszy wszystko, biegniemy za profesorem na górę [1]. W pewnym momencie dalszą drogę zablokują nam zmutowane rośliny [2].
![]() | ![]() |
Pomniejszamy je przy pomocy UMC , a następnie obszukujemy pomieszczenie. Znajdziemy tam poukrywane dwa pojemniki E99 [1], stympaka oraz pakiet medyczny [2]. Podnosimy przedmioty i przechodzimy do kolejnej lokacji.
![]() | ![]() |
Po odsłuchaniu leżącego niedaleko magnetofonu [1], a następnie zebraniu dwóch stympaków , wchodzimy do korytarza z lewej strony. Kawałek dalej drogę zablokuje nam zamknięta brama. Żeby ja otworzyć, odmładzamy wiszący na ścianie mechanizm [2].
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie zbieramy leżące w rogach pomieszczenia zbiorniki E99 [1], odsłuchujemy magnetofon , a następnie podnosimy schowaną na środku technologię broni [2].
- Singularity - poradnik do gry
- Singularity: Poradnik do gry
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (1)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (2)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (3)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (4)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (5)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (6)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (7)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (8)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (9)
- Singularity: Dzielnica Robotnicza (10)
- Singularity: Katakumby
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 1950 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (1)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (2)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (3)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (4)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (5)
- Singularity: Ośrodek badawczy 2010 (6)
- Singularity: Wieża kontrolna (1)
- Singularity: Magazyny (1)
- Singularity: Magazyny (2)
- Singularity: Tunele (1)
- Singularity: Tunele (2)
- Singularity: Magazyny II (1)
- Singularity: Magazyny II (2)
- Singularity: Pojedynek na pociągu
- Singularity: Doki centralne (1)
- Singularity: Doki centralne (2)
- Singularity: Perła (1)
- Singularity: Perła (2)
- Singularity: Perła (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (1)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (2)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (3)
- Singularity: Kompleks przetwórczy (4)
- Singularity: Opuszczone tunele
- Singularity: Strażnica (1)
- Singularity: Strażnica (2)
- Singularity: Strażnica (3)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (1)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (2)
- Singularity: Laboratoria osobliwości (3)
- Singularity: Opis przejścia
- Singularity: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mario0305 Legionista
kolo10017 pierwszy to ty chyba w gacie zrobiłeś więc nie wiem czym tu się chwalić :)
a jeżeli chodzi o poradnik to rzetelny szkoda że gra krótka.
helias16 Generał
W grze jest impuls pokazujący gdzie trzeba iść więc chyba każdy bez problemów gre mógł przejść bez poradnika
kwiść Generał
@helias16
Impuls pokazuje tylko gdzie iść, a nie jak się tam dostać ;) Czasami trzeba trochę pogłówkować, żeby przejść dalej. Strzałka nie zaprowadzi Cię też do wszystkich ukrytych znajdziek :)
zanonimizowany648933 Konsul
Wystarczy przeglądać zakamarki i nie pędzić byle szybciej przez levele i bez problemu uda się odszukać ulepszenia, E99 etc. Łamigłówki też nie są zbyt trudne ale jeśli ktoś nie chce samemu pogłówkować to faktycznie poradnik może uznać za przydatny. Tak czy inaczej wiadomo lepiej, że jest niż miałoby go nie być:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Gdy winda się zatrzyma, podnosimy leżące niedaleko pojemniki E99 [1] [2] i ruszamy za Borisowem - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326046.jpg)

![Kilka kroków dalej będziemy świadkami fali czasu [1], która spowoduje pojawienie się rosyjskich żołnierzy z przeszłości - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326078.jpg)

![Kolejne pojemniki rzadkiego pierwiastka znajdziemy w środku budowli, na lewo od wejścia [1] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326109.jpg)

![Tuż obok stoi również modyfikator , a kawałek dalej skrzynia z amunicją [1] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326140.jpg)

![Po zakończeniu przeszukiwania, podchodzimy do profesora [1], a następnie naprawiamy wiszący na ścianie mechanizm [2] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326171.jpg)

![W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje nas nowy rodzaj stwora [1], który jest bardzo szybki i potrafi się teleportować - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326203.jpg)

![Dodatkowo w lewym skrzydle leży technologia broni , amunicja , magnetofon [1] i poukrywane w szafkach zbiorniki z pierwiastkiem [2] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326234.jpg)

![Sprawdziwszy wszystko, biegniemy za profesorem na górę [1] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326265.jpg)



![Po odsłuchaniu leżącego niedaleko magnetofonu [1], a następnie zebraniu dwóch stympaków , wchodzimy do korytarza z lewej strony - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326328.jpg)

![Po drugiej stronie zbieramy leżące w rogach pomieszczenia zbiorniki E99 [1], odsłuchujemy magnetofon , a następnie podnosimy schowaną na środku technologię broni [2] - - Laboratoria osobliwości (1) | Opis przejścia Singularity - Singularity - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1017/963326359.jpg)
