Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry
Poradnik do gry Przygody Tintina pomoże ukończyć cały tryb fabularny gry w taki sposób, aby zdobyć możliwie najwięcej Osiągnięć/Trofeów za pokonanie przeciwników. Ponadto w osobnym rozdziale opisane zostały miejsca, w których ukryte są tzw. Złote Kraby.
Aktualizacja:
Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Niniejszy poradnik pozwoli Ci na przejście całego trybu fabularnego gry w taki sposób, aby w przypadku grania na konsolach zdobyć możliwie najwięcej Osiągnięć/Trofeów za pokonanie przeciwników. Ponadto w oddzielnym dziale zostały dokładnie opisane wraz ze screenami miejsca, w których ukryte są tzw. Złote Kraby, czyli inaczej mówiąc "znajdźki" odblokowujące w grze dodatkowe premie.
W przypadku wersji PC zalecamy granie przy pomocy joypada, który spełnia swą rolę lepiej niż predefiniowane klawisze klawiatury i myszki. W razie jednak korzystania z tych urządzeń, zalecamy zapoznać się dokładnie z poradnikiem dostępnym z głównego menu gry, który opisuje który klawisz do czego służy zarówno w trybie platformowym, jak i sterowania pojazdami - motocyklem i samolotem.
Ściany, po od których można odbijać się by dostać się w wyżej położone miejsce tylko w części przypadków oznaczone są szachownicą widoczną na poniższym obrazku. Jeżeli można dostać się w sekretne miejsce nieoznaczone szachownicą, zostało to zaznaczone w tekście.

Większość zwykłych przeciwników nie stanowi żadnego wyzwania. Wystarczy jedynie kilka uderzeń pięścią by się ich pozbyć. Nieco inaczej ma się sprawa z bandytami wyposażonymi w broń palną. Co prawda oni też są podatni na uderzenia pięścią, ale najlepiej unikać z nimi konfrontacji twarzą w twarz i za każdym razem starać się ich zachodzić od tyłu. W niniejszym poradniku zostały opisane prawie wszystkie spotkania z tymi niebezpiecznymi typami wraz ze sposobem pozbycia się ich bez ataku frontalnego.
Przemek "g40st" Zamęcki (www.gry-online.pl)



Autor: Przemysław Zamęcki
Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021
 
Przygody Tintina: Gra Komputerowa
The Adventures of TinTin: Secret of the Unicorn
Data wydania: 20 października 2011
GRYOnline
Gracze
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2) | Opis przejścia
- Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1) | Opis przejścia
- Rozdział 18 - Wejście do pałacu | Opis przejścia
- Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia
- Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia
- Rozdział 13 - Do sterówki | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 12 - Na tropie Allana (1) | Opis przejścia
- Rozdziały 8 - 11 | Opis przejścia
- Rozdział 7 - Na salonach | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Krypty | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Park | Opis przejścia
- Rozdziały 1 - 4 | Opis przejścia
- Opis przejścia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.