League of Legends: Umiejętności
Aktualizacja:
Czary Przywoływacza/Summoner Spells
Błysk / Flash | Porażenie / Smite | Opis |
![]() | ![]() | Bez Błysku nie obejdzie się żaden bohater, a Sejuani nie jest tutaj wyjątkiem. Czar przydaje się zarówno do ucieczki, gdy coś pójdzie nie tak, jak i do szybkiego pokonywania przeszkód terenowych (pamiętaj, iż możesz "przeskoczyć" na drugą stronę większości murów na mapie). Najważniejszym jest jednak inicjacja w czasie walk drużynowych - Błysk, doskok z Q, a następnie aktywacja ultimate pozwoli co karać wrogów za złe pozycjonowanie. Porażenie bierzesz grając każdym junglerem - przydaje się to zarówno w początkowej rozgrywce, by zwiększyć zadawane przez ciebie obrażenia i skrócić czas czyszczenia jungli, jak i w late game, gdyż możesz za jego pomocą ukraść smoka / barona. |
Przydzielanie punktów umiejętności

Opis Umiejętności
Zamrożenie
![]() | Zadawanie obrażeń za pomocą ataków podstawowych, jak i umiejętności powoduje, iż Sejuani otrzymuje 10 / 15 / 20 / 25 premii do pancerza, jak i 10 / 15 / 20 / 25% odporności na efekty spowalniające ruch na 2 sekundy. Kolejne ataki przedłużają czas trwania premii o 2 sekundy, maksymalnie do 8 sekund. |
Wyjaśnienie:
Bardzo dobra umiejętność pasywna która przydaje się na każdym etapie rozgrywki. W early game najważniejszym bonusem jest oczywiście premia do pancerza - 10 darmowych punktów na 1 poziomie to nie byle co! W dalszej części umiejętność pasywna nie traci jednak na znaczeniu, gdyż 25 punktów bonusowych zawsze się przyda - jest to też powód dla którego ten build nie zakłada budowania ogromnych ilości pancerza i pozwala na pozyskanie odrobiny dodatkowych obrażeń.
Druga część pasywa przydaje się w czasie starć drużynowych, szczególnie w przypadku, gdy w drużynie przeciwnej znajduje się sporo bohaterów posiadających spowolnienia. Warto zauważyć, że na "maksymalnym poziomie" umiejętności pasywnej zmniejsza ona o 25% efekty spowolnienia - dokładnie tyle samo ile jedyny przedmiot w grze z taką samą zdolnością (Buty Prędkości)! Dzięki temu Sejuani można wyposażyć w inny zestaw butów.
Pamiętaj by starać się cały czas atakować wrogów - prócz nakładania spowolnienia z innych umiejętności, wydłużać będzie się efekt działania umiejętności pasywnej.
Arktyczne Natarcie
![]() | Sejuani szarżuje do przodu - w momencie kontaktu z wrogim bohaterem wyrzuca go lekko w powietrze, zadając przy tym obrażenia magiczne. Gdy Sejuani użyje Arktycznego Natarcia na stworach, przebiegnie przez wszystkie zadając jednakowe obrażenia magiczne. Zadawane obrażenia : 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+40% mocy umiejętności) punktów obrażeń magicznych Czas odnowienia : 15 / 14 / 13 / 12 / 11 sekund Koszt many: 80 / 85 / 90 / 95 / 100 Zasięg: 650 |
Wyjaśnienie
Podstawowa umiejętność Sejuani, która przydaje się do kilku czynności. Po pierwsze, przyspiesza czas pokonywania dżungli, gdyż, prócz zadawania sporych obrażeń, pozwala przeskakiwać przez większość przeszkód terenowych i murów na mapie, niwelując potrzebę biegania "na około" dżungli.
Drugim, a zarazem najważniejszym zastosowaniem (prócz zadawania obrażeń) jest zmniejszanie odległości do celu i inicjacja walk. Arktyczne Natarcie, w połączeniu z Błyskiem pozwoli doskoczyć do każdego, nawet najbardziej mobilnego wroga. Jeśli dodać do tego jej ultimate, pozwala to na mordercze ataki z zaskoczenia, które mogą złapać nawet całą wrogą drużynę w niekorzystnej dla nich sytuacji.
Jednakże, jeśli jest taka możliwość, staraj się nie inicjować walk za jej pomocą - może ci się przydać do złapania przeciwnika, który oddalił się za pomocą umiejętności, bądź czaru Błysk, albo po prostu przerwać umiejętności podtrzymywane - Arktyczne Natarcie nie ogłusza celów, jednak zderzenie z celem wyrzuci go w górę, co przerwie każdą używaną w danym momencie umiejętność.
Umiejętność tą weź na drugim poziomie, by przyspieszyć pokonywanie dżungli, a następnie rozwiń ją jako drugą (nie licząc ultimate). Dodatkowe poziomy zwiększają znacznie zadawane obrażenia, a także zmniejszają czas odnowienia, co w połączeniu z 40% redukcją z tego poradnika pozwoli ci korzystać z niej co mniej więcej 6 sekund - sprawi to, że cel będzie miał problem, by przed tobą uciec.
Korbacz Północnych Wichrów
![]() | Aktywacja: Następny podstawowy atak Sejuani zada dodatkowe obrażenia magiczne równe % maksymalnego zdrowia wybranego celu, oraz najbliższym przeciwnikom w zasięgu. Po ataku, Sejuani zaczyna kręcić swoją bronią dookoła siebie, zadając magiczne obrażenia równe % maksymalnego zdrowia wszystkich przeciwników w zasięgu działania. Jeśli umiejętność zostanie ponownie użyta (bez atakowania celu), Sejuani natychmiast zacznie kręcić Kiścieniem. Obrażenia pierwszego ataku: 4 / 5,5 / 7 / 8,5 / 10 % (+3% za każde 100 punktów mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu. Obrażenia na sekundę : 10 / 17,5 / 25 / 32,5 / 40 (+1 / 1,5 / 2 / 2,5 / 3 % maksymalnego zdrowia celu) punktów obrażeń magicznych. Czas odnowienia : 11 / 10 / 9 / 8 / 7 sekund Koszt many: 40 / 35 / 30 / 25 / 20 Średnica działania umiejętności : 700 |
Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- League of Legends - poradnik do gry
- League of Legends: Wojownicy
- League of Legends: Sejuani - build i poradnik
- League of Legends: Sejuani - build i poradnik
- League of Legends: Opis bohatera
- League of Legends: Szybki start
- League of Legends: Specjalizacje/Masteries
- League of Legends: Sejuani Nowe Runy - sezon 8
- League of Legends: Umiejętności
- League of Legends: Przedmioty
- League of Legends: Sposób gry
- League of Legends: Gra przeciwko Sejuani
- League of Legends: Przeciwnicy w jungli
- League of Legends: Końcowe porady
- League of Legends: Sejuani - build i poradnik
- League of Legends: Wojownicy
Komentarze czytelników
zanonimizowany979205 Junior
Męczy cię pobyt w "elohell"? Mamy na to radę!
Masz dosyć elo hell ?
Cchesz wybić się do dywizji na której ci zależy?
Zapraszamy do naszej oferty [link]
Oferujemy profesjonalny boosting na wysokim poziomie.
Serdecznie zapraszamy!
czopor Konsul
Dlaczego Polacy tutaj mają kupować abonament, żeby zobaczyć te poradniki, a te same poradniki po angielsku za darmo udostępniacie na http://guides.gamepressure.com/ ?
zanonimizowany425280 Legend
Jak patrzę na te niektóre guidy to aż się dziwię że wam nie wstyd takie coś publikować. Miałem coś popisać parę miesięcy temu, ale w końcu wyszło że się z tym nie pozbierałem.
Wgl ktoś kto ma o tej grze jakiekolwiek pojęcie zaglądał i sprawdzał te poradniki? Z takich kwiatków to choćby Nasus z dwoma itemami z Sheenem w finalbuildze + masterki 21/9, agresywny laner grający z 3xLSQ(lol, w jaki sposób zwiększając swój sustain i zmniejszając dmg zwiększasz swoją agresywność? jedno albo drugie, ten setup był(nie jest już aktualny bo wartosci run zmienily sie kilka patchow temu) dobry na adc ponieważ supporty z sustainem nie byly w mecie i na kilku topach jak Jax czy Aatrox aby zwiekszyc ich sustain w early i pomóc im osiągnać powerspike spokojniej), bardzo prymitywne buildy i zupełnie niedziałające np. Xin Zhao z toną wbudowanego dmg i 0 attack speedu, pomijam już to że jego statystyki bazowe są stosunkowo niskie i wystarczyłby jeden hard cecek żeby go rozjechali w lacie zanim byt dotarł do któregokolwiek z carry. Nie chce mi się nawet dalej tego przeglądać, a jestem pewien że jeszcze trochę bym tego znalazł.
Napiszcie do mnie na email: [email protected] żeby to jakoś ugadać i ew. potem się przerzucić na jakiegoś gadugadu żeby łatwiej poszło.
yadin Legend
Gry na DC kosztowaly ponad 250zl (House of Dead 2, Crazy Taxi) a mozna je bylo ukonczyc w jakies 40min. Oczywiscie sa gry rpg starczajace na kilkadziesiat godzin tak jak napisales. Tak samo jak mozesz kupic serial za 300zl i bawic sie ogladajac bite 40 godzin
mruczek42 Junior
Potrzebujesz RP? Zgarnij je w łatwy sposób:
nagroportal.pl/lolrp/1inxtw5/3
PS: Naprawdę dobre poradniki :)
Hypnotic Junior
Wspaniała gra drużynowa dzięki której można nauczyć się pracy w grupie. Jednak często przyjemność z gry psują toksyczni gracze.
Zapraszam na oddshoty z lola i innych gier, miłego oglądania. :)
[link]
zanonimizowany1128162 Pretorianin
Zajrzalem na Wasza strone, a ze nic ciekawego do przeczytania nie znalazłem trafilem tutaj. Z postaci które polecacie na start lepiej znam jedynie Warwicka (gram glownie jungle – top ) Wchodze czytam i okazuje się ze chyba jest jakiś inny Warwick niż tym którym gram:) Przede wszystkim to nie jest jungler dla poczatkujaych, dobry ww szuka 1vs1 na 3lvl, co często wiaze się z wchodzeniem do wrogiego lasu. Z jednej strony zazwyczaj ma swietne 2 vs 2 na topie ale na bocie ze względu na zestaw umiejetnosci ganki sa ryzykowne, co może zabolec. Ww chciałby mieć 1,5k przy pierwszym powrocie także od początku masz presje, bo trzeba dzialac. Itemizacja również wymaga znajomości gry i jest mocno zalezna od tego czy jesteś do przodu w zlocie oraz od rozpoznania silnych momentow kluczowych przeciwnikow. Co by się nie rozpisywać -> moim zdaniem bzdury piszecie. Az sobie przeczytam opisy innych postaci:)
Luna Belle Junior
Gram w osu od około miesiąca. Naprawde super gra! Warto kupic tablet XP-Pen Star G430S ( www.xp-pen.com/product/52.html ) . pióro jest lekkie a chęci do gry mi nie brakuje .
ligowiec radek 69 Junior
nie dziala na i4 z kolegami poniewaz tusk istnieje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





