Umiejętności | Ziggs | League of Legends
Aktualizacja:
Ziggs APC
Czary Przywoływacza/Summoner Spells - Opcja pierwsza
Błysk (Flash) | Podpalenie (Ignite) | Opis |
![]() | ![]() | Błysk jest najlepszą opcją dla każdego APC ponieważ to właśnie środkowa alejka jest najczęściej wybieranym miejscem do ganków. Podpalenie zwiększy obrażenia zadawane przez Ziggsa, a także uniemożliwi na krótki czas leczenie się przeciwnika. |
Czary Przywoływacza/Summoner Spells - Opcja druga
Błysk (Flash) | Bariera (Barrier) | Opis |
![]() | ![]() | Tak, jak w każdym powyższym przypadku, Błysk może zostać użyty w sposób defensywny lub ofensywny. Bariera zapewni odrobinę więcej przeżywalności co może przydać się w przypadku szczególnie podczas walki z assassynami, jak np. Zed lub Kha'Zix. |
Umiejętności Przywoływacza/Summoner Spells - opcja 3
Błysk (Flash) | Uzdrowienie (Heal) | Opis |
![]() | ![]() | Kolejna z opcji, która zapewni trochę więcej przeżywalności. Dodatkowe leczenie może przydać się w krytycznej sytuacji. Co więcej, za pomocą Uzdrowienia można również ściągnąć z bohatera efekt głębokiej rany. |
Kolejność rozwoju
Lulu APC

Q na 1 lvlu jest najlepszą opcją ze względu na spore obrażenia i niski CD. Na 2 poziomie warto zagrać bezpiecznie i zainwestować 1 punkt w W, aby mieć możliwość ucieczki przed potencjalnym gankiem. E przyda się dopiero nieco później (kosztuje dużo many) więc umiejętność ta wybrana jest dopiero na 4 poziomie bohatera, ale można również skusić się na wybranie pola minowego na 3 poziomie doświadczenia. Skacząca Bomba (Q) jest podstawowym źródłem Ziggsa obrażeń więc powinna być ZAWSZE maxowana w pierwszej kolejności. Następnie warto inwestować punkty w Hextechowe Miny (E), które ułatwią czyszczenie fal minionów i wymianę z przeciwnikiem. Na samym końcu zostanie do rozwinięcia Ładunek Kumulacyjny. Oczywiście w Megapiekielną Bombę powinno się zainwestować po 1 punkcie na 6/11/16 poziomie.
Krótki Lont/Short Fuse
![]() | Co 12 sekund atak Ziggsa zadaje dodatkowe obrażenia magiczne (+35% mocy umiejętności). Czas ten zostaje skrócony o 4 sek., ilekroć użyje on umiejętności. |
Zaawansowane:
Dobra i często niedoceniana umiejętność pasywna. Biorąc pod uwagę, że dodatkowe obrażenia skalują się z 35% AP bohatera to w późniejszej fazie rozgrywki można naprawdę odczuć różnicę. Przy odpowiednio obniżonych CD i w połączeniu ze Zmorą Licza, pasyw ten może być bardzo przydatny, szczególnie przy wymianie 1 na 1.
Skacząca Bomba/Bouncing Bomb
![]() | Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. many Zasięg: 850 Ziggs rzuca skaczącą bombę, która zadaje obrażenia magiczne. Ziggs ciska skaczącą bombę, która zadaje 75/120/165/210/255 (+65% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. |
Zaawansowane:
Podstawowa umiejętność Ziggsa, która zadaje duże obrażenia, a do tego ma bardzo niski CD po maksymalnym jej rozwinięciu. Bomba może odbić się do 3 razy, zanim wybuchnie. Każda kolizja z napotkanym przez bombę celem sprawi, że wybuchnie ona natychmiast i nie doleci do celów znajdujących się dalej.
Ładunek Kumulacyjny/Satchel Charge
![]() | Koszt: 65 pkt. many Zasięg: 1000 Ziggs rzuca ładunkiem wybuchowym, który eksploduje po 4 sekundach lub po ponownym użyciu umiejętności. Wybuch zadaje wrogom obrażenia magiczne i odrzucając ich. Ziggs także zostaje odepchnięty, lecz nie otrzymuje obrażeń. Ziggs ciska ładunkiem wybuchowym, który wybucha po 4 sek. lub ponownym użyciu umiejętności. Eksplozja zadaje 70/105/140/175/210 (+35% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych wrogom, odrzucając ich. Ziggs także zostaje odepchnięty, jednak nie otrzymuje obrażeń. |
Zaawansowane:
Umiejętność ta może okazać się bardzo pomocna w ciężkiej sytuacji, gdy np. wrogi jungler gankuje Twoją linię. Przy pomocy tego małego ładunku możesz odrzucić przeciwnika do tyłu, a samemu odlecieć w wybranym przez siebie kierunku co pozwoli na zyskanie dystansu i zapewni bezpieczeństwo.
Hextechowe Miny/Hexplosive Minefield
![]() | Koszt: 70/80/90/100/110 pkt. many Zasięg: 900 Ziggs podkłada miny zbliżeniowe, które wybuchają po dotknięciu, zadając obrażenia magiczne i spowalniając wrogów. Ziggs rozrzuca miny zbliżeniowe, które wybuchają przy dotknięciu, zadając 40/65/90/115/140 (+30% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. Trafieni wrogowie zostają spowolnieni o 20/25/30/35/40% na 1.5 sek. Wróg, który wpadł na minę, otrzymuje 40% obrażeń od kolejnych ładunków. Miny automatycznie rozbrajają się po 10 sek. |
Zaawansowane:
Pole minowe ma wiele zastosowań, ale najważniejszymi są: spowolnienie pościgu przeciwnika, likwidacja minionów, izolowanie celów, zadawanie obrażeń, odcinanie drogi ucieczki. Każda mina wybucha przy kontakcie z jakimkolwiek celem i zadaje obrażenia magiczne. Ładunków jest dużo przez co przeciwnik będzie musiał poświęcić chwilę czasu i sporo zdrowia, aby przedrzeć się przez zaminowane pole.
Megapiekielna Bomba/Mega Inferno Bomb
![]() | Koszt: 100 pkt. many Zasięg: 5300 Ziggs ciska na znaczną odległość swoje arcydzieło, Mega Piekielną Bombę. Wrogowie w epicentrum wybuchu otrzymują większe obrażenia od tych, którzy są od niego bardziej oddaleni. Ziggs ciska swoje arcydzieło, Megapiekielną Bombę, na znaczną odległość. Wrogowie w epicentrum wybuchu otrzymują 250/375/500 (+90% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. Wrogowie znajdujący się dalej otrzymują 80% obrażeń. Stwory otrzymują podwójne obrażenia. |
Zaawansowane:
Dzięki tej wielkiej bombie, Ziggs walczący na środkowej alejce może również wywierać presję na pozostałe linie. Bomba zadaje naprawdę duże obrażenia AoE, a do tego ma spory obszar działania dzięki czemu możesz szybko zlikwidować wielką falę minionów przeciwnika, która przepycha Twoją linię lub zadać masywne obrażenia obszarowe w trakcie starcia drużynowego.
0
- League of Legends - poradnik do gry
- Magowie
- Ziggs - build i poradnik - LoL
- Ziggs - build i poradnik - LoL | Ziggs
- Opis bohatera | Ziggs | League of Legends
- Szybki start | Ziggs | League of Legends
- Specjalizacje/Masteries | Ziggs | League of Legends
- Ziggs Nowe Runy - sezon 8 | League of Legends
- Umiejętności | Ziggs | League of Legends
- Tips & Tricks | Ziggs | League of Legends
- Przedmioty | Ziggs | League of Legends
- Sposób Gry | Ziggs | League of Legends
- Jak grać przeciwko Ziggsowi? | Ziggs | League of Legends
- Przeciwnicy na linii | Ziggs | League of Legends
- Ziggs - build i poradnik - LoL
- Magowie
Komentarze czytelników
zanonimizowany979205 Junior
Męczy cię pobyt w "elohell"? Mamy na to radę!
Masz dosyć elo hell ?
Cchesz wybić się do dywizji na której ci zależy?
Zapraszamy do naszej oferty [link]
Oferujemy profesjonalny boosting na wysokim poziomie.
Serdecznie zapraszamy!
czopor Konsul
Dlaczego Polacy tutaj mają kupować abonament, żeby zobaczyć te poradniki, a te same poradniki po angielsku za darmo udostępniacie na http://guides.gamepressure.com/ ?
zanonimizowany425280 Legend
Jak patrzę na te niektóre guidy to aż się dziwię że wam nie wstyd takie coś publikować. Miałem coś popisać parę miesięcy temu, ale w końcu wyszło że się z tym nie pozbierałem.
Wgl ktoś kto ma o tej grze jakiekolwiek pojęcie zaglądał i sprawdzał te poradniki? Z takich kwiatków to choćby Nasus z dwoma itemami z Sheenem w finalbuildze + masterki 21/9, agresywny laner grający z 3xLSQ(lol, w jaki sposób zwiększając swój sustain i zmniejszając dmg zwiększasz swoją agresywność? jedno albo drugie, ten setup był(nie jest już aktualny bo wartosci run zmienily sie kilka patchow temu) dobry na adc ponieważ supporty z sustainem nie byly w mecie i na kilku topach jak Jax czy Aatrox aby zwiekszyc ich sustain w early i pomóc im osiągnać powerspike spokojniej), bardzo prymitywne buildy i zupełnie niedziałające np. Xin Zhao z toną wbudowanego dmg i 0 attack speedu, pomijam już to że jego statystyki bazowe są stosunkowo niskie i wystarczyłby jeden hard cecek żeby go rozjechali w lacie zanim byt dotarł do któregokolwiek z carry. Nie chce mi się nawet dalej tego przeglądać, a jestem pewien że jeszcze trochę bym tego znalazł.
Napiszcie do mnie na email: [email protected] żeby to jakoś ugadać i ew. potem się przerzucić na jakiegoś gadugadu żeby łatwiej poszło.
yadin Legend
Gry na DC kosztowaly ponad 250zl (House of Dead 2, Crazy Taxi) a mozna je bylo ukonczyc w jakies 40min. Oczywiscie sa gry rpg starczajace na kilkadziesiat godzin tak jak napisales. Tak samo jak mozesz kupic serial za 300zl i bawic sie ogladajac bite 40 godzin
mruczek42 Junior
Potrzebujesz RP? Zgarnij je w łatwy sposób:
nagroportal.pl/lolrp/1inxtw5/3
PS: Naprawdę dobre poradniki :)
Hypnotic Junior
Wspaniała gra drużynowa dzięki której można nauczyć się pracy w grupie. Jednak często przyjemność z gry psują toksyczni gracze.
Zapraszam na oddshoty z lola i innych gier, miłego oglądania. :)
[link]
zanonimizowany1128162 Pretorianin
Zajrzalem na Wasza strone, a ze nic ciekawego do przeczytania nie znalazłem trafilem tutaj. Z postaci które polecacie na start lepiej znam jedynie Warwicka (gram glownie jungle – top ) Wchodze czytam i okazuje się ze chyba jest jakiś inny Warwick niż tym którym gram:) Przede wszystkim to nie jest jungler dla poczatkujaych, dobry ww szuka 1vs1 na 3lvl, co często wiaze się z wchodzeniem do wrogiego lasu. Z jednej strony zazwyczaj ma swietne 2 vs 2 na topie ale na bocie ze względu na zestaw umiejetnosci ganki sa ryzykowne, co może zabolec. Ww chciałby mieć 1,5k przy pierwszym powrocie także od początku masz presje, bo trzeba dzialac. Itemizacja również wymaga znajomości gry i jest mocno zalezna od tego czy jesteś do przodu w zlocie oraz od rozpoznania silnych momentow kluczowych przeciwnikow. Co by się nie rozpisywać -> moim zdaniem bzdury piszecie. Az sobie przeczytam opisy innych postaci:)
Luna Belle Junior
Gram w osu od około miesiąca. Naprawde super gra! Warto kupic tablet XP-Pen Star G430S ( www.xp-pen.com/product/52.html ) . pióro jest lekkie a chęci do gry mi nie brakuje .
ligowiec radek 69 Junior
nie dziala na i4 z kolegami poniewaz tusk istnieje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











