Kolejność rozwoju | Wukong | League of Legends
Aktualizacja:
Wukong Top/Wukong Jungler

Przy rozwijaniu umiejętności Wukonga Top, jak i Junglera dobrze jest zacząć z E, aby móc szybko poradzić sobie z minionami lub neutralnymi stworami w dżungli. E zapewnia również bonus do szybkości ataku i pozwoli na doskok do przeciwnika aby zaasekurować zabójstwo gdy będzie taka okazja. Na drugim poziomie najlepiej wybrać Q, aby zwiększyć zadawane obrażenia (AA->Q aby zresetować CD na AA) i dodatkowo obniżać wartość pancerza przeciwnika. Na 3 poziomie można zdecydować się na E lub W, w zależności od sytuacji. Jeśli jesteśmy na Topie i nie czujemy się zbyt bezpiecznie wybieramy wtedy W, aby w razie potrzeby móc skorzystać z klona. W innym wypadku wybieramy E, aby dodatkowo zwiększyć możliwości ofensywne. To samo tyczy się Wukonga Junglera - jeśli mamy zamiar wykonać wczesny gank na 3 poziomie wtedy wybieramy W. W innym wypadku najlepiej jest ulepszyć E i W wziąć na 4 poziomie. Cios Nimbu powinien być maksowany w pierwszej kolejności w większości gier ponieważ zadaje wysokie obrażenia, zwiększa szybkość ataku, a ponad to pozwala na doskoczenie do przeciwnika co w przypadku ganków jest bardzo pomocne. W drugiej kolejności rozwija się Q, aby dodatkowo zwiększyć możliwości ofensywne. Na sam koniec zostaje rozwinięcie Przynęty. Cyklon powinien być oczywiście rozwijany na 6/11/16 poziomie.
Kamienna Skóra/Stone Skin
![]() | Zasięg: 1400 Zwiększa wartość pancerza i odporności na magię Wukonga (o 4/6/8) za każdego wrogiego bohatera w pobliżu. |
Zaawansowane:
Nie jest to rewelacyjna umiejętność pasywna, ale prawda jest taka, że w trakcie starcia drużynowego każdy bonus do pancerza i odporności może się przydać.
Miażdżący Cios/Crushing Blow
![]() | Koszt: 40 pkt. many Zasięg: Rzucający Następny atak Wukonga zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne, ma większy zasięg oraz na pewien czas osłabia pancerz przeciwnika. Następny atak Wukonga zyskuje 125 pkt. zasięgu ataku, zadaje 30/60/90/120/150 (+110% obrażeń od ataku) pkt. obrażeń fizycznych i osłabia pancerz wroga o 30% na 3 sekundy. |
Zaawansowane:
Bardzo dobra umiejętność, która zadaje naprawdę duże obrażenia, ma niski czas schłodzenia, a do tego osłabia pancerz wroga co w połączeniu z penetracją z przedmiotów może całkowicie pozbawić przeciwnika pancerza. Co więcej, użycie Q resetuje czas schłodzenia na AA więc ZAWSZE pamiętaj o tym, aby Q używać po AA. Q działa również na Turrety więc można zadawać im znacznie więcej obrażeń.
Przynęta/Decoy
![]() | Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. many Wukong staje się niewidzialny na 1,5 sekundy. Pozostaje po nim przynęta, której nie można kontrolować, a która zada po 1,5 sekundy obrażenia magiczne wrogom w okolicy. Wukong staje się niewidzialny na 1,5 sekundy. Pozostaje po nim przynęta, której nie można kontrolować, a która zada po 1,5 sekundy 70/115/160/205/250 (+60% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych wrogom w okolicy. |
Zaawansowane:
Przynęta jest bardzo przydatną umiejętnością za pomocą której można zdezorientować przeciwnika. Jeśli zaczyna się robić gorąco zawsze można zostawić klona w miejscu, a samemu udać się w zupełnie innym kierunku, aby np. schować się w krzakach lub za pomocą E skoczyć w bezpieczne miejsce.
Cios Nimbu/Nimbus Strike
![]() | Koszt: 45/50/55/60/65 pkt. many Zasięg: 650 Wukong rzuca się w kierunku celu oraz tworzy miraże atakujące do 2 przeciwników w pobliżu, zadając każdemu z nich obrażenia fizyczne. Wukong rzuca się w kierunku celu oraz tworzy miraże, atakujące do 2 przeciwników w pobliżu, zadając każdemu z nich 60/105/150/195/240 (+80% dodatkowych obrażeń od ataku) pkt. obrażeń fizycznych. Po trafieniu celu, Wukong otrzymuje 30/35/40/45/50% prędkości ataku na 4 sekundy. |
Zaawansowane:
Świetna umiejętność, która zadaje obrażenia paru celom, a więc bardzo dobrze sprawdza się przy czyszczeniu fal minionów lub obozów w dżungli. Co więcej, umiejętność ta działa jako gap closer więc można za jej pomocą doskoczyć do przeciwnika. Po użyciu E, Wukong otrzymuje bardzo duży bonus do szybkości ataku więc potrafi zadać znacznie więcej obrażeń.
Cyklon/Cyclone
![]() | Koszt: 100 pkt. many Zasięg: 315 Kostur Wukonga rośnie, a ten obraca nim, zadając obrażenia i wybijając przeciwników w powietrze. Wukong zyskuje prędkość poruszania się w czasie działania zaklęcia. Kostur Wukonga rośnie, a ten obraca nim, zadając 20/110/200 (+120% obrażeń od ataku) pkt. obrażeń fizycznych na sekundę oraz wyrzucając przeciwników w powietrze. Wukong zyskuje prędkość przez czas działania zaklęcia. Trwa on 4 sekundy. |
Zaawansowane:
Cyklon sprawia, że Wukong może być nieocenionym sojusznikiem w trakcie starcia drużynowego. Po aktywacji tej umiejętności zaczyna kręcić się dookoła własnej osi, zadaje obrażenia obszarowe, a do tego podrzuca wszystkie trafione cele do góry. Za pomocą combo E->R można zainicjować bardzo udany gank. Pamiętaj, że Cyklon ma mały zasięg działania więc w czasie jego aktywacji staraj się być jak najbliżej przeciwnika.
0
- League of Legends - poradnik do gry
- Wojownicy
- Wukong - build i poradnik - LoL
- Wukong - build i poradnik - LoL | Wukong
- Opis bohatera | Wukong | League of Legends
- Szybki start - Wukong Top | Wukong | League of Legends
- Szybki start - Wukong Jungler | Wukong | League of Legends
- Specjalizacje/Masteries | Wukong | League of Legends
- Wukong Nowe Runy - sezon 8 | League of Legends
- Umiejętności | Wukong | League of Legends
- Kolejność rozwoju | Wukong | League of Legends
- Tips & Tricks | Wukong | League of Legends
- Przedmioty | Wukong | League of Legends
- Sposób gry | Wukong | League of Legends
- Wukong - build i poradnik - LoL
- Wojownicy
Komentarze czytelników
zanonimizowany979205 Junior
Męczy cię pobyt w "elohell"? Mamy na to radę!
Masz dosyć elo hell ?
Cchesz wybić się do dywizji na której ci zależy?
Zapraszamy do naszej oferty [link]
Oferujemy profesjonalny boosting na wysokim poziomie.
Serdecznie zapraszamy!
czopor Konsul
Dlaczego Polacy tutaj mają kupować abonament, żeby zobaczyć te poradniki, a te same poradniki po angielsku za darmo udostępniacie na http://guides.gamepressure.com/ ?
zanonimizowany425280 Legend
Jak patrzę na te niektóre guidy to aż się dziwię że wam nie wstyd takie coś publikować. Miałem coś popisać parę miesięcy temu, ale w końcu wyszło że się z tym nie pozbierałem.
Wgl ktoś kto ma o tej grze jakiekolwiek pojęcie zaglądał i sprawdzał te poradniki? Z takich kwiatków to choćby Nasus z dwoma itemami z Sheenem w finalbuildze + masterki 21/9, agresywny laner grający z 3xLSQ(lol, w jaki sposób zwiększając swój sustain i zmniejszając dmg zwiększasz swoją agresywność? jedno albo drugie, ten setup był(nie jest już aktualny bo wartosci run zmienily sie kilka patchow temu) dobry na adc ponieważ supporty z sustainem nie byly w mecie i na kilku topach jak Jax czy Aatrox aby zwiekszyc ich sustain w early i pomóc im osiągnać powerspike spokojniej), bardzo prymitywne buildy i zupełnie niedziałające np. Xin Zhao z toną wbudowanego dmg i 0 attack speedu, pomijam już to że jego statystyki bazowe są stosunkowo niskie i wystarczyłby jeden hard cecek żeby go rozjechali w lacie zanim byt dotarł do któregokolwiek z carry. Nie chce mi się nawet dalej tego przeglądać, a jestem pewien że jeszcze trochę bym tego znalazł.
Napiszcie do mnie na email: [email protected] żeby to jakoś ugadać i ew. potem się przerzucić na jakiegoś gadugadu żeby łatwiej poszło.
yadin Legend
Gry na DC kosztowaly ponad 250zl (House of Dead 2, Crazy Taxi) a mozna je bylo ukonczyc w jakies 40min. Oczywiscie sa gry rpg starczajace na kilkadziesiat godzin tak jak napisales. Tak samo jak mozesz kupic serial za 300zl i bawic sie ogladajac bite 40 godzin
mruczek42 Junior
Potrzebujesz RP? Zgarnij je w łatwy sposób:
nagroportal.pl/lolrp/1inxtw5/3
PS: Naprawdę dobre poradniki :)
Hypnotic Junior
Wspaniała gra drużynowa dzięki której można nauczyć się pracy w grupie. Jednak często przyjemność z gry psują toksyczni gracze.
Zapraszam na oddshoty z lola i innych gier, miłego oglądania. :)
[link]
zanonimizowany1128162 Pretorianin
Zajrzalem na Wasza strone, a ze nic ciekawego do przeczytania nie znalazłem trafilem tutaj. Z postaci które polecacie na start lepiej znam jedynie Warwicka (gram glownie jungle – top ) Wchodze czytam i okazuje się ze chyba jest jakiś inny Warwick niż tym którym gram:) Przede wszystkim to nie jest jungler dla poczatkujaych, dobry ww szuka 1vs1 na 3lvl, co często wiaze się z wchodzeniem do wrogiego lasu. Z jednej strony zazwyczaj ma swietne 2 vs 2 na topie ale na bocie ze względu na zestaw umiejetnosci ganki sa ryzykowne, co może zabolec. Ww chciałby mieć 1,5k przy pierwszym powrocie także od początku masz presje, bo trzeba dzialac. Itemizacja również wymaga znajomości gry i jest mocno zalezna od tego czy jesteś do przodu w zlocie oraz od rozpoznania silnych momentow kluczowych przeciwnikow. Co by się nie rozpisywać -> moim zdaniem bzdury piszecie. Az sobie przeczytam opisy innych postaci:)
Luna Belle Junior
Gram w osu od około miesiąca. Naprawde super gra! Warto kupic tablet XP-Pen Star G430S ( www.xp-pen.com/product/52.html ) . pióro jest lekkie a chęci do gry mi nie brakuje .
ligowiec radek 69 Junior
nie dziala na i4 z kolegami poniewaz tusk istnieje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





