Umiejętności | Ahri | League of Legends
Aktualizacja:
Kradzież Esencji
![]()  | Ahri otrzymuje ładunek Kradzieży Esencji, kiedy trafi wroga zaklęciem (maksymalnie: 3 ładunki na zaklęcie). Po naładowaniu 9 ładunków następne zaklęcie rzucone przez Ahri uleczy ją, ilekroć trafi przeciwnika.  | 
Komentarz:
- Zawsze staraj się śledzić liczbę ładunków i inicjować walkę 1 na 1 gdy jesteś bliski uleczenia.
 
Zwodnicza Kula
![]()  | Koszt: 65/70/75/80/85 pkt. many Zasięg: 880 Ahri wypuszcza swoją kulę, która następnie wraca do niej i zadaje obrażenia magiczne w drodze do celu i nieuchronne obrażenia, kiedy wraca. Ahri zyskuje malejącą premię do prędkości ruchu, gdy kula się przemieszcza. Zadaje 40/65/90/115/140 (+35% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych, lecąc w jedną stronę, a 40/65/90/115/140 (+35% mocy umiejętności) pkt. nieuchronnych obrażeń w drodze powrotnej. Ahri zyskuje malejącą premię do prędkości ruchu, gdy kula się przemieszcza.  | 
Komentarz:
- Pamiętaj, że Q zadaje nieuchronne obrażenia gry wraca, więc zawsze staraj się, żeby trafiła cel podczas powrotu.
 - Najlepiej jak trafisz swojego wroga z maksymalnego zasięgu, gdyż wtedy w tym samym momencie otrzyma obrażenia magiczne i nieuchronne.
 - Q nie zatrzymuje się na minionach dlatego najlepiej używać go tak, żeby jednocześnie trafiać zarówno miniony, jak i przeciwnika.
 
Ogniki
![]()  | Koszt: 50 pkt. many Zasięg: 700 Ahri wypuszcza trzy ogniki, które namierzają i atakują pobliskich wrogów. Tworzy trzy ogniki, które namierzają pobliskich wrogów (starając się trafić bohaterów) i zadają 40/65/90/115/140 (+40% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. Przeciwnicy trafieni kilkoma Ognikami otrzymują 30% obrażeń od każdego z nich, następującego po pierwszym.  | 
Komentarz:
- Jeżeli chcesz zadać przeciwnikowi maksymalne obrażenia odpal Ogniki dopiero jak będziesz tuż obok niego lub jak nie masz żadnych minionów w okolicy. Inaczej mogą one zostać zmarnowane na minionach.
 
Urok
![]()  | Koszt: 85 pkt. many Zasięg: 975 Ahri przesyła buziaka, który rani i rzuca urok na pierwszego wroga, którego napotka na swojej drodze, dzięki czemu podąża on ku niej całkiem bezbronny. Przesyła całusa, który zadaje 60/95/130/165/200 (+50% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i urzeka pierwszego trafionego wroga, który bezbronny idzie w stronę Ahri przez 1/1.25/1.5/1.75/2 sek.  | 
Komentarz:
- Żeby zaskoczyć swojego przeciwnika, przed użyciem Uroku staraj się, żeby model twojej postaci był odwrócony w innym kierunku. Twój przeciwnik nie będzie się wtedy spodziewał twojego zaklęcia.
 - Aby uniknąć zauroczenia przeciwnik będzie często chował się za minionami. Jeśli widzisz, że jeden z nich ma mało życia, możesz go zabić szybkim Q (trafiając jednocześnie wrogiego bohatera), a następnie błyskawicznie użyć Uroku.
 - Jeśli gonisz przeciwnika, który ma Błysk, nie używaj Uroku zbyt szybko. Najpierw lepiej przestraszyć wroga skokiem z R, zmusić do użycia Błysku, a następnie złapać Urokiem.
 - Przed zdobyciem 6 poziomu doświadczenia Urok to twoja jedyna obrona przed gankiem, więc nie trać go zbyt często. Zabiera też sporo many, której może ci szybko zabraknąć na linii.
 
Widmowa Szarża
![]()  | Koszt: 100 pkt. many Zasięg: 450 Ahri skacze do przodu i wystrzeliwuje pociski esencji, zadając obrażenia trzem pobliskim przeciwnikom (bohaterowie mają priorytet). Widmowej Szarży można użyć do 3 razy, zanim zacznie się odnawiać. Skacze do przodu i wystrzeliwuje pociski esencji w stronę 3 pobliskich wrogów (priorytet mają bohaterowie), zadając 70/110/150 (+30% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. W ciągu 10 sek. umiejętności można użyć do 3 razy, zanim zacznie się odnawiać.  | 
Komentarz:
- Dzięki Widmowej Szarży Ahri jest bardzo mobilną postacią. Staraj się to jak najlepiej wykorzystać często odwiedzając dwie pozostałe linie.
 - Zanim użyjesz Szarzy ofensywnie upewnij się, że przeciwny dżungler nie jest w okolicy. Gra na linii bez szarzy jest dużo bardziej niebezpieczna.
 - Podczas walk drużynowych bądź ostrożny z doskakiwaniem bardzo blisko wrogów. Wystarczy jedno CC i możesz nie mieć okazji do użycia kolejnego skoku.
 - Szarża pozwala ci przeskakiwać przez większość ścian i bezpieczny powrót. Wykorzystuj to do szybkiej eliminacji wrogi carry i błyskawicznej ucieczki.
 
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany979205 Junior
Męczy cię pobyt w "elohell"? Mamy na to radę! 
Masz dosyć elo hell ?
Cchesz wybić się do dywizji na której ci zależy? 
Zapraszamy do naszej oferty  [link] 
Oferujemy profesjonalny boosting na wysokim poziomie.
Serdecznie zapraszamy!
czopor Konsul
Dlaczego Polacy tutaj mają kupować abonament, żeby zobaczyć te poradniki, a te same poradniki po angielsku za darmo udostępniacie na http://guides.gamepressure.com/ ?
zanonimizowany425280 Legend
Jak patrzę na te niektóre guidy to aż się dziwię że wam nie wstyd takie coś publikować. Miałem coś popisać parę miesięcy temu, ale w końcu wyszło że się z tym nie pozbierałem.
Wgl ktoś kto ma o tej grze jakiekolwiek pojęcie zaglądał i sprawdzał te poradniki? Z takich kwiatków to choćby Nasus z dwoma itemami z Sheenem w finalbuildze + masterki 21/9, agresywny laner grający z 3xLSQ(lol, w jaki sposób zwiększając swój sustain i zmniejszając dmg zwiększasz swoją agresywność? jedno albo drugie, ten setup był(nie jest już aktualny bo wartosci run zmienily sie kilka patchow temu) dobry na adc ponieważ supporty z sustainem nie byly w mecie i na kilku topach jak Jax czy Aatrox aby zwiekszyc ich sustain w early i pomóc im osiągnać powerspike spokojniej), bardzo prymitywne buildy i zupełnie niedziałające np. Xin Zhao z toną wbudowanego dmg i 0 attack speedu, pomijam już to że jego statystyki bazowe są stosunkowo niskie i wystarczyłby jeden hard cecek żeby go rozjechali w lacie zanim byt dotarł do któregokolwiek z carry. Nie chce mi się nawet dalej tego przeglądać, a jestem pewien że jeszcze trochę bym tego znalazł.
Napiszcie do mnie na email: [email protected] żeby to jakoś ugadać i ew. potem się przerzucić na jakiegoś gadugadu żeby łatwiej poszło.
yadin Legend
Gry na DC kosztowaly ponad 250zl (House of Dead 2, Crazy Taxi) a mozna je bylo ukonczyc w jakies 40min. Oczywiscie sa gry rpg starczajace na kilkadziesiat godzin tak jak napisales. Tak samo jak mozesz kupic serial za 300zl i bawic sie ogladajac bite 40 godzin
mruczek42 Junior
Potrzebujesz RP? Zgarnij je w łatwy sposób:
nagroportal.pl/lolrp/1inxtw5/3 
PS: Naprawdę dobre poradniki :)
Hypnotic Junior
Wspaniała gra drużynowa dzięki której można nauczyć się pracy w grupie. Jednak często przyjemność z gry psują toksyczni gracze.
Zapraszam na oddshoty z lola i innych gier, miłego oglądania. :)
 [link] 
zanonimizowany1128162 Pretorianin
Zajrzalem na Wasza strone, a ze nic ciekawego do przeczytania nie znalazłem trafilem tutaj. Z postaci które polecacie na start lepiej znam jedynie Warwicka (gram glownie jungle – top ) Wchodze czytam i okazuje się ze chyba jest jakiś inny Warwick niż tym którym gram:) Przede wszystkim to nie jest jungler dla poczatkujaych, dobry ww szuka 1vs1 na 3lvl, co często wiaze się z wchodzeniem do wrogiego lasu. Z jednej strony zazwyczaj ma swietne 2 vs 2 na topie ale na bocie ze względu na zestaw umiejetnosci ganki sa ryzykowne, co może zabolec. Ww chciałby mieć 1,5k przy pierwszym powrocie także od początku masz presje, bo trzeba dzialac. Itemizacja również wymaga znajomości gry i jest mocno zalezna od tego czy jesteś do przodu w zlocie oraz od rozpoznania silnych momentow kluczowych przeciwnikow. Co by się nie rozpisywać -> moim zdaniem bzdury piszecie. Az sobie przeczytam opisy innych postaci:)
Luna Belle Junior
Gram w osu od około miesiąca. Naprawde super gra! Warto kupic tablet XP-Pen Star G430S ( www.xp-pen.com/product/52.html ) . pióro jest lekkie a chęci do gry mi nie brakuje .
ligowiec radek 69 Junior
nie dziala na i4 z kolegami poniewaz tusk istnieje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





