Conflict Zone: ICP16 Triumf
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Przeniknij komandosem do wrogiego sztabu.
2) Poszukaj Kassingi.
3) Zlikwiduj wszystkie wrogie instalacje.
Ostatnia misja. I jak na pewno się domyślasz najtrudniejsza. Trudno tutaj nakreśli jednolita drogę, po prostu trzeba brać poprawką na to co działo się w poprzednich misjach i mieć gotowy plan działania, dostosowany do aktualnych wydarzeń. Przeciwnik ma miażdżącą przewagę, a większość okolicznych wiosek [C] jest bardzo oddalona od Twojej bazy. Na początku postaraj się wysyłać tam jak najwięcej (3-5) helikopterów ewakuacyjnych, co da Ci stały dopływ punktów dowodzenia. Musisz uważać przy tym na jednostki przemieszczające się od wrogiej bazy ([12] i [11] ) w stronę twojej. Mogą one "przy okazji" strącić twoje transportowce. Do tego jakby na złość GHOST ma w tym regionie swoją łódź podwodną (odpowiednik Twojego krążownika). Czyli szykuje się niezła zadyma.
Bazę musisz mocno uzbroić w zwykłe oraz przeciwlotnicze działka. Na początku nie buduj zbyt dużej ilości czołgów tylko skup się na produkcji niszczycieli. Jak zwykle łączenie ich w 4-8 jednostkowe grupy da najlepsze rezultaty. Drogą prowadzącą do zwycięstwa jest tutaj zajmowanie terenów w okolicy mostów. Dzięki temu zablokujesz dostęp do swojej bazy, a przeciwnik będzie masakrowany przez Twoje jednostki. Wyślij po jednej takiej grupce kolejno do punktów [1] , [2] , a później także i [3] . Kiedy uda Ci się stworzyć grupę odcinającą most [4] możesz przenieść grupę spod [2] w inne miejsce. W razie potrzeby wspomagaj helikoptery czołgami, najlepiej zmodernizowanymi. Jeśli tylko będziesz w stanie obstaw także drogę nieopodal wioski w punkcie [5] .Można ustawić dodatkowo nad każdą z wiosek [C] po 2-4 Comanche'ów dla ochrony helikopterów ewakuacyjnych.
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
