Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zniszcz wszystkie ruchome baterie przeciwlotnicze ICP.
2) Jeżeli to możliwe zajmij się również bazookami.
Identycznie jak w przypadku ICP, misja ta nie jest zbytnio wymagająca. Masz do dyspozycje dość duże środki (dwa helikoptery, czołgi i kilka jeepów oraz piechotę). Musisz oczyścić teren z wrogich działek AA aby helikoptery pomocnicze mogły dowieźć budynki do rozbudowy bazy. Pozostaw helikoptery gdzieś z tyłu, bo lokalne działka AA mogą je szybko strącić. Spokojnie możesz wygrać tu z używając samych jednostek naziemnych. Nie ma tutaj cywilów, przeciwnik dysponuje niewielkimi siłami, a do tego nie działa zbyt inteligentnie. To wszystko sprawia że wygrana przychodzi bardzo szybko. Ale po kolei.
Helikoptery połącz w grupę (Ctrl + liczba), reszta może iść (jako na przykład druga grupa) na północ, w stronę punktu [1] . Zaraz za wzniesieniem spotkasz kilka piechurów oraz zwiadowczego jeepa. Jak już się z nimi uporasz ruszaj dalej na północ i przekrocz most. Zaraz za nim stoi pierwsze ruchome działko AA. Następnie skręć na wschód i podążając u podnóży wzgórza odnajdź zbocze po którym można wjechać na górę [2] . Po drodze będzie trzeba stawić czoła kilku piechurom oraz na samym wzgórzu rozwalić działko AA. Wróć na dół i udaj się w kierunku południowym. W punkcie [3] czeka ostatnie działko AA w obstawie kilku piechurów oraz jeepów. Kiedy już go nie będzie nadlecą helikoptery pomocnicze i misja zostanie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
