Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Sabotuj potajemnie zmodernizowaną fabrykę pojazdów ICP.
Wbrew pozorom nie jest to trudna misja, szczególnie jeśli od początku dobrze ją rozegrasz. Przede wszystkim trzeba korzystać z pomocy komandosów - to oni przechylą szalę zwycięstwa na Twoją korzyść, niszcząc północną bazę ICP [3] . Kolejną ważna jednostką w tej misji są helikoptery przeciwczołgowe, będące w stanie zadać niesamowity cios opancerzonym jednostkom nieprzyjaciela (jednak są dużo słabsze od niszczycieli czołgów ICP). Przydadzą się także pojazdy minujące i jako siła uderzeniowa zmodernizowane czołgi. Warto do takiego oddziału dodać kilku piechurów (w tym mechaników i lekarzy), co prawda są oni słabi, jednak jako przysłowiowe mięso armatnie spisują się doskonale. Do tego przynajmniej jedno przeciwlotnicze działko samobieżne, tak dla świętego spokoju.
Od razu po rozpoczęciu misji rozpocznij rozbudowę swojej bazy. Dostępny helikopter przeciwczołgowy wyślij na północny-wschód, w okolice niewielkiej wioski. Postaraj się zniszczyć stacjonujące tam jednostki oraz ewentualnie nadciągające posiłki. Jak przygotowanie defensywne zainwestuj w kilka pojazdów minujących (nie warto kupować dużej ilości artylerii, czyli działek) i zaminuj cały wąwóz na wschód od bazy [1] , bo to właśnie tamtędy z początku nadejdą jednostki ICP. Postaraj się jak najszybciej utworzyć oddział będący w stanie odeprzeć ataki z północy i ustaw go w punkcie [2] , gdzie powinien bronić bazy (najlepiej jest rozkazać podwładnym przejść w tryb Agresywny). Natomiast cywili przywoź z wioski najbliżej ciebie, a wyszkolonych przebranych żołnierzy wyślij w okolice obozów ICP, tak dla sprawdzenia co na Ciebie szykują.
Jak to tylko będzie możliwe wyszkól kilku komandosów i wyślij ich, najlepiej przy krawędzi mapy na północ (nie masz helikopterów transportowych). Musisz jakoś ominąć patrole ICP i dostać się do centrum ich bazy. Tam zacznij detonować kolejne ładunki, a kiedy przeciwnik będzie chciał wybudować nowe niszcz je także. Po pewnym czasie zabraknie mu punktów i nie będzie w stanie niczego tam wybudować. W razie jakichś problemów można wykorzystać trik z zachowaniem i wczytanie gry, przez co zmieniają się pozycje wrogich jednostek. Pozostaw tam chłopaków i rozpocznij organizowanie dużej ofensywy. Najpierw stworzone z helikopterów przeciwczołgowych grupy (po 6-10 jednostek) wyślij do punktu [4] , żeby odpierały najazdy ICP. Uważaj żeby nie strąciły ich stojące w okolicy samobieżne działka AA oraz piechota z bazookami. Natomiast czołgi i piechotę stacjonującą na północ od bazy [2] najlepiej oddaj pod dowództwo Walkerowi. Rozkaż mu zdobyć teren na którym stała północna baza [4] i wybuduj tam własną.
Kiedy będziesz w posiadaniu co najmniej 25 helikopterów oraz około 20 zmodernizowanych czołgów możesz rozpocząć szturm. Najpierw rozkaż wszystkim zebranie się w punkcie [5] . Moim sposobem na wygraną było oddanie Walkerowi dowództwa nad jednostkami naziemnymi, a helikoptery pozostawiłem sobie. Najpierw rozprawiłem się z okolicznymi czołgami, po czym wkroczył mój oficer i mając czystą drogę zlikwidował kolejno działka AA i cała bazę [6] . Warto wesprzeć go helikopterami (jednak dopiero kiedy w bazie nie będzie dział AA!). Nie spiesz się z końcowym uderzeniem! Wytrenuuj komandosów i wyślij ich w rejon bazy [5] . Powoli rozpocznij atak na ostatnie pozycje [6] , uważając na zmodernizowaną fabrykę pojazdów - jeśli zostanie zniszczona przegrasz misje. Dlatego kiedy tylko będzie tam w miarę bezpiecznie każ sabotować ten budynek komandosom. W chwili kiedy zostanie to wykonane będziesz mógł obejrzeć napisy z wynikami.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
