Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zneutralizować wszystkie miny w okolicy.
To jest misja "inna niż wszystkie". Twoim głównym zadaniem nie jest eksterminacja przeciwnika, tylko odnalezienie wszystkich min, co pozwoli na spokojnie przejście cywilów do obozu uchodźców. Jeśli zginie zbyt duża ich ilość, będzie trzeba powtarzać misję od początku. Miny są głównie umieszczone przy wioskach [C] i drogach do nich prowadzących. Jak zwykle szybkość działania jest tutaj najważniejsza, jednak nie należy pomijać taktycznego myślenia. Zaczynasz z lekko rozbudowaną bazą, do której warto dodać poza standardowymi budynkami trochę działek obronnych (zwłaszcza że w okolicy aż roi się od jednostek GHOSTa) oraz kilkoma piechurami, głównie saperami. Czym prędzej dobuduj kilka (tak ze cztery wystarczy) helikoptery ewakuacyjne i wysyłaj ich do lokalnych wiosek. Warto byłoby je oczyścić, więc możesz skorzystać z dostępnego od początku niszczyciela czołgów. Pierwsza niech będzie wioska północna [1] . Następnie zachodnia [2] i kiedy urośniesz w siłę także północno-zachodnia [3] .
Cały czas zbieraj cywilów ze wszystkich wiosek [C] , a będzie tego sporo. Jednak dzięki nim ilość punktów dowodzenia i popularność wzrośnie, a to jak już zapewne wiesz jest jedyną drogą do sukcesu. Ciągły napływa uchodźców zagwarantuje szybką rozbudowę bazy i stały dopływ "świeżych" jednostek. Uważaj tylko żeby przeciwnik się nie zaopiekował którąś z nich. Nie pozwól także strącić żadnej z maszyn mających na pokładzie takiego cywila, gdyż jest to bardzo karane spadkiem popularności, podobnie jak wejście sojuszniczej jednostki na minę.
Jak już z zachodu zaraz na początku przyjedzie grupa kilku czołgów, wyślij saperów do odminowania drogi prowadzącej właśnie w tamtym kierunku (muszą mieć wybrany tryb Agresywny), czyli niech idą w stronę punktu [2] . Z pozostałymi będzie już trudniej, gdyż w okolicy znajduje się wroga baza [4] . Najlepiej korzystaj do eliminowania jednostek przeciwnika głównie z niszczycieli czołgów, a kiedy znajdą się dodatkowe fundusze wyprodukuj trochę zmodernizowanych czołgów. Powinny one pilnować, pod wodzą oficera (najlepiej Sharmana) okolicy punktu [1] , mając oko na drogę prowadzącą z północy. Tamtędy będą zbliżać się kolumny nieprzyjaciela.
Cywile natomiast będę przybywać jak już mówiłem od strony wiosek. Musisz zadbać aby drogi do nich prowadzące były czyste (czyli kilku saperów, w razie gdyby zginęli posyłasz następnych) pod osłoną Comanch'ów powinno się tym zająć. Musisz tylko uważać żeby nie było już na to za późno, bo zbyt duże stary w ludności = misja od początku! Do tego warto zaznaczyć że najbardziej zaminowane są właśnie okolice samych wiosek, a mniej drogi. Będąc w posiadani sporej grupy niszczycieli, stacjonujących nad wioskami (w punktach [1] , [2] i [3] ) oraz mając przy bazie całkiem sporą grupę zmodernizowanych czołgów będziesz w stanie zagrozić północnej bazie [4] . Wprowadź tam głównie jednostki naziemne (najlepiej pod dowództwem Hoopera), ponieważ instalacje AA nieprzyjaciela strącą Twoje AH-66 szybciej niż mógłbyś się tego spodziewać. Możesz także użyć drogich ataków (samoloty i bombowce strategiczne) dostępnych po wybudowaniu radaru, dzięki czemu zdołasz zrównać z ziemią konkretne cele.
Po zlikwidowaniu tej bazy i zajęciu terenu możesz uzupełnić jednostki i uderzyć na drugą bazę [5] . Tam też postaraj się wysłać część helikopterów, jednak nie za blisko dział AA. Po zniszczeniu wszystkich budynków i zajęciu także tego terenu pozostanie Ci tylko odnalezienie reszty min. Zaraz potem misja zostanie zakończona.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
