Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Stawiać opór wojskom ICP przez 30 minut.
Bardzo trudna misja. Nie ma tutaj żadnego triku czy haczyka na bezproblemową wygraną - trzeba się spieszyć i cały czas modlić o chwilę spokoju. Po prostu jednostki GHOST nie są w stanie równać się tym z ICP. Dlatego ataki kilku wrogich czołgów oraz dział samobieżnych mogą doszczętnie zniszczyć Twoją bazę. Postaram się podać kilka wskazówek jak do tego nie dopuścić i jak wygrać tą z góry przesądzoną na niekorzyść GHOSTa misje. Podstawa to produkcja jednostek, więc zapomnij o budowaniu dział obronnych. Po prostu szkoda na nie punktów, a przeciwnik i tak je zniszczy z daleka. Inwestuj w piechotę z bazookami oraz w czołgi. Kilka działek samobieżnych też nie zaszkodzi, a wręcz ogromnie pomoże. Do tego oczywiście pojazdy minujące - bez nich trudno się obejść.
Na mapie znajduje się tylko jedna wioska [C] . To właśnie ona będzie twoim centrum zaopatrzenia, jednak warto także udać się na północ od głównej bazy, gdzie poza jednostkami ICP znajduje się także kilku cywili. Zaraz po rozpoczęciu misji wyślij jedynego dostępnego "minowacza" w okolice mostu [2] i zaminuj go jak najszybciej. Resztę jednostek oddaj pod dowództwo oficerowi i ustaw między dwoma najbliższymi mostami, w punkcie [1] . Możesz także oddać oficerowi pod dowództwo rozbudowę bazy. Pozwoli to na spokojnie minowanie mostów [2] i [3] . Tak jak zaznaczyłem to na początku, nie inwestuj w rozbudowę struktur obronnych tylko cały czas twórz nowe jednostki.
Jeśli uda Ci się utrzymać przy życiu na tyle długo, żeby wybudować helipad , a dzięki niemu helikopter transportowy to będzie to połowa sukcesu. Druga to wytrenowanie kilku komandosów, wsadzenie do helikoptera i przewiezienie do punktu [4] , nieopodal bazy ICP. Czas na demolkę. Doszczętne zniszczenie bazy zaowocuje co prawda atakiem na twoje pozycje, ale jeśli zdołasz się jeszcze obronić to już nic nie powstrzyma Cię od zwycięstwa. Wystarczy doczekać trzydziestu minut, ochraniając budynki przed atakiem tego co pozostało jeszcze po ICP. I jeśli to wszystko się uda będziesz miał tą misję za sobą.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
