Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Uwolnij Amandę Summer.
2) Eskortuj ją do wioski na północnym-wschodzie.
3) Amanda Summer musi przeżyć.
Misja inna niż wszystkie - tutaj Twój przeciwnik będzie grał głównie defensywnie. Natomiast najlepsza drogą do zwycięstwa jest posłużenie się komandosem, który zlikwiduje okoliczne bazy. Jest to szczególnie wymagane, gdyż zaczynasz z dwudziestoma punktami popularności oraz z niewielką liczbą punktów dowodzenia. Te ostatnie będą cały czas dopływać, ale o popularność będzie trudniej. Na początku wioski [C] - będą silnie obsadzone wrogimi jednostkami, w tym żołnierzami z bazookami oraz kilkoma niszczycielami czołgów. Trzeba wykorzystać sposób "na wabia" i najpierw zniszczyć helikoptery (jeśli polecą za twoim helikopterem ewakuacyjnym wprost na działka AA w bazie), a potem wydelegować oddział do zniszczenia reszty.
O bazę zbytnio się nie martw - i tak w większości wypadków nie uda Ci się jej rozbudować. Wystarczy postawić kilka działek AA jak to tylko będzie możliwe, a na początek wytrenowanie piechoty z bazookami powinno wystarczyć do zniszczenia niszczycieli zwabionych nad bazę. Najważniejsze jest działanie komandosa. Musisz na samym początku rozkazać mu przejść przez punkt [1] , broniony przez jednostki ICP do pobliskiej bazy [2] . Tam musi zniszczyć wszystkie budynki, nawet te które wróg będzie chciał odbudować. Należy pozostawić tylko więzienie, gdyż w nim czeka pani Summer. W międzyczasie powinieneś już przewozić cywilów do obozu werbunkowego (posługuj się żołnierzami w przebraniu rozsyłając ich po całej mapie!).
Pierwszy atak musi być na tyle silny, abyś był w stanie przejąć teren po bazie [2] i mógł wybudować tam własną. Jednak przedtem komandos musi sabotować więzienie i uwolnić panią Summers. Dla bezpieczeństwa warto przetransportować ją do bazy początkowej. ICP będzie sporadycznie przesyłać jednostki przez wąwóz na wschodzie, dlatego zaraz wyślij w ten rejon kilka pojazdów minujących i zabezpiecz duży obszar terenu przy moście w punkcie [4] . Podobnie należy postąpić z mostem [5] , jednak tutaj należy uważać aby nie podejść zbyt blisko jednostek [6] . Dlatego w pierwszej kolejności radzę je wyeliminować, jednak potrzebna będzie to tego niemała grupa (szczególnie ważne są działa samobieżne!). Druga wioska będzie doskonałym miejsce pozyskiwania cywili. Gdyby udało Ci się podbić wskaźnik popularności do 65 punktów, to byłbyś w stanie korzystać z dużo bardziej zaawansowanego sprzętu, a w przeciwnym wypadku pozostają tylko czołgi, wspomniane działka oraz piechota. Dobrym sposobem na podbicie wskaźnika jest wysłanie kilku helikopterów do punktu [7] , gdzie stacjonują niszczyciele czołgów i zwabienie ich nad bazę pełną dział AA. To wszystko musi filmować kamerzysta.
Czas na ostateczne uderzenie. Tutaj także będzie potrzebny komandos. Musi on przejść przez wąwóz (trzeba go będzie oczyścić) i przedostać się obok jednostek ICP (może być problem przy wchodzeniu na wzniesienie, jeśli tak to trzeba spróbować drugim przejściem na południu lub zaatakować oddziały piechoty) do bazy [8] . Tutaj także musisz dokonać totalnego dzieła zniszczenia. Pozostaw już w tym miejscu komandosa i niszcz kolejne budowle. Atak czołgami oraz piechotą (pamiętaj o działkach, lekarzach i mechanikach!) najlepiej przeprowadzić w specyficzny sposób: ustalasz punkt docelowy zakładu produkcyjnego już za wąwozem [9] . Tam musi zebrać się jak największa liczba jednostek. Następnie rozpoczynasz atak na pozycje [10] oraz po załatwieniu wszystkiego co się rusza przejeżdżasz przez most w stronę docelowej wioski [11] . Wystarczy teraz przeprowadzić tam panią Summer.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
