Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
Aktualizacja:

Cele misji:
1) Zniszczyć instalacje ICP.
Trochę skomplikowana misja, szczególnie jeśli trzeba wziąć pod uwagę siły jakimi należy się tutaj posłużyć. A będzie tego sporo - komandosi, czołgi, piechota, helikoptery, czyli wszystko czym można walczyć. Można także zdobyć dodatkowe tereny pod budowę bazy [4] i [6] które umożliwią lepszą koordynacje podczas eliminacji ostatnie bazy [8] . Mam nadzieje że przyzwyczaiłeś się do słabości jednostek GHOSTa i potrzeby stosowania podczas ataku wszystkich ich typów. Wspomniani komandosi pomogą rozbroić przynajmniej jedną z baz (pamiętaj aby w pierwszej kolejności zniszczyć koszary, bo inaczej ICP wyprodukuje szpiega i komandosi na nic się nie przydadzą!). Natomiast okoliczne wioski [C] są zajęte przez ICP, dlatego musisz zapomnieć o cywilach dopóki nie podbijesz tych terenów. Wrogie posiłki jeśli się pojawią to przy drodze nieopodal punku [5] , więc zgotuj im miłe powitanie.
Bazę rozbuduj jak najszybciej, jednak zamiast dużej ilości dział (musisz postawić od razu kilka w wersji AA na północy bazy!) zainwestuj w pojazdy minowe i zajmij się terenami [1] . Przedtem jednak trzeba wyszkolić niewielką grupę która odbije najbliższą Ci wioskę i będzie ubezpieczać komandosów. Dodatkowo w bazie postaw kamerzystę tak żeby widział masakrowane kolejno niszczyciele czołgów ICP. Musisz jak najszybciej postawić lotnisko i rozpocząć produkcję helikopterów przeciwczołgowych. Jak zwykle radzę łączyć je w standardowe grupy (6-10 jednostek). Do ataku na każdą z baz należy przygotować około 20 zmodernizowanych czołgów i mnóstwo piechoty (z bazookami, mechanicy i lekarze). Czas wyjaśnij strategię walki.
Po pierwsze zaraz po zdobyciu najbliższej wioski i zaminowaniu wzgórza [1] postaraj się wybudować kilka helikopterów przeciwczołgowych. Musisz oczywiście w międzyczasie odpierać ataki, a najlepiej do tego celu wytrenować kilku piechurów z bazookami, kilka czołgów i cały czas posługiwać się pojazdem minującym. Natomiast pierwszą grupę latającą wyślij w północne okolice [2] najbliższej wioski. Tam powinny niszczyć każdą próbującą się przedrzeć jednostkę ICP. W razie problemów wyślij tam jeszcze z dziesięć helikopterów, oraz stwórz drugą grupę. Wytrenuj jak najszybciej komandosów i postaraj się oczyścić dla nich przejście, atakując pozycje zajmowaną przez czołgi i piechotę nieprzyjaciela [3] . Uważaj jednak żeby nie podlecieć za blisko działek AA, ponieważ pożegnasz się od razu ze swoimi pilotami. Musisz także zaatakować ukrytą przy krawędzi mapy [9] eskadrę niszczycieli wroga, ale uważaj - są bardzo niebezpieczni.
Komandosi muszą przejść na nogach całą odległość, ponieważ nie dysponujesz helikopterem transportowym. Przeprowadź ich bezpiecznie (najlepiej pod osłoną którejś z latających grup) do bazy ICP [4] . Powinni spokojnie poradzić sobie z wysadzeniem wszystkich budynków (pamiętaj o zniszczeniu koszar!). Wtedy wkracza do ataku przygotowywany od dawna oddział zmodernizowanych czołgów (+ kilka samobieżnych działek AA) wraz z obstawą piechoty (mechanicy, lekarze, jak zwykle) do ataku. Najlepiej jest posłużyć się oficerem (do tego celu lepszy wydaje się Walker). Musi zająć teren byłej bazy [3] i przejąć miasteczko znajdujące się w okolicy. To właśnie w nim stacjonuje najwięcej wojsk ICP. Kiedy im się to uda postaw tu swoje instalacje. Musisz ją dobrze ochraniać, więc nie szczędź środków.
Warto przygotować dodatkową grupę helikopterów przeciwczołgowych oraz uzupełnić stare. Jedna z nich niech dalej pilnuje przesmyku [2] na jedną z wiosek, druga musi bronić zdobytej wioski na północy [5] . Warto pozostawić sobie do dyspozycji trzecią, tak na wszelki wypadek. Musisz wyprodukować kolejną armię do ataku na drugą bazę [6] . Najlepiej żeby była jeszcze większa niż ta pierwsza. Standardowo zmodernizowane czołgi + piechota. Jedynym utrudnieniem jest otoczenie tej bazy murem, co raczej uniemożliwia przedostanie się do niej komandosów. Oczyść teren za pomocą helikopterów przeciwczołgowych i wprowadź jednostki naziemne. Jeśli grupa będzie odpowiednio przygotowana powinna zdobyć ten teren (postaw tu swoje instalacje), a do tego też coś powinno zostać do finalnego ataku. Jeśli nie, to dobuduj jeszcze kilka jednostek i poślij wszystko razem z obstawą helikopterów na wzgórze [7] ulokowane na południe od bazy [8] .
Musisz przeprowadzić atak z dwóch stron, szczególnie jeśli ICP ma w ostatniej bazie dużo jednostek. Dlatego w miejscu gdzie wybudowałeś bazę [4] wyprodukuj dodatkowe oddziały. Teraz jesteś gotowy do ataku na ostatnią bazę [8] . Najpierw zjazd ze wzgórza, zaraz po nim atak z zachodu. Wspieraj się helikopterami, uważaj żeby nie stracić zbyt wielu podopiecznych. Jeśli wszystko się powiedzie misja zostanie zakończona sukcesem.
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone - poradnik do gry
- Conflict Zone: Podstawy
- Conflict Zone: Jednostki i Oficerowie
- Conflict Zone: ICP01 Wymagana interwencja
- Conflict Zone: ICP02 Zakłócenia w łączności
- Conflict Zone: ICP03 Misja Humanitarna
- Conflict Zone: ICP04 Oswobodzenie
- Conflict Zone: ICP05 Zwycięstwo
- Conflict Zone: ICP06 Walcząc o drogę
- Conflict Zone: ICP07 Decydujący postęp
- Conflict Zone: ICP08 Zaciekła obrona
- Conflict Zone: ICP09 Podwójny cios
- Conflict Zone: ICP10 Eskorta dla Prezydenta
- Conflict Zone: ICP11 Delfiny - Samobójcy
- Conflict Zone: ICP12 Ambasadorzy
- Conflict Zone: ICP13 Rozminowanie
- Conflict Zone: ICP14 Nafta płonie
- Conflict Zone: ICP15 Próba sił
- Conflict Zone: ICP16 Triumf
- Conflict Zone: GHOST01 Trudna decyzja
- Conflict Zone: GHOST02 Od nowa
- Conflict Zone: GHOST03 Nocne łowy
- Conflict Zone: GHOST04 Skryty szturm
- Conflict Zone: GHOST05 Bitwa w głębi pustyni
- Conflict Zone: GHOST06 Pułapka medialna
- Conflict Zone: GHOST07 Poważne rewelacje
- Conflict Zone: GHOST08 Upokorzenie
- Conflict Zone: GHOST09 Atak na granicę
- Conflict Zone: GHOST10 Sabotaż
- Conflict Zone: GHOST11 Eskorta dla dziennikarza
- Conflict Zone: GHOST12 Szpiegostwo
- Conflict Zone: GHOST13 Zdobycie głowic
- Conflict Zone: GHOST14 Neutralizacja
- Conflict Zone: GHOST15 Niewątpliwe postępy
- Conflict Zone: GHOST16 Incydent nuklearny
- Conflict Zone - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
